Ik blind in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HummerTime

Re: Ik blind in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:54

Ilzas schreef:
BitchyWitchy schreef:
Of je blind bent?? Nou, ik zou alvast een geleidehond aanvragen als ik jou was.... Wat een gigantische droplul.....!!!!

Sorry, maar die is wel heel grappig! ROFL

Hey, jij hebt je censuur ook uit staan Knipoog Clown

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:55

Zeker lastig en zeker niet benijdenswaardig, echt niet. In die situatie heb ik ook gezeten, maar come on, ziek en zeer is erger en zoiets is echt overleefbaar. het lijkt me erger om je zelfrespect helemaal aan gort te laten helpen door zo'n gozer. Dat vind ik nog belangrijker en het is ook tijd. Tijd van je leven. Het is toch zonde om aan zo'n etterbak te blijven hangen en er kostbare tijd van je leven aan te verspillen?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 11:57

BitchyWitchy schreef:
Ilzas schreef:
Sorry, maar die is wel heel grappig! ROFL

Hey, jij hebt je censuur ook uit staan Knipoog Clown

Dah! Ik ben al groot! (31)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 14:32

Hij is het niet waard om jou als vrienin te hebben.
Ik zou zeggen breek de relatie aan zo'n jongen heb je toch niets Verward ?
Hij houd je aan het lijntje

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 14:35

*nok nok* Komop! Dumpen die kerel!!
Je hoeft echt niet te pikken wat hij allemaal uitvreet!
Hij heeft gewoon geen respect voor je!

mel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:29

Ik zou ook zeggen dumpen die gast! hij vind het alleen maar makkelijk zo, dat hij altijd wat heeft om op terug te vallen, met andere woorden hij gebruikt je gewoon!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 18:31

idd dumpen en dan je schouders eronder en er tegen aan gaan, kan alleen maar beter worden zonder hem Haha!
sterkte..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 18:35

wat MOET je ermee Haha! Haha!

mijn laatste ex stuurde me een smsje van de week, waarom hij niks meer van me hoorde en of alles goed ging met me..........

ik heb hem slechts terug gesmst dat hij eerst maar eens in alle nederigheid om vergiffenis moet smeken ..........

Niks meer van gehoord Haha! Haha! Haha!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:00

KiWiKo schreef:
ik heb hem slechts terug gesmst dat hij eerst maar eens in alle nederigheid om vergiffenis moet smeken ..........

Niks meer van gehoord Haha! Haha! Haha!

Huilen van het lachen

Goh, wat raar! ROFL

FleurBscht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:21

Zoals ik je verhaal hoor, klinkt het me niet echt respectvol in de oren (ogen Tong uitsteken).
Je moet bij jezelf nagaan of je nog wel gelukkig met hem bent. Ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om bij hem te zijn en dat ie super lief is en dat je gewoon gek op hem bent. Maar dat hij daarnaast dit soort dingen flikt.. Het is gewoon raar dat je je relatie voor iedereen verzwijgt. Hoe dan ook, daar klopt iets niet.
Ik zou gewoon is een serieus gesprek met hem voeren. Dat je het niet zo op prijs stelt als hij voor iedereen verzwijgt dat jullie een relatie hebben. Schaamt hij zich soms voor jou? is ie bang dat ie geen aandacht meer krijgt van andere meisjes? wil hij gewoon zijn vrijheid weer terug? waarom ontkent hij tegen iedereen dat ie een relatie heeft? Dat zijn allemaal vragen die je aan hem kunt stellen. Als je ergens mee zit, moet je er wat aan doen. Anders gebeurt er niks en zal het nooit veranderen.
Als hij nou alles ontkent.. kijk het dan nog even aan, en denk er zelf nog even goed over na. Heb je zijn acties over voor jullie relatie?

Een beetje voor jezelf opkomen he! Laat niet over je heen walsen.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 20:10

Zo wat een reacties, eigenlijk had ik niet anders verwacht dan dit Knipoog

Kleine update:

- hij zegt dat hij het jammer zal vinden als we niet meer bij elkaar zijn maar wakker liggen zal ie er niet om.

Zal opzich redelijk wat moeten betekenen imo.

Alleen hij is er wel voor me geweest toen mijn ouders gingen scheiden... was ik hem superdankbaar voor.

en ja ik woon inderdaad bij hem. Reden: school in nijmegen

Hij beweert niet met haar gezoend te hebben, zij van wel.. ik weet niet.. tis moeilijk hem de geloven als ik het van een vreemde hoor... maar ze kan ook een crush op hem hebben dat ze me weg probeerd te werken.

