).Veel plezier allesinds dit weekend op Dour, en vergeet vooral niet te genieten, de rest komt later wel!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
).
. 
Noukie schreef:ramgad schreef:hahaha, zenuwen zijn nog kalmkes
maar dan slaap ik dus en om half 4 wordt ik wakker gebeld door... een jawel, strontzatte ed
Hij vertelde dat ze er net een fantastische show op hadden zitten en dat ze dat (te hard) gaan vieren warenKheb me al 'n zakje wijn gekocht voor dit weekend, haha
fijn he, die acties
of bellen en dan "ohja, wacht, wij zitten wel te zuipen, maar jij zit natuurlijk niet in de US, tis bij jou wat later..."
ja, inderdaad, maar tnx voor de wake up call)
pb even of je al weet hoe je de verdere invulling gaat doen?

't was wel 'n grappig gesprekje over stella bier en jupiler
)_JL_ schreef:ik woon trouwens niet zo ver van je als van de meeste bokkers, hihi, woon in merchtem
Soprano schreef:Ik woon trouwens ook niet zo heel ver van je, mijn zus is net verhuist naar Buggenhout (Opdorp), het kan dus zijn dat je me daar eens ziet fietsen als ik de moed heb om van Bornem tot Buggenhout te fietsen .
ik vind van buggenhout naar lebbeke al ver 
ramgad schreef:Soprano schreef:Ik woon trouwens ook niet zo heel ver van je, mijn zus is net verhuist naar Buggenhout (Opdorp), het kan dus zijn dat je me daar eens ziet fietsen als ik de moed heb om van Bornem tot Buggenhout te fietsen .
hahahah fiets jij echt zo ver?ik vind van buggenhout naar lebbeke al ver
allesinds, bedankt al voor jullie reactie's! Ik laat zeker maandag ofzo weten hoe het is afgelopen
In ieder geval nog veel plezier!
laat je dat nog weten? Ik wil ook wel weten welke band dit betreft 
plus dat muziekmannen altijd wel weer iets nieuws nodig hebben op gebied van versterkers, gitaren e.d. dus vakantie zit er niet elk jaar in
haha.
en ikzelf hou er wel van als mensen een passie hebben waar ze helemaal voor gaan!
?

BraveSpots schreef:Ow, ik ben wel benieuwd wat voor band het is (aangezien hij op groezrock gespeeld heeft, en ik hem van ergens heel vaag herken dusja).
Maar Groezrock niet, toch? Die foto ziet eruit als de Ancienne Belgique in Brussel..
dus, ik moet zorgen dat ze evenveel drinken als mij 
.
.
). We hadden al een hele leuke dag gehad, veel gelachen, veel verteld maar in die bar kwam daar plots verandering in....
's morgens zag ik dat een ander bandlid ook aan het slapen was in de kamer. Haha deze sliep echt zo grappig en ed werd blijkbaar weer jaloers dus gingen we m'n rugzak halen die nog steeds in de backstage lag. Dus we namen een taxi naar daar en dan kwam het gesprek over zijn 'liefje' weer aan bod. Ik was zo verdrietig. We gingen terug naar de bus. Hij zei dat ik snel in z'n bed moest gaan liggen (jahoor, die hebben 16 bedden in zo'n bus! afgesloten met hout en gordijntjes zodat er wat privacy is) terwijl hij wachtte op de ander bandleden. Deze wisten niet dat ik mee ging dus daarmee moest ik eigenlijk de hele tijd in dat bedje blijven. Hij kwam er bij en gingen verder slapen. Tussen het slapen in praatten we nog wat, ik was weer wat beter gezind 
vreemd dat ze niet vroegen wie ik was *-) We gingen daarna nog wat shows gaan kijken maar hij was erg moe dus er zat geen beweging meer in :p Dus gingen we nog effe backstage wandelen want ze vertrokken om 2 uur. Ik had er niet op gerekend op te camping te moeten slapen dus ik had enkel een tent, niets anders dus ed is voor mij nog heel de backstage afgelopen om materiaal te hebben. Hij wou ook heel de avond dat ik hem kuste maar ik zei dat hij zijn eigen vriendinnetje maar moest kussen. En dat hij een vuile bedrieger is (hij zegt dat ze eigenlijk nog niet samen zijn, maar toch). Ja ik was pissed :p
Dan moest hij vertrekken en vroeg nog een kus, ik gaf hem die niet, zei hem dat hij zijn vriendinnetje toch zou zien morgen en dat hij die dan maar moest kussen.
Ik had m'n vrienden binnengesmokkeld en dan kregen we van de mannen van slagsmalsklubben backstage pasjes voor hun. 
, kan me voorstellen dat je je zo voelt, en vind niet dat je overgereageerd hebt hoor.
.