vlinders voor een artiest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Re: vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:36

Ow, ik ben wel benieuwd wat voor band het is (aangezien hij op groezrock gespeeld heeft, en ik hem van ergens heel vaag herken dusja Tong uitsteken).

Veel plezier allesinds dit weekend op Dour, en vergeet vooral niet te genieten, de rest komt later wel!!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 00:17

Ik zou ook zeggen; Geniet ervan! Jullie lijken me ontzettend leuk samen! Haha!

Ik woon trouwens ook niet zo heel ver van je, mijn zus is net verhuist naar Buggenhout (Opdorp), het kan dus zijn dat je me daar eens ziet fietsen als ik de moed heb om van Bornem tot Buggenhout te fietsen Vork .

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 11:23

jahoor, dit weekend is het, morgen eigenlijk al Haha!
Noukie schreef:
ramgad schreef:
hahaha, zenuwen zijn nog kalmkes Haha!
maar dan slaap ik dus en om half 4 wordt ik wakker gebeld door... een jawel, strontzatte ed Haha!
Hij vertelde dat ze er net een fantastische show op hadden zitten en dat ze dat (te hard) gaan vieren waren Haha!
Kheb me al 'n zakje wijn gekocht voor dit weekend, haha

fijn he, die acties Clown
of bellen en dan "ohja, wacht, wij zitten wel te zuipen, maar jij zit natuurlijk niet in de US, tis bij jou wat later..."
ja, inderdaad, maar tnx voor de wake up call Huilen van het lachen)

pb even of je al weet hoe je de verdere invulling gaat doen? Knipoog

hahaha die deed da dus gistern weer he! Goed dat ik nog wakker was nu en dat ik zat was, niet hij Haha!
(of dat zo goed is dat weet ik eigenlijk niet Haha! 't was wel 'n grappig gesprekje over stella bier en jupiler Haha!)

_JL_ schreef:
ik woon trouwens niet zo ver van je als van de meeste bokkers, hihi, woon in merchtem

oeh, merchtem is kei close! kging daar vroeger altijd paardrijden op iemand zijn ponytjes :p

Soprano schreef:
Ik woon trouwens ook niet zo heel ver van je, mijn zus is net verhuist naar Buggenhout (Opdorp), het kan dus zijn dat je me daar eens ziet fietsen als ik de moed heb om van Bornem tot Buggenhout te fietsen .

hahahah fiets jij echt zo ver? Haha! ik vind van buggenhout naar lebbeke al ver Haha!

allesinds, bedankt al voor jullie reactie's! Ik laat zeker maandag ofzo weten hoe het is afgelopen Knipoog

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:28

ramgad schreef:
Soprano schreef:
Ik woon trouwens ook niet zo heel ver van je, mijn zus is net verhuist naar Buggenhout (Opdorp), het kan dus zijn dat je me daar eens ziet fietsen als ik de moed heb om van Bornem tot Buggenhout te fietsen .

hahahah fiets jij echt zo ver? Haha! ik vind van buggenhout naar lebbeke al ver Haha!

allesinds, bedankt al voor jullie reactie's! Ik laat zeker maandag ofzo weten hoe het is afgelopen Knipoog

Ik heb beloofd aan mijn zus dat ik eens langs ging komen, dus als je binnenkort een meisje met bruin haar, een ontzettend rood hoofd , hijgend buggenhout ziet binnenkomen weet je wie ik ben Haha! In ieder geval nog veel plezier!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:31

Leuk voor je, ben erg benieuwd hoe het afloopt Lachen laat je dat nog weten? Ik wil ook wel weten welke band dit betreft Tong uitsteken

Als ik het zelf over mocht doen weet ik niet of ik nog voor een artiest zou kiezen (toen ik mijn vriend ontmoette wist ik niet dat hij muziek maakte, dus ben puur voor zijn persoonlijkheid gevallen..)

