Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Gewoon aan hem vragen of hij je leuk vind, dan heb je meteen je antwoord.
kun je beter, als hij zegt dattie je echt leuk vind, zeggen: ow... merk ik niks van 
Redrumfox schreef:Of je zegt tegen hem dat hij het moet bewijzen; eens kijken hoe origineel hij is..
hahaha 
) en de laatste keer ben ik zo geschrokken dat ik nou ff echt geen relatie meer hoef!! beetje ouwehoeren.. das alles 
zwaktepuntje.
Heb gewoon wat geduld, je kent hem al 4 jaar dus op een paar weken of maanden komt het nu ook niet meer aan.
En dat elke jongen die je niet meteen bespringt niet 'that into you' is is de reinste onzin. Er zijn gewoon jongens waarbij alles wat langer duurt. Ik kan het weten want ik heb ruim een jaar moeten wachten op de mijne.
Saskia9 schreef:Een jaar?????????

Saskia9 schreef:Tjah..ik geloof dat ook nooit 100 %.. zegt iedereen om je heen hij vind je niet op die manier leuk...maar als je echt doorgaat... en het de tijd geeft komen ze vaak juist weer wel..en kan het echt een leuke relatie worden!!
Maar als het echt iets kan worden dan voel je dat wel, en dan doet de mening van anderen er ook niet meer toe!Saskia9 schreef:waarom hebben mannen nou geen handleiding...was een stukje makkelijker!
goeroe schreef:Saskia9 schreef:Een jaar?????????
Als ik m'n zinnen ergens op zet...Saskia9 schreef:Tjah..ik geloof dat ook nooit 100 %.. zegt iedereen om je heen hij vind je niet op die manier leuk...maar als je echt doorgaat... en het de tijd geeft komen ze vaak juist weer wel..en kan het echt een leuke relatie worden!!
Tegen mij zei ook iedereen dat ik het wel op m'n buik kon schrijven. En als veel mensen dat zeggen is het geen goed teken hoor.Maar als het echt iets kan worden dan voel je dat wel, en dan doet de mening van anderen er ook niet meer toe!
Saskia9 schreef:waarom hebben mannen nou geen handleiding...was een stukje makkelijker!
Vinden die mannen van ons ook.
VivaLaVida schreef:maar dan weet je het dus al....., of je hebt er iig een gevoel bij!
de situatie van TS is denk ik iets onduidelijker??
VivaLaVida schreef:Nog een keer edit: Jaaa dat moet je doen!! hard to get spelen!! kort antwoorden op msn, ik ga doegg ipv xxx en ook eens paar keer niet of kort teurg smssen.. meestal werkt dat heel goed!!
en als ie dan vraagt waarom je zo doet zeg je gewoon: ja ik dacht dat jij tijd wilde hebben? ;)

en proberen je met mooie woorden het bed in te kletsen! en de andere vinden je echt leuk... wie is wie?? soms moeilijk hoor!!
echter nu een paar maanden later krabbelt ie weer terug en zoekt hij weer contact. Ik zie wel wat er kan gebeuren of niet. Ik laat het helemaal van zijn kant komen
Saskia9 schreef:Maaarr.... Als jij verliefd bent,dan heb je altijd het gevoel (of de hoop) dat het iets kan worden/...realiteit en hoop liggen dan dichtbij elkaar...
Saskia9 schreef:Maar TS zou ik aanraden om nu hem eens te laten komen.. Probeer intressant voor hem te worden..mannen houden van vaag!
Dat zal voor een bepaalde groep jongens misschien wel zo zijn, maar juist voor jongens die niet zo goed weten wat ze met hun gevoel aan moeten is het helemaal niet fijn als het meisje ook niet lijkt te weten wat ze wil. Dan denken ze namelijk al gauw 'als zij al zo raar doet dan laat ook maar' en dan zetten ze hun gevoel opzij en denken er verder ook niet meer over na. Daar zijn jongens volgens mij wel beter in dan meisjes. Merilyn schreef:Tsja ik vond ook een jongen leuk erg leukz elfs een tijd terug. Hij was ook erg vaag, maar door mijn jarenlange ervaring en grote bek (ahum) heb ik het maar gewoon gevraagd of er meer inzat. Heb ik ook gene gezeik meer. Hij was heel eerlijk tegen mij en zat nog met zijn ex in zijn hoofd. Nou prima klaar. Even een deuk in mijn ego en weer verderechter nu een paar maanden later krabbelt ie weer terug en zoekt hij weer contact. Ik zie wel wat er kan gebeuren of niet. Ik laat het helemaal van zijn kant komen

behalve als ze HELEMAAL gek van je zijn ..
Maar zou je dat zelf niet ook doen? Als ik steeds smsjes zou krijgen van iemand zou ik daar ook niet vrolijker van worden.