Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Ik vind het altijd wel handig! Ik ga dan gewoon slapen en mijn ouders rijden
Ukkiee schreef:De reis fijner laten verlopen omdat je bijvoorbeeld wagenziek wordt en daar medicijnen voor inneemt, vind ik heel wat anders dan dat je niet kunt slapen in de auto. Lekker boeiend. Daar ga je echt niet dood aan. Dus hoef je daar ook geen medicijnen voor in te nemen die daar niet op zijn gericht, dat is gewoon belachelijk. Die slaap haal je later wel weer in als je het nodig hebt.

Moet zondag ook 12 uur in de auto zitten.. Maar wel met een vriendin erbij dus dat is wel gezellig! Ik ga meestal gewoon naar mijn iPod luisteren, dvdtje kijken op de laptop of zoiets doen.
Maar het gaat vast sneller dan je denkt!

Ukkiee schreef:De reis fijner laten verlopen omdat je bijvoorbeeld wagenziek wordt en daar medicijnen voor inneemt, vind ik heel wat anders dan dat je niet kunt slapen in de auto. Lekker boeiend. Daar ga je echt niet dood aan. Dus hoef je daar ook geen medicijnen voor in te nemen die daar niet op zijn gericht, dat is gewoon belachelijk. Die slaap haal je later wel weer in als je het nodig hebt.

)en we doen van die spelletjes in de auto. Meestal spelletjes zoals 'ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...'.
(speciaal gekocht voor de vakantie).
als eerste een bepaalde auto zien etc.