Die zwaan komt je dan vast wel redden, op zo'n geluksdag moet dat wel goed komen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
enne Senks!!! KiWiKo schreef:Hmmm, misschien voor de zekerheid toch even zwembandjes om.detour schreef:![]()
![]()
![]()
Pas op met je rose in combi met dat water!![]()
ik heb mijn A![]()
![]()
maar wel erg modderig denk ik zomaar
KiWiKo schreef:![]()
![]()
![]()
tis niet zo diepmaar wel erg modderig denk ik zomaar
)voetjes lekker omhoog en genieten van het prachtige weer... Wachten totdat de kids weer terug komen van vrienden.... Is toch heerlijk om daarvoor betaald te worden

luxx schreef:fijn dat je zo aan het genieten bent, dat is toch wel waar het allemaal om draait in deze rare wereld denk ik.
krijg een klein benijd gevoelletje van je mooie beschrijving van je dag, en dat is omdat jij een fijne dochter hebt waar je zo lekker van mag genieten.
ik heb zelf geen kinderen en ergens altijd wel gewild hoewel het dan toch ook weer een bewuste keuze is om geen kind te hebben [voor zover je dat in de hand hebt].
heb gewoon nooit in de juiste situatie gezeten.
gelukkig geniet ik ook wel van wat ik wel heb hoor, en leef ik er ook naar dat ik ze niet heb, losser als met een dergelijke verantwoordelijkheid.
het feit dat ik je benijd wil niet zeggen dat ik je het misgun natuurlijk, tegendeel ik vind het fijn om te lezen hoe dat voelt als je een fijne relatie hebt en dat jullie elkaar blij maken.
het is veel vervelender als ik zie [en dat heb ik irl wel gezien en hier op bokt kom je het ook tegen] dat een moeder geen goede moeder is en ze het kind niet meer dan wat dan ook gelukkig wil zien omdat dat haar gelukkig maakt.
heeft misschien ook met mijn persoonlijke historie te maken.
dan word ik kwaad en zou ik het wel willen afpakken.
dus doe lekker, ik geniet van jouw genieten!
*sorry als ik een beetje zwaar overkom, zo is het niet bedoeld*
crabbybitch schreef:Lieve schat,
Ieder dag even bedenken wat je WEL hebt.
Blijf lekker dicht bij jezelf en kijk wat jou happy maakt.
.
.
.