Tis allemaal zo gecompliceerd maar ik het vertrouwen is gewoon gekeldert... en dadelijk gaat hij naar Lloret met zijn vrienden.. zie het alweer helemaal overnieuw gebeuren, ookal beweert hij van niet.

T wachten op zijn telefoontjes, een vriend die op msn zegt dat vin iets met me moet bespreken, het beslissende smsje dat hij een ander meisje gevonden had.. ik helemaal over de zeik.. vervolgens alleen voor een week omdat mijn moeder en haar vriend weg gingen en hij in die week zou komen...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:16

Nouja als mn vriend er niet wakker van zal liggen dat ik het uit zou maken dan zou ik dat toch wel erg vinden. Ik bedoel, je gaat er toch vanuit dat hij het liefste wil dat je m blijft!
Kies lekker voor jezelf, er zwemmen meer vissen in de zee Clown
En ongetwijfeld hele betrouwe vissen..

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:19

Je word gewoon bedrogen met je ogen open.. Het word je gewoon gepresenteerd op een dienblad en nog zie je het niet..

Laat die jongen lekker gaan.. Heb in je pro even gekeken en je ziet er leuk uit ... Lat hem lekker varen..

Er zijn meer jongens dan kerken.. en dan bedoel ik lieve eerlijke jongens

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:23

Ik weet hoe moeilijk het is . Ik was ook 2 jaar smaen met mijn vriend. Mensen op msn bokt en vrienden waarschuwden mij dat hij met andere nzat te flirten en te doen. Hij kwam steeds minder vaak langs. Ik zat wel eens op zijn computer maar mocht niet al te veel doen op zijn computer. Van vriendinnen hoorde i kdat mijn vroegere hatsvriednin met hem samen ging wonen nog geloofde ik hen niet. Terwijl ik gewoon een keer een schoen onder de tafel in zijn huis zag liggen. Wilde ik het nog neit geloven. Confronteren met de schoen durfde ik ook niet want dan raakte ik hem misschien kwijt. Toen ik valentijnskaartje in zijn bus wilde doen stond haar fiets voor zijn deur. Ik heb hem boos opgebeld hij vertelde mij dat haar band lek was en dat zij met de bus verder was gegaan en haar fiets er ven had neer gezet. Later kwam ik er nog eens langs en stond ahar auto daar en ben gewoon naar binnen gestapt en daar stond ze dan. Dus toen wist ik het allemaal en heb ik hem boos opgebeld en was er kalar mee. Ik heb verder nog wel contact met hem. Zo af en toe smsje. Maar verder niet meer. Ik voelde mij zo belazerd en zou hem nog wel terug willen haahah. Maar i kdoe het niet.Ik moet wel eerlijk tegen mijzelf blijven. Als je bij elkaar zou blijven krijg je toch ruzie en kan ej hem niet vertrouwen en blijven je in zijn spullen neuzen. Het word toch een welles nietes verhaal. Je kan wel bij hem blijven maar moet je elkaar kunnen vertrouwen en niet de hele tijd heoven te denken zal hij vreemd gaan of niet. Je moet gewoon zeker kunnen weten dat hij het niet doet. Dat je niet steeds de discussie met hem moet voeren. Niet de hele tijd hoeft te piekeren als je op bed ligt. Zal hij nu met een ander zijn?? Want ik weet precies hoe het voelt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:30

Llorett ja dat ken ik wel en Salou ook heel goed..... en geloof me trouw zijn is daar heel moeilijk als er iets rond loopt wat je aantrekkelijk vind.

Ik denk dat dit een aflopende zaak is, pak je bij je lurven en begin maar met liefdesverdriet wie weet kan jij dadelijk ook genieten van een leuke zomer

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:32

He bah wat een rare wezen je vriend (sorry dat ik het zo zeg).

Maar als je toch besluit hem niet aan de kant te willen zetten denk ik dat een een en al goed gesprek tussen jullie goed zal doen. Jij moet ook echt wat sterker tegenover je vriend worden en hem ook daadwerkelijk nog harder met zijn neus in de feiten drukken dat als hij echt zielsveel om jou zal geven hij 100% voor jullie relatie zal gaan, en kan ie dat al niet dan moet je hard zijn (hoe moeilijk het ook kan zijn) en zeggen tegen hem van, nou sorry maar dan beëndigen we onze relatie nu direct!
En vertel je je vriend dan ook nog dat jij er alles voorover had maar dat hij het zelf laat verpesten en hij jou veel pijn en verdriet bezorgd.

