grote leeftijdsverschillen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ramgad

Re: grote leeftijdsverschillen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:38

Ik ben 18 en ik ben verliefd op iemand van 31... lijkt mss vreemd want als je aan 31 jaar denkt, denk je automatisch aan een oude vent maar niets is minder waar Lachen Hij voelt zich nog heel jong, speelt nog bijna elke dag shows & ziet er ook goed uit Knipoog
Ik val ook zowiso op oudere. Eerst had ik het er moeilijk mee dat hij 13 jaar ouder is maar uiteindelijk ben je gewoon bang omdat je omgeving er raar op zou kunnen reageren...
Je kan stom reageren als andere mensen iemand nemen met een groot leeftijdsverschil maar als je dat dan zelf voor hebt dan vind je dat niet erg meer :p

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:39

Mijn vriend (25) en ik (21)
Heb eens een jongere vriend gehad maar dat hoeft echt niet meer! Vind jongens met dit leeftijdsverschil het beste bij me passen. En veel is het niet. Ik heb wel een max. want een jongen van 28 heeft toch vaak alweer andere ideeën dus 25 jaar is voor mij een mooie leeftijd Lachen

16 en 30 vind ik niet kunnen. Dat zou van mijn ouders ook nooit hebben gemogen toen ik nog 16 was.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:17

ik kan me echt helemaal niet druk maken om wat voor relatie iemand anders heeft als zij gelukkig zijn?

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:24

Rebel_Jits schreef:
Het klinkt misschien wel stom, maar ik heb voor mezelf gewoon een soort grenzen opgesteld: minimale leeftijd = mijn leeftijd - 1
maximale leeftijd = mijn leeftijd + 4
Die minimale leeftijd, is omdat jongens toch meestal wat minder snel zijn in het volwassen worden en ik al redelijk volwassen ben (al zeg ik het zelf Bloos )
Maximale leeftijd is dat ik niet met een ouwe zak rond wil lopen Haha! Ik zie mezelf niet met iemand van bijv. 25 lopen, die denken heel anders over dingen dan ik.

Dacht ik eerder ook, maar als je verliefd wordt zegt leeftijd niets meer. Mijn vriend en ik schelen 16 jaar en het gaat tot nu toe erg goed. We merken beide niets van het leeftijdverschil, omgeving reageerde er ook goed op.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:25

En toch kon ik bij mijn ex niet echt wennen aan het leeftijdsverschil, dat was 9 jaar. Maar dat lag misschien ook aan hem en mij zelf want de relatie is echt niet om die reden opgehouden Clown
Mijn huidige vriend is 7 jaar ouder en daar merk ik totaal niks van, gaat supergoed en ben hartstikke blij met hem. Ik merk het leeftijdsverschil alleen wanneer je verteld hoe oud je allebei bent Nagelbijten / Gniffelen

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:27

pffff,ik wou dat ik eens een kerel tegenkwam die echt volwassen is en alles op een rijtje heeft.
ik val meestal op die badboys,maar ja,daar zit echt geen toekomst in.wel ben ik erachter dat en leeftijdsverschil van een jaar of 8 bij mij het beste werkt.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:28

Haha, nou mijn vent heeft wel alles super op een rijtje, maar qua karakter is het echt nog een jochie af en toe Tong uitsteken
Dan schat je hem zo een jaar of 10 jonger, maar hij heeft zn leventje zeker al goed op orde (dat is voor mij ook wel handig, geeft mij weer wat meer hulp om dat ook te doen)

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:31

Ik kende een meisje van zestien die met een jongen van 28 ging, en dat vind ik voor mezelf dan toch moeilijk voor te stellen. Dat zou dan dus het zelfde leeftijdsverschil zijn als dat ik (15) met een jongen van 27 zou gaan Ziek
Maar bij bijv. volwassenen (boven de 18) maakt het mij veel minder uit als er een groot leeftijdsverschil tussen zit Ja

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:32

jullie doen me echt goed voelen nu =) veel mensen zijn meestal erg negatief over een groot leeftijdsverschil (net zoals mijn mama...) maar ik ben duidelijk niet de enige die een ouder vriendje heeft (welja, hij is nog niet echt m'n vriendje, wel bijna ;p )

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:12

ramgad schreef:
jullie doen me echt goed voelen nu =) veel mensen zijn meestal erg negatief over een groot leeftijdsverschil (net zoals mijn mama...) maar ik ben duidelijk niet de enige die een ouder vriendje heeft (welja, hij is nog niet echt m'n vriendje, wel bijna ;p )