Mn vriend is dan wel gewoon nederlander maar hij is veel weg voor het touren, cd inspelen, repeteren etc. Vandaag komt hij terug uit LA, dan is ie even thuis en dan Europese tour, en soms kan dat best lastig zijn Tong uitsteken

In zijn wereldje heb je dan minder last van groupies, maar ze zijn er wel en das best irritant soms Clown plus dat muziekmannen altijd wel weer iets nieuws nodig hebben op gebied van versterkers, gitaren e.d. dus vakantie zit er niet elk jaar in Tong uitsteken haha.

Voordeel is wel dat je natuurlijk meekan soms en t kost je niks Lachen en ikzelf hou er wel van als mensen een passie hebben waar ze helemaal voor gaan!

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:42

Ik vind het echt een leuk verhaal! En ik heb ook even gespiekt in je profiel en het is echt een leuke kerel lijkt mij! Heeel veel plezier komende tijd en je ziet wel waar het schip strand toch Haha!? Lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:43

Ahh, zo'n dingen vind ik altijd zo schattig Haha!
Zoals de rest al zei, gewoon genieten van dit weekend en de tijd die je met hem hebt! Veel plezier op Dour!

BraveSpots schreef:
Ow, ik ben wel benieuwd wat voor band het is (aangezien hij op groezrock gespeeld heeft, en ik hem van ergens heel vaag herken dusja Tong uitsteken).

Ik ben stiekem ook wel benieuwd Nagelbijten / Gniffelen Maar Groezrock niet, toch? Die foto ziet eruit als de Ancienne Belgique in Brussel..

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 11:46

@ dwaallicht: das leuk dat je vriend een artiest is! wauw, die woont dan al in nederland en dan si die nog zoveel weg Bloos
maar ja je kan inderdaad meegaan, hoewel ik nog maar 18 ben en m'n mama daar dus niet mee instemd.. buh
Maar ik laat zeker nogweten hoe het afgelopen is =)
Ik ben zelf kei benieuwd!
Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik teveel ga drinken en dan domme dingen ga zeggen Haha! dus, ik moet zorgen dat ze evenveel drinken als mij Haha!
Maar dat zal geen probleem zijn met hun denk ik
Nu nog zien wat ik mee moet doen eh *-) valiesje maken straks
Zeker da ik heel mijn kleerkast mee ga doen om er uiteindelijk 2 kledingstukken van te dragen
meisjes...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:11

en en en en en??????
*nieuwsgierig Huilen van het lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:16

Haha, ik wou ook net zeggen Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:36

Volgens mij is dour gedaan.
HOE IS HET GEWEEST Haha! Haha!.

Oooh, bokt heeft heerlijke love-story's deze avond Haha!.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:38

Ik ben ook al zo benieuwd!

