Potloodventer....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte

Re: Potloodventer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:41

Ik heb dit ook een keer gehad, toen ik een jaar of 11 was. Fietste naar school met nog een meisje, stond er in de bosjes langs het fietspad ineens een naakte man. Op dat moment hadden wij de grootste lol, en daarna op school aan iedereen vertellen natuurlijk Clown
Tot een leraar ervan op de hoogte kwam. We moesten toen aan een agent vertellen hoe hij eruit zag enz. Heb er nooit meer wat van gehoord..

Je reactie was btw geweldig *LOL* Hoop dat dit zijn ego heeft aangetast Clown

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:43

Pff ik had mooi alle deuren op slot gedraaid voordat die viezerik het lef kreeg om binnen te komen. Wat bezielen die mensen hé!!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 16:46

gelukkig heb ik een zeer efficiente waakkat Haha!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:51

Ik en een vriendin van mij hadden ook pas zoiets we liepen van Breda terug van stappen naar de auto ongeveer 3 uur s'nachts.
En toen zag ik ineens een gozer op een fiets en ik zag al dat ie wat uit zijn broek ging halen dus roep snel tegen mijn vriendin doorlopen en de auto open doen.
HIj riep heel de tijd weten jullie hoe laat het is?
En mijn vriendin had natuurlijk helemaal niks door toen we in de auto zaten en ik zei doe snel de deur op slot stond hij met zijn broek wagenwijd open zich te trekken op dat moment lach je ook maar later word je bijna gewoon boos.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:53

hihi, ik moet wel lachen om jou reactie, echt geweldig! ik denk dat ik alleen maar in paniek was geraakt Huilen van het lachen

maar achteraf is het geen fijen ervaring denk ik Scheve mond Ach gut

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:09

Ik vind je reactie ook wel goed eigenlijk.. maar zou het toch wel melden. Ik heb het ook gehad. is4/5 jaar geleden. Ik reed met een vriendin naar mijn verzorgpaard staat daar in een keer een vent met zijn hand in zijn broek. Ik keek snel de andere kant op totdat we er langs heen waren. Mijn vriendin deed dat niet... Wat bleek.. hij had zijn rits opengedaan en er iets uit laten bungelen.... Nors opkijken
Ik had al wel door dat er iets gebeurde, daarna waren wij ook echt aan het giechelen... Eigenlijk hadden wij ook eem leding moeten maken, maar ja.
Vlak bij je huis vind ik wel eng hoor... zou het niet fijn vinden. Al helemaal niet dat hij waarsg. jou naar binnen zag gaan?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:15

Absoluut de politie bellen, nu ben jij het en zo te lezen vond je het wel grappig. maar straks zijn het kleine kinderen..
Bah

Weltevreden

Potloodventer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:18

Lavabos...tsjah what can i say, altijd leuk! Bij kids doe ik het niet....vrouwen van gemiddelde leeftijd zijn de beste prooi. Politie bellen is niet nodig, traceren doen ze je toch nooit Pling Haha!

En negen vd tien keer als je je voordoet als één of andere nymfomane rennen ze toch keihard weg. Of met een deodorant(iedere vrouwe of nicht heeft er wel één bij)en je sigaret/aansteker er achteraan rennen en keihard gillen dat je z'n haar wegbrand....Moet je es kijke wie er hard kan rennen. Zie het nog steeds voor me...die nootjes van die knaap slingerend tussen zn beentjes door als die slippen opwaaide....zucht, die goeie ouwe tijd. Vork

En kinderen kunnen wel wat incasseren...het is niet wat je voor hebt met je kind maar toch, er blijven perverds rondlopen.

Maargoed, voor de dames die verlegen zitten: Paterswolde is tha place 2 be Sigaar

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:18

Strakke actie van je!
wel even bellen, straks zijn het idd kids..

