Jesus heb je nou NOG geen deuren????? Wat een ellende zeg. Zouden ze een dochteronderneming zijn van de bouwers van ons vorige huis? Dat was ook zo'n drama.
Jesus heb je nou NOG geen deuren????? Wat een ellende zeg. Zouden ze een dochteronderneming zijn van de bouwers van ons vorige huis? Dat was ook zo'n drama.
nee, nog steeds niet... ben blij dat de voor en achterdeur er niet uit gehaald waren...
Ik moet trouwens even bekennen dat ik bij die foto's zwaar serieus deuren zat te zoeken . Ik dacht het is van glas ofzo en toen ging ik maar even lezen.
morgen komen ze sowieso weer... de deurkozijnen zitten er beneden in. moet nog afgewerkt worden en geschilderd. ook de deuren moeten er nog in, en die ook weer afgewerkt en geschilderd...
Ach ja heerlijk he, zulke dingen. Wij zitten nu al 2,5 jaar in een verbouwing die nog geen jaar zou duren . Ze zijn nu eindelijk de laatste dingen aan het plaatsen en afwerken.
Je hebt er goed aan gedaan om er wat druk achter te zetten, anders heb je grote kans om na de bouwvak pas iemand te zien . Ik hoop voor je dat het allemaal snel af!