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 23:39

voila inderdaad Dour is gedaan. Het was daar SUPER!
Maar toch is het niet zo mooi geindigd met ed zoals ik het gehoopt had Boos!
effe het hele verhaal kort.
Dus zaterdag ging ik naar Big rivers festival, trein op en ik kwam aan in Dordrecht. Eduardo had al gestuurd dat ze later gingen zijn omdat ze nog met een busje vanuit de luchthaven naar Dordrecht moesten komen.
Dus 2 uur later een berichtje "meet me at the baloe beer bar next to our stage". Dus ik ging naar daar en zag hem zitten aan een tafeltje, Hij zag er echt fantastisch goed uit. We praatten lang, 't voelde echt alsof ik hem al lang kende. Ik had ook niet iets van "heee, je bent hier wel met een artiest ant praten", maar gewoon ed, de ed.
Daarna gingen we m'n rugzak (die overigens veel te zwaar geladen was) backstage brengen en iets eten. Na een tijdje moest hij de rest van de band opzoeken om te soundchecken. Intussen ging ik een optreden kijken en leerde ik een jongen kennen vna dordrecht en wanneer ed terug kwam ging deze mee iets drinken.
Dan moesten ze spelen. Het was fantastisch, de nederlandse mensen dansten like hell, echt heel leuk! Na de show hadden ik en ed afgesproken iets te gaan drinken. We gingen naar een bar met de hele band (die ik nog steeds niet kende eigenlijk en die ook geen benul hadden wie ik was denk ik Haha!). We hadden al een hele leuke dag gehad, veel gelachen, veel verteld maar in die bar kwam daar plots verandering in....
We zetten ons aan een tafeltje en plots zei hij "Daggie, i have to tell you something, I'm seeing someone"...
Ik dacht eerst dat het een edmopje was, maar nee, hij meende dat. Ik (die intussen hem écht écht was gaan leuk vinden) wist neit meer wat te zeggen, begon te wenen en was boos dan. Hij zei dat het een meisje uit duitsland is, dat hij daar altijd naartoe gaat als hij niet moet touren (ipv "staying with some friends in germany" zoals hij altijd zei aan de telefoon...) en dat hij na de tour naar haar gaat ipv naar mij zoals hij beloofd had. Hij beloofde me al weken, maanden, dat hij na dour bij mij ging blijven voor een weekje ofzo. Ik werd nog bozer en dan wou ik gewoon niets meer zeggen, ja, gekwetst was/ben ik. Dan begon hij te vertellen dat hij het meisje wel heel leuk vind, en dat hij ze al langer kent dan mij (3 maand voor ik hem leerde kennen) maar dat hij haar nog nooit heeft gezegd dat hij van haar houdt omdat hij dat (nog) niet echt doet... Hij zei "you're such a beautiful, funny girl. You're crazy just like me and I really like you so much, don't wanna loose you. I like the other girl but like you more. you're that kind of girl I want to marry and I wanna have kids with, but I like the other girl too and wanna see how it will work with her"
Ik wist niet meer wat zeggen, zoveel informatie en tegenstellingen...
Tijdens dit gesprek kwam er een jongen naar mij en begon zo wat te praten tegen mij. Ed werd plots heel erg jaloers! Ik had hem nog nooit zo... jaloers gezien! Toen de jongen hem een hand vroeg, negeerde hij hem zichtbaar en zei tegen mij in het engels dat als die jongen niet direct vertrekte hij die ging slaan
Ik vroeg de jongen vriendelijk om weg te gaan en zei dat ik hem later wel zou zien. Na dit gingen we door omdat we die volgende ochtend om 9 uur aan de tourbus moesten zijn (want die was nog niet gearriveerd)
