Russen doping gebruikt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rachel_

Re: Russen doping gebruikt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 16:34

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:34

erleyne schreef:
er staat dat de foto van de BBC komt, niet van wie het bijschrift is. Dat heeft TS niet vermeld.

Om mezelf even te quoten: de herkomst van het bericht is me nog niet helemaal duidelijk, maar het staat in ieder geval niet bij de normale kranten. Wel op een paar blogs en op fok.nl Lijkt me niet de meest betrouwbare info.

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 16:35

Tsja ik weet het niet, als het op tv komt dan vertrouw ik het 100%. Of in de krant.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:35

Rachel_ schreef:
LauraMc schreef:
Wat een onzin. Een beetje zwak he, een excuus verzinnen omdat je verloren hebt.. Ik bedoel, ik vind het ook superjammer dat Nederland verloren heeft, maar je moet het gewoon accepteren..

Dit is geen zwak excuus. Dit heb ik gewoon op het internet gevonden. Want ze zeiden het vandaag op school en ik geloofde het niet echt 100% en ik kijk op internet en het staat bijna overal. Knipoog

Was niet persoonlijk tegen jou gericht hoor, haha. Met "je" bedoel ik gewoon de mensen die het jammer vinden dat NL heeft verloren en er stomme smoesjes voor gaan verzinnen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:35

Het is algemeen bekend in meerdere takken van sport, dat Russen veel harder en gedisciplineerd trainen dan Nederlanders. In het schaatsen weet men dat al jaren, al komt dat er niet echt altijd uit omdat men weer niet de faciliteiten heeft die we hier hebben als accomodaties en verder is het materiaal van de Nederlanders gewoon beter, maar de Russen zijn een stuk harder dan de Nederlanders. Met voetballen zal dat niet anders zijn.
Maar ja, het is weer typisch Nederland, dus is men naarstig op zoek naar excuses voor de geleden nederlaag.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:36

Foto's ontkrachten gerucht omtrent doping Rusland

Rusland heeft de halve finales van het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland bereikt na gebruik van doping. Althans, zo melden verschillende media. Onder andere de BBC publiceerde een foto met daarop Rusland's steraanvaller Andrei Arshavin, die een blauwe tong had.

Dat de relevatie van de Russische ploeg zich met een blauwe tong liet fotograferen, duidt erop dat er doping in het spel is, zo meldt het Engelse medium. Een blauwe tong is een bijverschijnsel na gebruik van doping. Overigens kunnen er nog geen conclusies en dergelijke worden getrokken, omdat er ook nog 'gewoon' snoepjes en drankjes bestaan waar de tong een blauwe kleur van krijgt.

Maar argumenten vóór het dopinggeval zijn er meer dan tégen. Bijvoorbeeld dat de Russen véél sneller, fitter en actiever waren dan de Nederlanders. Het is nog even afwachten, maar mocht er meer informatie beschikbaar worden dan zullen wij u deze niet onthouden.

Update 13:25
Op de website Dumpert.nl verschenen in een eerder stadium al foto's van Andrei Arshavin waarop duidelijk is te zien dat de blauwe tong het gevolg is van het drinken van een blauw sportdrankje. Hiermee is het gerucht volledig ontkracht.

http://www.soccernews.nl/news/48013
Laatst bijgewerkt door _Charlotte op 25-06-08 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:36

het zou me niets verbazen...ze gingen als een trein tot het einde van de wedstrijd...
het gaat er niet om dat de nederlanders slecht speelden of niet....het gaat om de energie die je nog hebt na twee uur achter een bal aanrennen in 30 graden....

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:37

wat een gezeik weer eens..
gewoon accepteren dat een ander team beter is dan dat van ons. punt uit!
gelijk weer beginnen te gooien met beschuldigingen zonder dat ze echt weten wat er aan de hand is vind ik zoooo zwak.
laat ze eerst eens met bewijzen komen en daarna beginnen met schreeuwen.
ik kan erg slecht tegen dit soort gedoe. rusland was erg goed, moet dit dan gelijk doping betekenen.
ik denk niet dat zo`n heel team zo dom is om dat te doen, laat staan mr. Hiddink. Hij heeft korea ook zover gekregen dus laten we het er maar op houden dat het een goede coach is.

de landen waren aan elkaar gewaagd maar rusland is wel de terechte winnaar, in de gewone 90 minuten al. ik ben nooit zo dol op die extra 30 minuten omdat het spelers echt uitput en je niet mag wisselen. rusland bleef langer fit, daarom gaf nederland het ook op.
maar om het gelijk op doping te gooien..kinderachtig.

maar zo is de pers nou eenmaal..onzin verhalen vallen met bosjes uit de lucht recht in een roddelblad Clown

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:39

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:39

Rachel_ schreef:
Tsja ik weet het niet, als het op tv komt dan vertrouw ik het 100%. Of in de krant.

ik denk dat er eens wat kritischer naar de media gekeken moet worden.
OOK op de tv verkopen ze zat onzin.
als 1 iemand zegt dat het gras blauw is wil dat toch niet gelijk zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is ?

