Hij geeft verwarrende signalen (leuke jongen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Hij geeft verwarrende signalen (leuke jongen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:03

Gewoon aan hem vragen of hij je leuk vind, dan heb je meteen je antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:13

Redrumfox schreef:
Gewoon aan hem vragen of hij je leuk vind, dan heb je meteen je antwoord.

haha nee hoor!! mannen doen het zo:

Ja ik vind je wel leuk maar je hebt verschillende manieren van 'leuk vinden'
ja ik vind je leuk maar ik zei toch dat ik tijd nodig had
Ja ik vind je leuk maar ik wil rustig aan doen
Ja ik vind je leuk............en vervolgens nog net zo vaag blijven doen

Welkom in de wondere wereld van de man Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:29

Oke, dan moet je er ook even bij vragen op welke manier hij je leuk vind.. Huilen van het lachen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:38

en dan blijft hij daarna nog net zo vaag doen.. Tong uitsteken kun je beter, als hij zegt dattie je echt leuk vind, zeggen: ow... merk ik niks van Tong uitsteken

ofzo.. maar wat heb je dr eigk aan, als hij toch tijd nodig heeft?
kun je beter vragen waarvoor hij tijd nodig heeft en of hij enigzins weet hoelang dat duurt want je gaat natuurlijk niet eeuwig op hem zitten wachten he!! Schijnheilig

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:38

Zooo herkenbaar deze reacties!
Voor mij hoeft het allemaal even niet meer met die mannen..
Er is genoeg gespeeld met me Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:39

Of je zegt tegen hem dat hij het moet bewijzen; eens kijken hoe origineel hij is.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:40

HAHAH!! ja ik kan ook al helemaal voorspellen wat ze allemaal kunnen gaan zeggen &zo.. muahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:40

Redrumfox schreef:
Of je zegt tegen hem dat hij het moet bewijzen; eens kijken hoe origineel hij is.. Clown

dan zegtie ik hoef mezelf toch niet te bewijzen, ik heb alleen een beetje tijd nodig!

met andere woorden: ik kan niks bedenken want ik ben niet orgineel en je moet eerst nog een halfjaar achter me aanlopen!!! Haha! hahaha

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:48

@t Vivanogiets Knipoog

Volgens mij hebben wij dezelfde mannen dilemma Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:52

Nou ik ga nooit zo ver.. voor mij ist alleen beetje ouwehoeren, heb juist 2x met de verkeerde wat gehad (nou eigenlijk 7432750 keer maar de laatste 2 waren serieus Tong uitsteken ) en de laatste keer ben ik zo geschrokken dat ik nou ff echt geen relatie meer hoef!! beetje ouwehoeren.. das alles Tong uitsteken
en als een jongen ineens niks meer laat horen boeit me dat al niet eens meer, misschien totdat ik de goeie tegenkom die ik ECHT leuk vind.. maar dan wil ik diegene eerst goed leren kennen voor ik mezelf weer ergens aan vast hou .. want als ik eenmaal een relatie heb wil ik daar voor vechten, ookal is het nog zo'n klootzak.. Scheve mond zwaktepuntje.

maarruh.. ontopic weer?? Haha!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:54

Hij zegt toch dat hij tijd nodig heeft? Lijkt me vrij duidelijk. Vork Heb gewoon wat geduld, je kent hem al 4 jaar dus op een paar weken of maanden komt het nu ook niet meer aan. Tong uitsteken En dat elke jongen die je niet meteen bespringt niet 'that into you' is is de reinste onzin. Er zijn gewoon jongens waarbij alles wat langer duurt. Ik kan het weten want ik heb ruim een jaar moeten wachten op de mijne. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:54

Jeeeej er is nog hoop!!!!!!!!! *LOL*

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:58

Een jaar?????????

Tjah..ik geloof dat ook nooit 100 %.. zegt iedereen om je heen hij vind je niet op die manier leuk...maar als je echt doorgaat... en het de tijd geeft komen ze vaak juist weer wel..en kan het echt een leuke relatie worden!!

Dus dat is echt voor iedereen verschillend..

waarom hebben mannen nou geen handleiding...was een stukje makkelijker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:03

hmmz ik denk altijd gewoon "he's just not that in to me!"

.........next!!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:04

Saskia9 schreef:
Een jaar?????????

Als ik m'n zinnen ergens op zet... Bloos

Saskia9 schreef:
Tjah..ik geloof dat ook nooit 100 %.. zegt iedereen om je heen hij vind je niet op die manier leuk...maar als je echt doorgaat... en het de tijd geeft komen ze vaak juist weer wel..en kan het echt een leuke relatie worden!!

Tegen mij zei ook iedereen dat ik het wel op m'n buik kon schrijven. En als veel mensen dat zeggen is het geen goed teken hoor. Knipoog Maar als het echt iets kan worden dan voel je dat wel, en dan doet de mening van anderen er ook niet meer toe!

Saskia9 schreef:

Vinden die mannen van ons ook. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:05

goeroe schreef:
Saskia9 schreef:
Een jaar?????????

Als ik m'n zinnen ergens op zet... Bloos

Saskia9 schreef:

Tegen mij zei ook iedereen dat ik het wel op m'n buik kon schrijven. En als veel mensen dat zeggen is het geen goed teken hoor. Knipoog Maar als het echt iets kan worden dan voel je dat wel, en dan doet de mening van anderen er ook niet meer toe!

Saskia9 schreef:

Vinden die mannen van ons ook. Knipoog

maar dan weet je het dus al....., of je hebt er iig een gevoel bij!
de situatie van TS is denk ik iets onduidelijker??

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:07

Maaarr.... Als jij verliefd bent,dan heb je altijd het gevoel (of de hoop) dat het iets kan worden/...realiteit en hoop liggen dan dichtbij elkaar...

