Mode-enquête Hennes&Mauritz

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

Re: Mode-enquête Hennes&Mauritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:37

Ik wilde hem in gaan vullen, totdat ik doorkreeg hoe achterlijk lang ie was

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:57

Oh ik vul dat soort dingen ook nooit in....

En als ze bellen zeg ik altijd dat we geen interesse hebben en dat ze ook niet meer terug hoeven te bellen.
Laatst zijn we 23 keer (jajaj heb het bijgehouden Haha! ) gebeld voor hetzelfde en toen ben ik echt heel erg boos geworden en heb ik heel vriendelijk verzocht of ze NU een aantekening wouden maken dat ze me nooit maar dan ook noooit meer wouden bellen. Nooit meer wat van gehoord gelukkig Haha!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 14:04

ik ben ook 2 keer gebeld (niet op verzenden geklikt omdat ik het ook achterlijk vond en het niet helemaal vertrouwde)

eerste keer door yasmina oid - of ik tijd had
euuhm, nee.. ik moet nét weg!

tweede keer belde een of andere buitenlander die heel erg hard z'n best deed om ABN te praten en neit als een turk oid Bloos hij heette martijn beweerde hij en ik had meegedaan blabla en dit en dat sudoku - of ik me daar nog wat van kon herinneren..
euh nee? ooh? ja.. geen idee Doei!

we zijn ook een itjd lang héél vaak gebeld door iemand die niets wilde zeggen..
laatste keer dat hij belde was ik het ZOOOOOOO beu dat ik de telefoon heb opgenomen en hem naast me heb neergeled.. lekker gaan bokken toen en na een kwartier opgehangen Koe hij heeft nooit meer gebeld

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 14:37

herstel!
ben net weer door 'martijn' gebeld Rolleyes

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 21:16

En het eerste telefoontje is binnen...of ik Sudoku's maak! Heb het verhaal uitgelegd, één en al begrip, kreeg zelfs de tip dat ik 'ergens' de boel kan blokkeren. Overigens nog een hoop geklaag van de beller dat-ie slecht betaald wordt, maar...hij zou er wat aan gaan doen...en wat denk je? Of ik nog interesse had in een puzzelboekje met Sudoku's, normaal € 20,00 maar nu voor ... hahahaha, grapjas! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:22

Jaaa die van die Sudoku's, daar kom je neit meer vanaf hoor! Ben nu al 3x gebeld... of ik interesse had in een gratis puzzelpakket twv 20,- (oid). Na de vraag of het ECHT gratis was, werd gezegd dat ik alelen 4,95 verzendkosten hoeften te betalen.

Oke, en ik zit nergens aan vast? Geen abbo, geen dienst, gewoon eenmalig?

Belmeisje 1 gaf direct toe dat ik wel 'even' de code uit de meegeleverde brief moest invoeren op internet of 'even' moest doorbellen, omdat ik wanneer ik dat niet zou doen inderdaad een abbo op puzzelpakketten oid zou krijgen.. Nee sorry, dan heb ik geen interesse mevrouw, straks vergeet ik te bellen of is er iets mis gegaan met het doorgeven en betaal ik voor puzzelpakketten die ik helemaal niet hoef... 'Nou er kan niets mis gaan hoor mevrouw, 1 telefoontje en...' Nee sorry mevrouw, daaahaag!

Belmeisje 2 en 3 waren stukken minder eerlijk... deze keer wist ik dus al dat je inderdaad aan een abbo of dienst oid vastzat, dus bleef ik stug doorvragen of het wel geheel vrijblijvend was... en ik moest het er echt uittrekken zowat! Als ik het niet had geweten van te voren had ik me gewoon een puzzelabbo laten aansmeren... bah, ik weet wel betere dingen te doen met m'n geld Clown

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:39

Ik had het ook ingevuld.
Zat ik in vergadering werd ik verdorrie 6x in 10 minuten gebeld door onbekend nr. Werd wel beetje onrustig omdat normaal er niet zoveel gebeld wordt. Was het een eikel die me een uitvaardverzekering wilde aansmeren. Ben toch wel even uit mijn dak gegaan toen.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:08

Vroeger had je zo'n ding en dat gaf allemaal weerwoorden en als je de vragen stelden, werd het uiteindelijk zo dat jij degene was die de vragen stelde Clown
Helaas heb ik er geen linkje meer van..

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 14:15

Ik heb net E2MA Database Services te Houten gebeld, als het goed is ben ik nu uitgeschreven. 't Zal mij benieuwen!

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:11

SuuZzel schreef:
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/index.html
Als je hier je gegevens in vult, dan mogen ze je niet meer bellen Haha!

Nogmaals..

Voer hier je gegevens in en je wordt uit alle databases van zulke instanties verwijderd..
Scheelt je ook weer telefoonkosten..

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 17:23

vraag me altijd af of iemand ooit zo'n prijs wint.... doe ook niet meer mee aan dat soort dingen