Bij mij kwam je verhaal degelijk wel wat bekend in de oren.

Voorheen zo'n 5.5jr geleden heb ik een ex waar ik 2 jaar een relatie mee heb gehad. Vrijwel na 2 maand iets te zijn begonnen gingen we al samenwonen. En toen werd bij mij al vrij snel duidelijk dat m'n ex niet echt geinteresseerd was in onze relatie en dat ie er ook niet 100% ervoor zou gaan.
Kortom hij heeft mij alleen maar pijn en verdriet bezorgd, dmv hij vreemd ging meerdere keren. Ik heb m'n ex 3 kansen gegeven ik kon hem ook niet missen etc..(jaja ik was toen ook stekeblind in mn toenertijd relatie).

M'n ex die niks uitvreet alleen maar thuis voor de buis hangende of hij was aan het computeren of met z'n auto in de weer!
En ik stond s'ochtends al van 6.00 op om de paarden en overige dieren te voederen, en daarna ging ik door naar mn werk enzo omstreeks 17.00 was ik altijd klaar met werken, en ging ik altijd eerst naar huis om te kleden en hapje te eten (afijn, dacht toenertijd dat mn ex wel gekookt had, wat ie nooit gedaan had). Dus ik door naar stal mn ex altijd elke dag erom boos en zat ie te zaneken dat ie eens gezellig samen wou eten, oke leuk dacht ik maar hij mocht ook wel eens het initiatief nemen zeg.

Toen ik op een dag x laat thuis kwam was dat voor mij de druppel om er definitief een harde punt achter onze relatie te zetten, ik stapte de drempel over hang mijn jas op deed mn schoenen uit, loop de woonkamer in en wie zag ik daar ! Tja men raad het al mn ex lag daar met een of andere meid te fozen Boos!

Hij heeft me naderhand nog zo'n lange tijd lopen stalken en dreigen etc..Zelfs heeft ie mijn nieuwe vriend (mn huidig vriend waar ik nu 4 jaar gelukkig mee ben) bedreigd!

Ik heb helemaal geen medelijden met mn ex en al helemaal niet dat het uit is, ik denk nu zo maar elke keer wat ben ik blij dat ik die stap heb durven zetten dat voelt me heel erg goed!

Dus meid niet altijd kan je een jongen op zijn plaats wijzen. Maar je mag ze wel eens met zn neus in de harde feiten drukken!

Sterkte en succes. Knipoog

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 20:40

Indd.. ik zit nu zeker te twijfelen... het is gewoon zo dat ik hem vertrouw op zijn woord. Maar als dat woord niet te vertrouwen is houd het op.

Ik heb hem in het begin al meer dan duidelijk gemaakt dat mijn vertrouwen erg snel beschadigt... en dat is het nu nog steeds ookal zijn deze obstakels achterwege (behalve van mijn kleine update-je) ik ben wel degene die ermee blijft lopen.

Hij heeft zijn excuses aangeboden over dat achterhouden van mijn bestaan enzo... iedereen weet nou ook dat ik besta (gelukkig maar....)
Maar het is niet dat hij het van de daken moet schreeuwen... het is het idee dat hij blijkbaar een tijdje gewenst heeft dat ik niet bestond...
Of hij dat meisje waar hij het met een klasgenoot over had bedacht heeft of niet (volgens hem gewoon stoerdoenerij?!?!?! sinds wanneer ben je een watje als je een vriendin hebt... magoed had hem dus weer vergevgen) of dat hij tegen me zit te liegen... ik kan er geen hoogte van krijgen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:41

Jij bent gek Haha! Haha! Haha!

Ontkennen dat je bestaat............... echnie he Lachen gekkigheid Lachen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:42

als hij zegt dat hij er niet wakker van ligt als je het uitmaakt zegt toch gewoon..
je hebt toch nog wel een beetje eigenwaarde??