We namen een taxi en gingen naar het hotel. In de taxi wou ed mij steeds knuffelen, ik praatte niet veeel meer tegen hem, ik bleef maar denken. Dan gingen we slapen. & dan kustten we terug na de eerste keer dat ik hem zag. Ik was heel effe niet meer boos. ja, dan hadden we seks en heb ik een hele nacht in z'n armen geslapen Lachen 's morgens zag ik dat een ander bandlid ook aan het slapen was in de kamer. Haha deze sliep echt zo grappig en ed werd blijkbaar weer jaloers dus gingen we m'n rugzak halen die nog steeds in de backstage lag. Dus we namen een taxi naar daar en dan kwam het gesprek over zijn 'liefje' weer aan bod. Ik was zo verdrietig. We gingen terug naar de bus. Hij zei dat ik snel in z'n bed moest gaan liggen (jahoor, die hebben 16 bedden in zo'n bus! afgesloten met hout en gordijntjes zodat er wat privacy is) terwijl hij wachtte op de ander bandleden. Deze wisten niet dat ik mee ging dus daarmee moest ik eigenlijk de hele tijd in dat bedje blijven. Hij kwam er bij en gingen verder slapen. Tussen het slapen in praatten we nog wat, ik was weer wat beter gezind Lachen
Dan kwamen we aan op dour. Ik kreeg een backstagepasje en hij liep effe mee op de weide. Dan moesten ze soundchecken en dan speelden ze. Weer een fantastische show! Veel volk, goeie sfeer, goed geluid en uiteraard de mooie ed daar. Ik kreeg echt zo'n geweldig gevoel als hij effe naar me keek tijdens het spelen door.
Na de show zag ik hem terug en dna ging hij mee op de weide. We dronken wat bier, keken wat shows en gingen dan de backstage een beetje verkennen. Hij was heeel moe dus ging effe slapen op een zetel in de backstage. We plaagden elkaar, al lachend, ik wist helemaal niet meer hoe te reageren. Dan ging hij m'n rugzak halen in de tourbus. Ik praatte ondertussen met een meisje daar en ging dan ook naar de tourbus waar ik weer wachtte op ed wanat die was intussen effe eten gaan halen. Ik ging bij de rest van de band zitten, zijn nog leuke mannen Haha! vreemd dat ze niet vroegen wie ik was *-) We gingen daarna nog wat shows gaan kijken maar hij was erg moe dus er zat geen beweging meer in :p Dus gingen we nog effe backstage wandelen want ze vertrokken om 2 uur. Ik had er niet op gerekend op te camping te moeten slapen dus ik had enkel een tent, niets anders dus ed is voor mij nog heel de backstage afgelopen om materiaal te hebben. Hij wou ook heel de avond dat ik hem kuste maar ik zei dat hij zijn eigen vriendinnetje maar moest kussen. En dat hij een vuile bedrieger is (hij zegt dat ze eigenlijk nog niet samen zijn, maar toch). Ja ik was pissed :p
Ja toch, ik vond het nog steeds erg dat hij een vriendinnetje had en dat hij dat 4 maand verzwegen heeft en intussen stuurde dat ik zijn 'cute little daggie was' en dat hij dan nog eens niet ging blijven na dour! we praatten nog over dat en hij dat hij vind dat we echt heel goed bij elkaar passen en dat hij zeker weet dat, als hij geen vriendinnetje gehad had, het zeker iets zou worden tussen ons Lovers
Ik had intussen al veeeeel gedronken, ik was zo zat Haha! Dan moest hij vertrekken en vroeg nog een kus, ik gaf hem die niet, zei hem dat hij zijn vriendinnetje toch zou zien morgen en dat hij die dan maar moest kussen.
Ik zei dat ik hem liever niet meer wil horen/zien/sturen.. Dan zei ik dag en hij vetrok met een heeeel sleecht gevoel.
Dan had ik spijt van wat ik gezegd had en begon weer te wenen.
Ik liep als een wrakje de weide op en zocht m'n vrienden op. Ik vertelde hen er niet veel over.
we keken nog slagsmalsklubben en dan ging ik gaan profiteren vna m'n backstage pasje en alle bands gaan ontmoeten Haha! Ik had m'n vrienden binnengesmokkeld en dan kregen we van de mannen van slagsmalsklubben backstage pasjes voor hun.
We dronken nog veel wijn en gingen dan gogol bordello stalken in hun tourbus Haha!

