Jaaa die van die Sudoku's, daar kom je neit meer vanaf hoor! Ben nu al 3x gebeld... of ik interesse had in een gratis puzzelpakket twv 20,- (oid). Na de vraag of het ECHT gratis was, werd gezegd dat ik alelen 4,95 verzendkosten hoeften te betalen.
Oke, en ik zit nergens aan vast? Geen abbo, geen dienst, gewoon eenmalig?
Belmeisje 1 gaf direct toe dat ik wel 'even' de code uit de meegeleverde brief moest invoeren op internet of 'even' moest doorbellen, omdat ik wanneer ik dat niet zou doen inderdaad een abbo op puzzelpakketten oid zou krijgen.. Nee sorry, dan heb ik geen interesse mevrouw, straks vergeet ik te bellen of is er iets mis gegaan met het doorgeven en betaal ik voor puzzelpakketten die ik helemaal niet hoef... 'Nou er kan niets mis gaan hoor mevrouw, 1 telefoontje en...' Nee sorry mevrouw, daaahaag!
Belmeisje 2 en 3 waren stukken minder eerlijk... deze keer wist ik dus al dat je inderdaad aan een abbo of dienst oid vastzat, dus bleef ik stug doorvragen of het wel geheel vrijblijvend was... en ik moest het er echt uittrekken zowat! Als ik het niet had geweten van te voren had ik me gewoon een puzzelabbo laten aansmeren... bah, ik weet wel betere dingen te doen met m'n geld