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:30

volgende keer gewoon vragen of hij hem niet een beetje wil opvullen met Botox?

euh...Weltevreden...zou ik (wij) hier wat uitleg over mogen?? En wie is Lavabos...dacht dat TS Wildgirl heette?
Weltevreden schreef:
Lavabos...tsjah what can i say, altijd leuk! Bij kids doe ik het niet....vrouwen van gemiddelde leeftijd zijn de beste prooi. Politie bellen is niet nodig, traceren doen ze je toch nooit Pling Haha!

Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:33

Hij komt vast niet meer nu je hem zo goed hebt uitgelachen!! haha

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:38

Haha, wat een idioot. Huilen van het lachen Ik had serieus nooit zo kunnen reageren.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:40

zo wat een badgast!!!!

heb me trouwens bescheurd om je reactie! OK dan!

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:29

Rare snuiters lopen er rond hoor. Toen ik een jaar of 15 was reed ik lekker in het bos met mijn pony. Op een gegeven moment reed ik op een verlaten zandpad waar een rode golf geparkeerd stond. Ik ging natuurlijk netjes stappen om de auto te passeren. Toen zag ik terwijl ik een blik in de auto wierp dat meneer zijn trainingsbroek op zijn enkels had zitten en nogal ontuchtigte handelingen met zichzelf aan het uithalen was, ik was kennelijk het onderwerp van zijn fanatsie want hij keek me recht aan.

Nou ja, dan moest je net mij hebben. Bijdehand, puber en niet op mijn mondje gevallen.
Dus ik zeg " Hey viespeuk, lukt het of zal ik je een handje helpen?"
Helaas kreeg ik niet de reactie (schaamte oid), die ik verwacht had. "Ja doe maar" zegt ie terug.
Nou.....toen ben ik me toch een partijtje boos geworden. En daarna heel waardig de bocht doorgestapt tot hij me niet meer kon zien. Toen toch maar tot aan de grote weg een galopje gedaan. Ik dacht nog "Ik laat niet merken dat ik bang ben"

Wel aangifte gedaan en het bleek een bekende te zijn van de politie, hij had al enige zedendelicten op zijn kerfstok.

Echt... als hij die auto was uitgekomen had ie toch een trap in zijn gezicht gehad van mij.

Gewoon even aangifte doen dus of een melding maken kan ook. Wellicht doe hij het vaker.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 07:39

Heb even gebeld, signalement was niet bekend bij de politie(ik dacht ik maak een grapje en vraag of ze de lengte van zijn *piep* ook willen ghehe, daar konden ze eeeeh niet écht om lachen)maar ze houden het in de gaten.
Heb hem hier niet meer gezien, is maar goed ook want anders kom ik naar buiten met mijn deovlamspuit hihi
Idd weltevreden, waar slaat dat lavabos op, wou je ff langskomen ghehe Haha! ?

edit: ik snap hem al, check profiel hihi

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:44

wat banketstaaf dat ze daar niet om konden lachen.

en toch snap ik dat lavabos niet helemaal Bloos
Laatst bijgewerkt door ecyoj op 22-07-08 07:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:47

Potloodventers kicken er juist op dat je ze uitlacht en hun piemel 'klein' noemt, daar gaan ze juist voor omdat ze deze reactie verwachten.

Wat je beter kan doen en ze verveeld aankijken (zou me waarschijnlijk ook niet makkelijk lukken) en een sneer geven van 'joh, ga naar huis, ik heb geen zin in deze onzin'. Vooral GEEN opmerking maken over zijn piemel en/of naaktheid!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 08:43

ecyoj schreef:
wat banketstaaf dat ze daar niet om konden lachen.

en toch snap ik dat lavabos niet helemaal Bloos

kijk GOED naar de foto's in mijn profiel Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:25

OP mijn oude basis school hebben we bij de speelplaats een soort parkje, daar liep toen ik in groep 8 zat ook een potlood venter, Met tekenles zaten we in het parkje, bij een meertje te tekenen toen hij langs kwam lopen in zijn lange jas, Wij moesten van de juf snel naar binnen natuurlijk en de juffen hadden heb weggejaagd en de politie gebelt, maar hij was niet gevonden.
Een week later in het weekend was een klasgenootje terug gegaan naar dat park om te tekenen, toen ze hem weer tegen was gekomen.
Dit meisje is verkracht, en de helft van haar botten waren allemaal gebroken. Vermoedelijk door die "potlood vent" Dus ik geloof niet dat elke potloodventer onschuldig is. Doe vooral aangifte, want je moet er niet aan denken dat hij rondom je huis blijft hangen.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:46