Ed had me intussen nog een berichtje gestuurd "daggie i had fun with u and seeing u. please don't be mad at me. I want to keep contact. Big kiss"
ik antwoorde niet
dna stuurde hij deze ochtend 'daggie don't be mad at me'
ik antwoode weer niet
dan belde hij 2 keer
ik nam niet op
Dan stuurde hij "daggie don't ignore me please"

uuuren later stuurde ik dan een berichtje terug, een vrij vrolijk berichtje.
Hij heeft nu nog niet terug gestuurd, probably he's with his girlfriend right now

Ik heb zo'n spijt dat ik zo overgereageerd heb Boos!
Ik vind ed echt leuk, hij is fantastisch eigenlijk!
maar dat praatje over dat meisje heeft de sfeer tussen ons wel rot gemaakt.
Ik weet nog steeds niet hoe te reageren

Wat zouden jullie doen?
Ik heb echt gene idee
Ik wil hem ook niet kwijt
Maar hij had dat niet moeten doen, dat verzwijgen enz. (de reden voor het verzwijgen was 'dat hij het mij persoonlijk wou zeggen')
hmm, ik ben echt benieuwd wat jullie hier van vinden.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 23:59

Wow heavy story, ok,

Goed, ik zou hier verder niet op ingaan, wie weet hoeveel vriendinnetjes hij nog heeft ? Sorry dat ik zo reageer maar goed, ik zou zoiezo geen seks met hem hebben gehad, goed, hij zegt dat hij jou leuker vind, waarom dat andere meisje dan. Nee niks voor mij.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 00:02

Pfffff let go let go, ieder stadje een ander schatje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 00:03

Wow, jeetje wat een (verwarrend) weekend heb jij gehad! Best wel een poedersuiker van hem moet ik zeggen. Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om vooral in het begin niet te reageren op zijn smsjes. Als hij dat meisje in Duitsland zo bijzonder vind, maar ondertussen wel met jou bezig is.. Klinkt hard om te zeggen, maar dan ben je beter af met iemand anders. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je waarschijnlijk wel een superweekend hebt gehad! Knipoog

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 07:51

dat is zeker verwarrend ja..
en jeetje, wat waardeer ik zowiezo 1 van die mensen waarover ik je per pb vertelde ineens 100x meer...
Ik vind het nu een raar verhaal worden, het is makkelijk zeggen voor hem allemaal zo. Als hij jou echt leuker vindt, waarom kiest hij dan niet voor jou? Ik zou denk ik ook echt niet blij zijn met m als ie dat soort grapjes even zou verzwijgen voor me. Alleen was ik dan ook echt zn bed niet meer ingekropen, vriendinnetje van, liefje uit NL, allemaal prima.. maar niet die groupie daar.. (sorry)
Ik snap ook wel dat je tussen allemaal gevoelens in zit en hier zo lang op gewacht hebt, alles geplannened voor een leuke tijd samen.. Dat t dan zo uitpakt is klote. PB maar als je verder wil praten nog...

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:36

Ow, wat stom van hem zeg Boos! , kan me voorstellen dat je je zo voelt, en vind niet dat je overgereageerd hebt hoor.

Persoonlijk had ik wel wat meer uitleg gevraagd, en gezegd dat ie niet kan profiteren van twee meisjes tergelijk Bloos .
Verder weet ik niet echt wat ik hierop moet zeggen, behalve dat ik het echt jammer vind voor jou!!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:57

Wat een eikel. Ik snap niet dat je nog bij hem hebt geslapen nadat hij je dit allemaal verteld heeft. Ik was meteen naar huis gegaan. Het lijkt er inderdaad op dat hij jou gewoon gebruikt. Vriendinnetje zit thuis op hem te wachten terwijl hij lol maakt met andere meiden als ie moet spelen. Als ik jou was zou ik niet meer op hem reageren. Als hij jou echt zoveel leuker vind dan zijn vriendin dan moet ie het maar eerst uitmaken. Maar ik zou me dan wel eerst afvragen of je zo iemand wel als vriend wil....
Ik vind het jammer voor je dat het zo is gelopen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:06

pff, een echte rocker, seks drugs and rock and roll^^
Je hebt m gegeven wat hij wou, aandacht seks..
En nu gaat ie verder naar de volgende, ondertussen houdt ie contact.. stel dattie weer bij jou in de buurt optreed.. heeft ie iemand. Tsjah, meisj.. t klinkt hard maar hij heeft lekker gebruik van je gemaakt..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:24

