Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:tot 29 m te hard? jij mazzel
Wuis schreef:Heb mijn rijbewijs zo'n 1.5 jaar nu en nog nooit een bekeuring gehad.
Is het dan ook zó moeilijk om je gewoon aan de regels te houden, vraag ik mij dan altijd weer af...

ikenindi schreef:Chely schreef:tijdens mijn rijlessen al![]()
1x door rood gereden en 1x te hard, gelukkig allemaal op rekening van mijn instructeur maar heb er toch de waarschuwing bij gekregen dat ná het examen de rekeningen toch echt voor mij zijn
whahahahaha goed bezig! ik kreeg TIJDENS mijn rijlessen de waarschuwing: als je zo rijdt stuur ik de rekeningen naar jou hoor
Chely schreef:tijdens mijn rijlessen al![]()
1x door rood gereden en 1x te hard, gelukkig allemaal op rekening van mijn instructeur maar heb er toch de waarschuwing bij gekregen dat ná het examen de rekeningen toch echt voor mij zijn

RiandeV schreef:Sinds 1 jaar een auto (mijn rijbewijs al wel langer) en in dat jaar zo'n 40.000 km gereden. En nog altijd boetevrij.
Hard rijden heeft zó weinig zin! Ik word wel eens ingehaald door collega's en dan kom ik ze in onze stad weer bij hetzelfde verkeerslicht tegen...
Ik had formule 1 coureur moetn worden denk ik;)
zal me benieuwen of er een bekeuring komt hihi.

Tis dan weer afkloppen of het voorkomen wordt of niet...) kan WendyK de hand schudden denk ik zo
Met mijn brommer was ik dat al wat meer, maar sponsor liever mezelf dus let toch wel goed op. Een keer heb ik een bon gehad voor door rood rijden. Was midden in de nacht, geen mens te bekennen (schijnbaar alleen een verstopte politie auto) en het sprong op rood op het moment dat ik door reed. Nu pas ik wel op! 

Babsiej schreef:Hoi,
Ik weet dat het mijn vriend zijn eigen schuld is maar daar kan IK natuurlijk niks aan doen2 bekeuringen op rij nu voor 150 euro ... Toch even slikken he, terwijl ik zelf al 3 jaar bekeuring loos rijd... Meer mensen die regelmatig contributie betalen aan het CJIB?
Groetjes Barbara
Helaas staat de vergunning niet op kenteken, dat wordt dus gewoon betalen... Toch zonde van die 60 euro.