Rijden op Zonnenbloemen olie met diesel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Rijden op Zonnenbloemen olie met diesel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:11

Mijn oude huisgenoot reed alleen maar op zonnebloemolie, had treetjes vol in de keuken staan Tong uitsteken
Voor hij naar de APK moest reed zijn vader er een tijd in die er wel gewoon diesel ingooide waardoor de tank weer goed was.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:50

verootjoo schreef:
Shell is toch geen olieboer Verward Ik dacht dat je het over die olieboeren uit t oosten had...

Heb je het nou over een boer die raapzaadolie e.d. verbouwt Blond
Of over de oliemaatschappijen die de olie uit de grond halen? Daarin is Shell met BP de grootste hoor.
Ik weet niet wie jij denkt dat de olievelden bezit en olie naar boven haalt, maar dat zijn regeringen en oliemaatschappijen Lachen geen boertjes met een olieveldje achterin de tuin Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 14:32

verootjoo schreef:
Die verdienen er niet zo gek veel op hoor Knipoog De overheid verdient er asociaal veel op Sigaar En diesel heb je sowieso wel nodig, want je moet het mengen.

Hoe kom je hierbij? Want denk dat je geen idee hebt hoeveel dr op ruwe aardolie wordt verdient Knipoog

Nogmaals....ik hoop niet dat mensen door dit topic op ideeeen worden gebracht je wil niet weten hoeveel schade die vette rotzooi zonder additieven en smering aan je moter aan kunnen brengen!

Alsjeblieft mensen, NIET doen!