Het ligt ook wel erg aan de jongen hoor.
Ik ken jou verhaal + leeftijdsverschil niet maar als mijn moeder zegt die komt er niet in, dan gebeurd dat ook niet.
Als het gewoon echt een fatsoendelijke jongen is, die niet uit is op kleine meisjes dan vind ik het wat anders.
Maar laatste had ik het er met me nichtje nog over, zij is 15 en de jongen was 18 geen probleem zou je zeggen.
Nou jawel dus, mijn nichtje is echt nog een jong lief meisje, rijd liefst alleen maar paard, gaat met vriendinnen naar de stad, doet geen stoute dingen en gebruikt geen drugs of alcohol, doet ook nog niet aan seks. Komt uit een goed nest. Ze had sinds 2 weken een vriend die van 18 dus, haar moeder, me tante dus wilde niks van die jongen weten (kwam er dus ook niet in) ik heb met haar en die jongen afgesproken maar wat een player was dat zeg. Doet cocaine gebruiken (gaf ie toe) geeft alleen maar feesten bij hem thuis ( woont met z'n oom) wilde al verder met haar gaan dan dat ze zelf wou seksueel. En al was die leeftijdverschil zo klein, die jongen was gewoon verkeerd voor haar. Het is nu ook uit.
Daarmee bedoel ik ook mijn vorige post uit te leggen Knipoog
Het ligt echt aan de personen.

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:34

piewie schreef:
Ik vind dat er wel een grens is hoor, maar zelf ben ik 24 en mijn vriend 32.
Ik was 17 toen ik bij hem kwam en hij 26. Mijn ouders waren het er eerst ook niet meeeens, maar jah hun probleem. Het klinkt ook anders als je 17 - 26 zegt dan 24 -32... maar jah, ik vind de mannen van mijn leeftijd nog zo onbenullig hihi. En ik ben stapel op mijn vriend en zou hem ook niet willen missen.

Hier ben ik het inderdaad mee eens.

50 en 59, vinden veel mensen heel normaal, terwijl 17 en 25 het zelfde leeftijdsverschil is.
Dit komt gewoon omdat 17 nog heel klinkt. En voor sommige zal het ook jong zijn, maar de
één is volwassener dan de ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:51

als je even zoekt, vind je heel veel topics over dit onderwerp Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:55

timilon schreef:
pffff,ik wou dat ik eens een kerel tegenkwam die echt volwassen is en alles op een rijtje heeft.
ik val meestal op die badboys,maar ja,daar zit echt geen toekomst in.wel ben ik erachter dat en leeftijdsverschil van een jaar of 8 bij mij het beste werkt.

hoe herkenbaar....foute mannen blijven mij ook om een of andere reden aantrekken.

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:56

Laatst bijgewerkt door Simba_ op 09-07-08 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:57

het is volgens mij tegenwoordig ook erg in jonge jongens met oudere vrouwen haha

me zus heeft er nu ook 1 van 10 jaar jonger

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:58

Nou als ik 30 ben ofzo wil ik ook wel een knaap van 20 Tong uitsteken
of 40 -30 ook goed haha Haha!

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:59

me zus is 36 en hij 26 hahaha

ze willen een volwassen vrouw en geen kind dat is wat je dan hoort haha

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:02

Tis hetzelfde maar het lijkt anders hé..
leeftijdsverschil man ouder -vrouw jonger of andersom
mannen willen meisjes, jongens willen vrouwen Haha!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:03

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:04

Ik ben 17 (bijna 18), mijn vriend is 24. Maar mijn ex was 25. Ik val zowieso op ouder. Zou écht niet met iemand van mijn eigen leeftijd kunnen gaan.

Ik snap niet wat mensen er voor problemen van maken. Laat iedereen gewoon lekker eigen keuzes maken en gelukkig zijn bij die keuzes. Liefde maakt blind.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:04

Meetje22 schreef:
Mijn man is zes jaar ouder.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd wel val op mannen van minimaal een jaar of 6-7 ouder.
Ben zelf 28 en vind mannen tot 45 best wel aantrekkelijk,daarna word het mij ook wel te gortig Haha!

Nou, precies hetzelfde hier! Ja

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:05

Blue_Eyes schreef:
Meetje22 schreef:
Mijn man is zes jaar ouder.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd wel val op mannen van minimaal een jaar of 6-7 ouder.
Ben zelf 28 en vind mannen tot 45 best wel aantrekkelijk,daarna word het mij ook wel te gortig Haha!

Nou, precies hetzelfde hier! Ja

en ik ook hahahaha

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:07

Dit is iets van alle tijden, hoor. Knipoog
Kan zijn dat je er meer op gefocussed bent, omdat relaties meer een rol in je leven gaan spelen.

Ik ging meestal voor wat ouder, maar nu ik zelf 37 ben, heeft jong EN ouder zijn voordelen.
Mijn huidige vriend is 2 jaartjes jonger. Het grappige is dat ze mij jonger schatten tegenwoordig, hahaha.

Maar ik heb ook wel eens een lover van 20 jaar ouder gehad in mijn verleden. Tja.......... Was een lekkere vent, die het goed deed in bed, dus...... Daar konden veel leeftijdsgenoten nog wat van leren Haha! .

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:08

waar zijn de sexy oudere mannen hahah

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:09