Tot een leraar ervan op de hoogte kwam. We moesten toen aan een agent vertellen hoe hij eruit zag enz. Heb er nooit meer wat van gehoord..
Je reactie was btw geweldig
Hoop dat dit zijn ego heeft aangetast
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hoop dat dit zijn ego heeft aangetast

Weltevreden schreef:Lavabos...tsjah what can i say, altijd leuk! Bij kids doe ik het niet....vrouwen van gemiddelde leeftijd zijn de beste prooi. Politie bellen is niet nodig, traceren doen ze je toch nooit![]()
Ik had serieus nooit zo kunnen reageren.
?
ecyoj schreef:wat banketstaaf dat ze daar niet om konden lachen.
en toch snap ik dat lavabos niet helemaal

Die heeft heel wat opmerkingen naar z'n hoofd gekregen en wist niet hoe snel 'ie weg moest komen.
Wildgirl schreef:Heb even gebeld, signalement was niet bekend bij de politie(ik dacht ik maak een grapje en vraag of ze de lengte van zijn *piep* ook willen ghehe, daar konden ze eeeeh niet écht om lachen)maar ze houden het in de gaten.
Heb hem hier niet meer gezien, is maar goed ook want anders kom ik naar buiten met mijn deovlamspuit hihi
Idd weltevreden, waar slaat dat lavabos op, wou je ff langskomen ghehe?
edit: ik snap hem al, check profiel hihi
Weltevreden schreef:Wildgirl schreef:Heb even gebeld, signalement was niet bekend bij de politie(ik dacht ik maak een grapje en vraag of ze de lengte van zijn *piep* ook willen ghehe, daar konden ze eeeeh niet écht om lachen)maar ze houden het in de gaten.
Heb hem hier niet meer gezien, is maar goed ook want anders kom ik naar buiten met mijn deovlamspuit hihi
Idd weltevreden, waar slaat dat lavabos op, wou je ff langskomen ghehe?
edit: ik snap hem al, check profiel hihi
Lavabos slaat dus op het foto in je profiel en langskomen in Paterswolde om potloodventers achter na te jagen is altijd wel een leuke bezigheid Ik met de aansteker en/of sigaret en jij de deodorant....of bij nader inzien de wc spray. Zit namelijk meer in...
): schoonouders, zwager en schoonzusje.
!!!" Stond ze dus oog in ehhh... piemel met een potloodventer
.