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:40

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:40

Rachel_ schreef:

Ja want wat op tv komt, is altijd waar Gestoord

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 16:41

Nouja zeg, wat een drama maken ze er van op internet. Dan mogen ze het wel is even vernieuwen. :/

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 16:42

Nou de conclusie is er dus, dus slotje graag! Bloos Tong uitsteken

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 16:43

LauraMc schreef:
Was niet persoonlijk tegen jou gericht hoor, haha. Met "je" bedoel ik gewoon de mensen die het jammer vinden dat NL heeft verloren en er stomme smoesjes voor gaan verzinnen Tong uitsteken

Ow haha, sorry Bloos

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:44

Vraagje wordt aqarius ( van die sport drankjes) ook als doping gezien? zo wel dan had 1 van de russen het veld niet meer mogen opgaan. voor de verlening dronk het dat.
Het is niet dat ik niet kan acsepteren dan we niet door zijn. Had een Hekel aan het oranje en voetbal.

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:45

Sportief verliezen blijkt toch nog best moeilijk. Russen zus, Russen zo. Gele kaart die niet ingetrokken had mogen worden en nu dit weer... Goedzo Nederland komt lekker sportief over Koe

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:46

Hehe, fijn dat het meteen weer ontkracht is. Lachen

Vind het wel wat zielig hoor. Serieuze gevallen van doping tot daar aan toe, dat moet bestraft worden. Maar dit komt mij toch een beetje over als of de mensen die dit de wereld in hebben geholpen en mee gewerkt hebben aan de verspreiding gewoon jaloers zijn, en balen dat ze zelf niet hebben gewonnen. Erg onsportief.

Hiddink heeft gewoon een goed elftal. Nederland speelde bagger. Helaas, volgende keer beter. Tong uitsteken

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:47

Ik zie vooral 1 voordeel geen *** welpielied meer !!!!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:47

en stel dat het wel waar is?
zoudde ze dat nog kunnen onderzoeken?
En wat zou dat dan voor zin hebben voor Nederland?
Niets toch

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:48

Volgens mij word er sowieso toch op gecontroleerd ? voor de wedstrijd

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:48

miss_lizje schreef:
Vraagje wordt aqarius ( van die sport drankjes) ook als doping gezien? zo wel dan had 1 van de russen het veld niet meer mogen opgaan. voor de verlening dronk het dat.
Het is niet dat ik niet kan acsepteren dan we niet door zijn. Had een Hekel aan het oranje en voetbal.

Huh, is dit een serieuse vraag?
Natuurlijk is aquarius geen doping. Dit is een drankje dat ook in de supermarkt word verkocht. Doping is heel wat anders hoor. En dan had waarschijnlijk bijna heel het russische team niet het veld op gemogen, aangezien vrijwel iedereen dat drinkt Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:51

Noppes schreef:
Huh, is dit een serieuse vraag?
Natuurlijk is aquarius geen doping. Dit is een drankje dat ook in de supermarkt word verkocht. Doping is heel wat anders hoor. En dan had waarschijnlijk bijna heel het russische team niet het veld op gemogen, aangezien vrijwel iedereen dat drinkt Vork

Koffie is ook doping, dat wordt ook gewoon in de supermarkt verkocht. Net als in de ruitersport, geef je je paard een pepermuntje voor de wedstrijd en je hebt dopingcontrole lig je er geheid uit.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:52

Zou Aqarius deze roddel de wereld in hebben geholpen om meer promotie rondom het drankje te krijgen?

Tsja dat vraag ik me dan af...

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 16:52

Rachel_ schreef:

Jij hebt zeker op Balkenende gestemd, die zei op TV dat de slechte tijd geweest was en de goede tijd weer komt. Ik merk het Haha!

Ontopic:
Wat een slechte verliezers zijn we weer Bloos Ik ben benieuwd naar de tongen van het Nederlands Elftal!