Dat is ook echt ge-ni-aal!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shaienne schreef:Dan wil je niets liever dan een baby en alle nadelen vallen ineens in het niets (bijna niet voor te stellen he!)
) sorry, ik vind je nogal voorbarig. Je hoeft echt niet op je 19e te beslissen of je kinderen wil, en als je ze niet wil, kijk dan nog eens over een paar jaar wat je partner er dan van vindt. Dat is toch nu totaal niet aan de orde?
Dat bedoel ik er ook niet mee; ik bedoel er alleen mee dat het leven een heel stuk eenzamer is zonder kinderen en een heel stuk gezelliger en leuker met
.
Het voelde zo afstandelijk.
Jan_ty schreef:Ik ben nu 19 en ik zou op dit moment ook echt geen kinderen willen. Maar later denk ik wel.
Ik moet ook niet zoveel hebben van andere kinderen, ik heb er 'niks' mee. Ik moest eens oppassen op ons buurjongetje en toen was het echt zo van: okee, ik heb een kind op schootHet voelde zo afstandelijk.
Maar goed dat is weer wat anders, ik denk dat je het beste de tijd kunt afwachten, wie weet verander je nog van gedachten
) ... maar mijn eigen ventje

.....
Ulfeino schreef:Ik kan je maar 1 advies geven, relatie verbreken, hoe pijnlijk misschien, maar als jij echt zeker weet dat je geen kinder wilt en hij wel, dan kom je hier nooit uit en loop je straks doorlopend tegen grote ruzie's aan en altijd zal dan dit aan de orde komen.
Als je van hem houdt laat hem dan gaan om iemand anders te vinden die wel samen met hem kinderen wil en ga niet proberen hem ervan te overtuigen ze niet te willen, want dan zal hij het je later altijd kwalijk nemen, zo ook andersom.
Het is hard en verdrietig, maar ik vrees onoplosbaar.
Als er kinderen komen moet je er allebei achterstaan. Simpel. Maar ook de keuze om geen kinderen te "nemen" moet door allebei 100% gesteund worden.