Ik snap wel waarom je bij hem bent blijven slapen. Dat was immers ook wat jij wilde. Het is absoluut stom van hem dat hij je zoveel hoop heeft gegeven, niet alleen in de afgelopen maanden maar ook dit weekend. Dat hij het persoonlijk tegen je wilde zeggen vind ik een slap excuus. Dat had ook per telefoon gekunt, bovendien had hij het meteen tegen je kunnen zeggen toen bleek dat dat meisje in Duitsland meer begon te worden. Hoe oud is hij eigenlijk? Goed dat je niet meteen op zijn berichtjes hebt gereageerd. Ik zou hem een mail sturen, daar kan je wat meer tekst in kwijt. Gewoon zeggen wat je kwijt wil, er omheen draaien heeft hij ook gedaan en dat heeft niet veel goeds opgeleverd.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:24

Wat een eikel.
Heel lúllig gezegd vind ie jou niet leuker want hij zit wel bij haar en zolang hebben ze nog niet iets. Smooth talker!
Ook niet zo heel slim dat je sex met hem gehad hebt terwijl je weet dat ie een vriendin heeft voor wie hij kiest.
Liefde is kút maar probeer hem te negeren en lekker verder te gaan met een jongen die je wel waard is..... (makkelijk gezegd, ik weet het....)

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 12:47

hééy, bedankt al voor jullie reactie's =)
kvind het zelf moeilijk om er een gedacht over te geven omdat hij wel rot heeft gedaan, maar toch vind ik hem nog steeds erg leuk omdat het ook super was tussen ons. Kheb echt een dubbel gevoel.
Ik ben nog bij hem blijven slapen omdat ik dat wou. Ik dacht hem gewoon te negeren toen, maar dat ging niet, de drang om hem gewoon eens een goede knuffel te geven was veel groter... En daaruit vloeide dan seks, waar ik helemaal geen spijt van heb eigenlijk.
Ik kon de volgende ochtend wel gewoon naar huis gaan, maar ik wou ook echt naar dour dus ben ik meegegaan. We hebben er veel over gepraat. Hij heeft me echt een slecht gevoel gegeven door dat te zeggen van de meisje enz, maar ik ben er zeker van dat hij zich er ook heel erg slecht over voelt.
Ik heb hem ook gezegd dat hij tegen zijn vriendin moet zeggen wat er gebeurd is. En dat hij wel tegen mij zegt dat hij een ander vriendinnetje heeft, maar waarom hij dan niet tegen haar zegt dat hij een flirtje heeft gehad hier? Toen ik hem dat zei, wist hij blijkbaar dat hij dat niet moest doen, want dat hij haar ook zowiso kwijt gaat geraken als hij dat zegt. Ik denk niet dat hij het haar zal zeggen, maar het heeft hem wel tot nadenken gezet (voor effe).
Ik wil hem echt zeggen "ga maar gewoon bij dat vriendinnetje van jou, ik hoop dat ze het teweten komt en dat je niemand meer hebt daarna" maar ik kan het niet. Nu nog niet.
Ik ben behoorlijk teleurgesteld in hem, maar toch heeft hij ervoor gezorgd dat ik en m'n vrienden nog een fantastische tijd konden hebben op dour.
& die hebben we gehad

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:54

Wat verwacht je ervan?

Want als die met haar geen relatie heeft en jij bent daar ook niet op uit, waarom kan je dan niet genieten van alle leuke dingen die je doet als je wel samen bent!?

Het hoeft toch niet altijd zo te zijn als iedereen denkt dat het hoort te zijn (lees huisje, boompje, beestje, trouwen, kindjes en verzin het maar..) er zit nog zoveel tussen dat en niks in..

Als jullie he tleuk hebben samen, als het goed voelt om samen met hem te zijn en hij eerlijk tegen je is, dan maakt het toch niet uti dat je geen vaste relatie hebt en dat hij misschiend aarnaast ook nog wat heeft, dat mag jij dan ook!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:02

Zoo heel verhaal. Ik zou even kijken hoe het loopt. Ik denk wel dat ie je echt leuk vind anders doet ie niet zoveel moeite, dan zou ie er wel een keer overheen gaan en niks meer laten horen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.