Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Biebz95 schreef:@ Sasje_: Oke ik weet niet echt wat ik me moet voorstellen bij 1e en 2e graads, maar iig: SuccesWaarom heb je hier voor gekozen als ik vragen mag?
@ KarinFtbing: Idd: Economie. Bij dat woord denk ik aan geld,m'n vader is belastingsadviseur en dat lijkt me ook ontzettend moeilijk, als ik hem hoor bellen met collega's snap ik er ook geen drol van..
@Birgit_: Dierenarts lijkt mij niks omdat ik niet goed tegen het bloed kan etc, maar ik heb wel echt onwijs veel respect voor mensen die zoveel voor dieren kunnen betekenen!
@Marijkjuh: Okee leukleukleuk !
@nanette_bokt: Succes met je keuze!

) maar ik bedoel dat ik bij economie aan geldzaken etc denk.. Zekerheid willen we allemaal 

Biebz95 schreef:@ LisaLuna: Niets is onmogelijk
Je moet natuurlijk wel een beetje een goeie stem hebben, maar ik zou zeggen, grijp ál je kansen!
@ Jackieboy: Onwijs leuk!
@ Anniiekk: Ontzettend knap! Veel succes
@ Nyckle: Alweer;; Ontzettend knap & ook jij veel succes.
@ Babeth: Verder met paarden is toch ook superleuk (H)

karinFTbing schreef:Biebz95 schreef:@ Sasje_: Oke ik weet niet echt wat ik me moet voorstellen bij 1e en 2e graads, maar iig: SuccesWaarom heb je hier voor gekozen als ik vragen mag?
@ KarinFtbing: Idd: Economie. Bij dat woord denk ik aan geld,m'n vader is belastingsadviseur en dat lijkt me ook ontzettend moeilijk, als ik hem hoor bellen met collega's snap ik er ook geen drol van..
@Birgit_: Dierenarts lijkt mij niks omdat ik niet goed tegen het bloed kan etc, maar ik heb wel echt onwijs veel respect voor mensen die zoveel voor dieren kunnen betekenen!
@Marijkjuh: Okee leukleukleuk !
@nanette_bokt: Succes met je keuze!
Het gaat opzich niet heel erg om het geld hoor
Maar als je een studie doet voor fotografie ben je veel minder zeker van een goede baan dan bij economie
En ik wil wel graag zekerheid

1 van de redenen dat ik eerst de opleiding volg die ik nu doe
LisaLuna schreef:Biebz95 schreef:@ LisaLuna: Niets is onmogelijk
Je moet natuurlijk wel een beetje een goeie stem hebben, maar ik zou zeggen, grijp ál je kansen!
@ Jackieboy: Onwijs leuk!
@ Anniiekk: Ontzettend knap! Veel succes
@ Nyckle: Alweer;; Ontzettend knap & ook jij veel succes.
@ Babeth: Verder met paarden is toch ook superleuk (H)
Heel veel mensen zeggen dat ik dat heb dus heb er zelf wel wat meer vertrouwen in gekregen,
Denk dat ik mee wil doen aan idols, maar het is zo moeilijk "beroemd" te worden in Nederland (Wat ik dus wil maar ook in amerika) , dan moet ik echt mazzel hebben maar ach , als ik het niet probeer lukt het zowiezo niet toch!

! 

Marriepowny schreef:Hmm het is te erg voor woorden, (nouja zullen heus nog wel meer mensen zijn) maar ik ben net 19 en ik heb echt nog steeds geen idee wat ik wil! Moet nog een jaartje MBO paardenhouderij afronden, maar daarna, ik weet het niet.. Een HBO, maar welke.. ?? Vind het echt zooo lastig..