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:43

Poeh je wilt een gelijkwaardige relatie, nou dan neem jezelf er ook iemand bij en als je verlieeefffdd wordt, neem je de benen dat zou hij ook doen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:46

Meid ga een een en al goed gesprek met je vriend aan en als je vriend daar niet zo'n zin in heeft dan moet je hard zijn en tegen hem zeggen ''Sorry lief maar ik heb te hard gevochten en elke keer met pijn en verdriet in onze relatie geleefd ik beëndig het bij deze met onmiddelijke ingang''.

Het klinkt misschien hard maar dan zal het bij hem ook door komen zo van ''Wowie wat overkomt me nu'' En als ie er luchtig over doet, dan weet jij in ieder geval helemaal waar je aan toe bent en dat is dat hij dan nooit iets om jou gegeven heeft. Klinkt ook misschien erg hard maar dan weet jezelf wel waar je aan toe bent.

Laat hem ook maar eens lekker lopen creperen kijken of ie het ook net zo erg vind als hoe jij er die 2 jaar mee loopt.

Probeer het anders de rollen eens om te draaien ga jij zelf lekker veel leuke dingen doen met je vrienden etc en als ie dan vraagt waar je was of wat je gedaan hebt bijv dan zeg je oh ik heb het erg gezellig naar mijn zin gehad met een stel vrienden van me. Haha! Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik jou als een te te lieve meid doen overkomen, probeer hard tegenover je vriend te zijn (hoeft niet zo hard alsof je zn moeder bent), maar hij moet wel de grensen weten en dat ie weet flirten etc met andere meiden not done is.

Succes en Sterkte.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 25-06-08 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:47

wat een bekend verhaal. Ik heb ook nog steeds contact met mn ex en hij wil nog steeds langs komen aan de aan de eene kant best leuk om hem weer eens te zine maar weet neit of het wel zo n goed idee is

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:50

Ik heb alleen je eerste alinea gelezen... en dat is voor mij al duidelijk...

Overigens ben je geen binnenvetter hoor, je vertrouwen is gewoon weg, en daarom is deze relatie gedoemd te mislukken, want dat komt nooit 100% meer terug.
Laatst bijgewerkt door Casarell op 25-06-08 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:50

Maar het feit dat hij er niet wakker van zal liggen als jullie uit elkaar zijn, zegt toch al genoeg? Deze liefde komt maar van één kant en dat is van jouw kant! Hij was er voor je toen je ouders gingen scheiden, dat is mooi van hem, maar is dat een reden om dan maar bij hem te blijven? Een 'gewone' goede vriend(in) had hetzelfde gedaan. Waarom ga je eigenlijk niet mee naar Lloret? Of is het zo'n vakantie van alleen een stel jonge knapen? Is hij dan wel aan zo'n vaste relatie toe of vindt hij het wel handig om jou achter de hand te hebben als er niets te 'scoren' valt...?

Meid ga op zoek naar andere woonruimte, pak je spullen, geef zijn ouders een leuk bloemetje en een dinerbon voor de gastvrijheid en zwaai hem gedag! Doei, doei Begin met je eigen leven, dat ben je toch zeker waard!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:54

mijn vriend bedacht ook echt van alles ntoch bleef ik hem geloven. Had zelf daardoor ruzie met mn ouders. Hij zou vreemd gaan en wilde het niet geloven. Eerst had hijj nooit contact met mn vroegere hartvriendin . Toen sprak hij haar nooit meer. Toen kwam ik haren van haaren tegen in de borstel. Toen kwam ze alleen maar schoonmaken bij hem thuis en zij bleef eten omdat ze het moeilijk had thuis. Daarna zag ik een schoen onder zijn tafel en wilde ik eht nog neit geloven en bleef bij hem Ik zag hem soms 2 weken niet nog geloofde ik er niks van. Daarna ben ik naar zijn huis gegaan 2 keer onverwacht. Daarna stond haar fiets zijn huis. en daarna zijn auto en was zij in huis daarna geloofde ik het het pas. Hij zegt nog steeds dat hij neits met haar heeft terwijl ik hem laatst zag rijden met haar in zijn auto. nu onkent hij het nog en heeft zij op haar hyves staan dat zij zwanger is heel vreemd allemaal. Maar goed. Je moet er zelf achter komen. Maar meestal loopt dit verkeerd af. Je moet er zelf achter komen hoe het allemaal in elkaar zit.Net als ik. Maar bedenk wel. Dat als het wel allemaal waar is dat het dan alleen nog maar moeilijker word om hem dan te verlaten.