Bleh, doet me weer terugdenken aan vorig jaar. Ik en een vriendin lagen op een strandje bij een rivier. We zaten er als enige 2 nog rond een uur of 9. Komt er opeens 20 meter achter ons een vent zitten. Na een kwartiertje draai ik me om, om iets uit mn tas te pakken. Ligt die vent inmiddels in z'n nakie zich af te trekken op ons. Lips are sealed
Dus ik tegen m'n vriendin gezet, we begonnen een beetje dom te lachen. Teruglopen kon niet want dan zouden we langs die vent hebben moeten lopen, dat waren we dus ook niet van plan. Uiteindelijk is hij zelf weer weg gegaan. Kan er nu wel om lachen, op het moment zelf wat het toch wel iets angstiger. Nagelbijten / Gniffelen

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:20

Jou reactie Huilen van het lachen
Wij zijn er vorig jaar eentje tegengekomen. Ik was op ponykamp en we gingen een bosrit maken. Dus wij reden zo over het ruiterpad, lag er een naakte vent langs het pad. met z'n sokken nog aan Clown Die heeft heel wat opmerkingen naar z'n hoofd gekregen en wist niet hoe snel 'ie weg moest komen. Tong uitsteken

Weltevreden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:20

Wildgirl schreef:
Heb even gebeld, signalement was niet bekend bij de politie(ik dacht ik maak een grapje en vraag of ze de lengte van zijn *piep* ook willen ghehe, daar konden ze eeeeh niet écht om lachen)maar ze houden het in de gaten.
Heb hem hier niet meer gezien, is maar goed ook want anders kom ik naar buiten met mijn deovlamspuit hihi

Lavabos slaat dus op het foto in je profiel en langskomen in Paterswolde om potloodventers achter na te jagen is altijd wel een leuke bezigheid Ik met de aansteker en/of sigaret en jij de deodorant....of bij nader inzien de wc spray. Zit namelijk meer in... Whoosh!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 18:04

Weltevreden schreef:
Wildgirl schreef:

Lavabos slaat dus op het foto in je profiel en langskomen in Paterswolde om potloodventers achter na te jagen is altijd wel een leuke bezigheid Ik met de aansteker en/of sigaret en jij de deodorant....of bij nader inzien de wc spray. Zit namelijk meer in... Whoosh!

is goed, ik heb nog zo'n mega voordeelbus wcspray staan dusse...wannneer kom je? Haha!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:39

Jaren geleden waren we in Parijs met de familie van mijn man (toen nog vriend Tong uitsteken ): schoonouders, zwager en schoonzusje.
Toen we uit de metro stapten, liepen mijn schoonvader, zwager en man er als eerste uit, daarachter liepen mijn schoonzusje en ik en mijn schoonmoeder als laatste. Op het moment dat schoonzusje en ik ons omdraaide om op schoonmoeder te wachten, begint zij keihard te lachen en tegen ons te roepen "moet je nou eens kijken ROFL !!!" Stond ze dus oog in ehhh... piemel met een potloodventer Clown .
De man was blijkbaar wel geschrokken van haar reactie, want voordat wij de paar meter naar mijn schoonmoeder afgelegd hadden, was hij al verdwenen.
Toevallig hadden we het van de week nog over deze gebeurtenis en mijn schoonmoeder kon er nog steeds om lachen.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:41

dat heeft iemand een keer gedaan bij een tante van mijn moeder (+/- 70 jaar oud).
Waarop deze zij: Is dat alles wat je te bieden hebt? dan zou ik als ik jou was weer snel de jas dichtdoen!!

Whahahaha