Maar TS zou ik aanraden om nu hem eens te laten komen.. Probeer intressant voor hem te worden..mannen houden van vaag!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:09

VivaLaVida schreef:
maar dan weet je het dus al....., of je hebt er iig een gevoel bij!
de situatie van TS is denk ik iets onduidelijker??

Voor ons wel ja, maar ik denk dat TS zelf wel weet of het iets kan worden of niet. Twijfel is er natuurlijk altijd wel, maar vaak is er toch één gevoel dat overheerst. Dat was bij mij tenminste wel zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:11

[saskia9]Maar TS zou ik aanraden om nu hem eens te laten komen.. Probeer intressant voor hem te worden..mannen houden van vaag![/img]

VivaLaVida schreef:
Nog een keer edit: Jaaa dat moet je doen!! hard to get spelen!! kort antwoorden op msn, ik ga doegg ipv xxx en ook eens paar keer niet of kort teurg smssen.. meestal werkt dat heel goed!!
en als ie dan vraagt waarom je zo doet zeg je gewoon: ja ik dacht dat jij tijd wilde hebben?
;)

*LOL*

@goeroe:

nouw.. dat heb ik nooit hoor.. de ene helf wil gewoon sex Tong uitsteken en proberen je met mooie woorden het bed in te kletsen! en de andere vinden je echt leuk... wie is wie?? soms moeilijk hoor!!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:11

Nou,ik ben ervan overtuigd dat je NOOIT zeker weet wat de ander wil..

heb je iemand aan de haak geslagen,ben je zielsgelukkig en dan kan de ander nog opeens ervandoorgaan...ik bedoel maar..
Je weet het nooit zeker!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:12

Tsja ik vond ook een jongen leuk erg leukz elfs een tijd terug. Hij was ook erg vaag, maar door mijn jarenlange ervaring en grote bek (ahum) heb ik het maar gewoon gevraagd of er meer inzat. Heb ik ook gene gezeik meer. Hij was heel eerlijk tegen mij en zat nog met zijn ex in zijn hoofd. Nou prima klaar. Even een deuk in mijn ego en weer verder Knipoog echter nu een paar maanden later krabbelt ie weer terug en zoekt hij weer contact. Ik zie wel wat er kan gebeuren of niet. Ik laat het helemaal van zijn kant komen Knipoog

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:13

Saskia9 schreef:
Maaarr.... Als jij verliefd bent,dan heb je altijd het gevoel (of de hoop) dat het iets kan worden/...realiteit en hoop liggen dan dichtbij elkaar...

Ja, dat risico loop je inderdaad wel.

Saskia9 schreef:
Maar TS zou ik aanraden om nu hem eens te laten komen.. Probeer intressant voor hem te worden..mannen houden van vaag!

Daar geloof ik dus ook niet in. Bloos Dat zal voor een bepaalde groep jongens misschien wel zo zijn, maar juist voor jongens die niet zo goed weten wat ze met hun gevoel aan moeten is het helemaal niet fijn als het meisje ook niet lijkt te weten wat ze wil. Dan denken ze namelijk al gauw 'als zij al zo raar doet dan laat ook maar' en dan zetten ze hun gevoel opzij en denken er verder ook niet meer over na. Daar zijn jongens volgens mij wel beter in dan meisjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:15

Merilyn schreef:
Tsja ik vond ook een jongen leuk erg leukz elfs een tijd terug. Hij was ook erg vaag, maar door mijn jarenlange ervaring en grote bek (ahum) heb ik het maar gewoon gevraagd of er meer inzat. Heb ik ook gene gezeik meer. Hij was heel eerlijk tegen mij en zat nog met zijn ex in zijn hoofd. Nou prima klaar. Even een deuk in mijn ego en weer verder Knipoog echter nu een paar maanden later krabbelt ie weer terug en zoekt hij weer contact. Ik zie wel wat er kan gebeuren of niet. Ik laat het helemaal van zijn kant komen Knipoog

ja dus hoever ben je nou gekomen Tong uitsteken

duidelijk zijn helpt al niet eens altijd meer!!
ze weten namelijk zelf ook niet wat ze willen Vork behalve als ze HELEMAAL gek van je zijn ..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:15

Ja dat geloof ik ook wel..
maar echt..je hebt zoooveel verschillende type mannen!!
Je weet nooit wat de een wil..
Maar toch, doet de man vaag,doe je vaag terug..
Ik ga me in ieder geval nooit meer zo verlagen door alles te doen voor die ene jongen..
Heb aantal jaren terug verschrikkelijke dingen gedaan om een jongen (terug) te 'krijgen' dat gaat me NOOIT meer gebeuren!!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:16

Alle mannen worden altijd zo snel over één kam geschoren bij dit soort "problemen". Zoals dat van, mannen houden van vaag. Ik snap dat 't lastig is als je niet weet wat hij van je wil. Maar ik zou vooral proberen gewoon jezelf te blijven. Als hij een keer niet terug smst zal hij daar vast wel een reden voor hebben. Ik sms, ook al ben ik geen man, soms ook pas iemand 3 uur later terug ofzo.
En dingen als hard to get spelen. Tja... Ik ben niet echt van de strategieën toepassen. Al weet ik wel dat hoe harder je aan iemand "trekt", aandacht geven enzo, hoe harder die ander meestal wegrent Tong uitsteken Maar zou je dat zelf niet ook doen? Als ik steeds smsjes zou krijgen van iemand zou ik daar ook niet vrolijker van worden.
Ik hoop wel voor je, TS, dat je snel een beetje duidelijk krijgt. Want in onzekerheid leven is ook maar niks.