Toch altijd zonde die bekeuringen ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Toch altijd zonde die bekeuringen ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 15:57

tot 29 m te hard? jij mazzel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:00

Heb mijn rijbewijs zo'n 1.5 jaar nu en nog nooit een bekeuring gehad.

Is het dan ook zó moeilijk om je gewoon aan de regels te houden, vraag ik mij dan altijd weer af...

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:03

Liezel1 schreef:
tot 29 m te hard? jij mazzel Knipoog

Idd ja, net binnen de perkjes. Clown

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:06

Haha ik heb mijn rijbewijs nu ook 2 jaar en nog geen boete gehad. Ik rijd een goede 60 km per dag dus vind het wel aardig netjes aangezien ik me eigenlijk nooit aan de snelheid houdt Haha!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:09

Ik heb laatst ook mn eerste gehad.
67 eurootjes.
140 waar 120 toegestaan.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:25

Wuis schreef:
Heb mijn rijbewijs zo'n 1.5 jaar nu en nog nooit een bekeuring gehad.

Is het dan ook zó moeilijk om je gewoon aan de regels te houden, vraag ik mij dan altijd weer af...

Nou ik heb mijn rijbewijs nu bijna 2 jaar en moet toegeven dat nu ik vaker rijd, ik toch ook op sommige wegen graag het gaspedaal wat dieper indruk.
Nu heb ik niet zo'n best betaalde baan en ga weer terug naar school dus ik let er altijd op dat ik op mijn teller nooit meer dan 10 km/h te hard rijd.

Maar lege rechte weg en dan 60 mogen rijden, moet zeggen heeeel verleidelijk. Ben tot nu toe nog bekeuringloos gelukkig.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 16:50

Idd, hoe vaker je bepaalde wegen rijdt, hoe eerder je de neiging hebt te hard te rijden. Ik heb nu 4 jaar mijn rijbewijs en ik reed 4 jaar geleden echt wel voorzichtiger dan dat ik nu doe. Ik rij bijna standaard 10km te hard... Waar ik weet dat het kan ten minste Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:22

De eerste dag dat ik mijn rijbewijs had , had ik er al 1. Gelukkig was dat ook de laatste.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:23

Ik ben bijna een jaar boete vrij* even afkloppen*

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:52

Had laatst nog een boete voor paar km te hard, maar over het algemeen rijd ik altijd de toegestane snelheid, meestal 5 km harder.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 18:05

In ong. 3 jaar nog nooit een bekeuring gehad.. Lachen

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:44

Sinds 1 jaar een auto (mijn rijbewijs al wel langer) en in dat jaar zo'n 40.000 km gereden. En nog altijd boetevrij.
Hard rijden heeft zó weinig zin! Ik word wel eens ingehaald door collega's en dan kom ik ze in onze stad weer bij hetzelfde verkeerslicht tegen...

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:47

ikenindi schreef:
Chely schreef:
tijdens mijn rijlessen al Clown

1x door rood gereden en 1x te hard, gelukkig allemaal op rekening van mijn instructeur maar heb er toch de waarschuwing bij gekregen dat ná het examen de rekeningen toch echt voor mij zijn Haha!

whahahahaha goed bezig! ik kreeg TIJDENS mijn rijlessen de waarschuwing: als je zo rijdt stuur ik de rekeningen naar jou hoor Tong uitsteken

Dat kreeg ik ook te horen. Maar heb er tot nu toe niks van gemerkt gelukkig.... Let er nu ook wel meer op.... maar aan het begin. (soms nog steeds) Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:47

Chely schreef:
tijdens mijn rijlessen al Clown

1x door rood gereden en 1x te hard, gelukkig allemaal op rekening van mijn instructeur maar heb er toch de waarschuwing bij gekregen dat ná het examen de rekeningen toch echt voor mij zijn Haha!

Haha geweldig! Clown
Dacht ik dat ik het goed gedaan heb, ik kreeg mijn eerste bekeuring op de eerste dag dat ik mijn rijbewijs had. Maar jij kon het dus nog sneller Knipoog

Ik heb inmiddels 7 jaar mijn rijbewijs en al een aantal bekeuringen gehad voor te hard rijden. Niet heel veel te hard, maar toch iedere keer zonde van het geld. Daarna gaat het meestal een tijdje goed, maar snelheid went he Ja

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:48

Ik heb al 27 jaar mijn rijbewijs en ben 2x bekeurd, 1 x voor fout parkeren en 1 x voor een snelheidsovertreding.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 22:51

Gister voor het eerst geflitst, moest mijn moeder wegbrengen naar het vliegveld om half 5 s'ochtends, geen kip op de weg natuurlijk.
Reed 60 waar je 50 mocht, echt zonde van m'n geld.

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:43

RiandeV schreef:
Sinds 1 jaar een auto (mijn rijbewijs al wel langer) en in dat jaar zo'n 40.000 km gereden. En nog altijd boetevrij.
Hard rijden heeft zó weinig zin! Ik word wel eens ingehaald door collega's en dan kom ik ze in onze stad weer bij hetzelfde verkeerslicht tegen...

Klopt, maar het is zo leuk Clown Ik had formule 1 coureur moetn worden denk ik;)

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:53

Kreeg 2 weken geleden m'n eerste bekeuring in 7,5 jaar, wel 16 euro!!!!!! en dan hebben ze het over verkeersveiligheid Gestoord
Gisteren zag ik een flits, en jawel: ik reed 83 km per uur Wow! zal me benieuwen of er een bekeuring komt hihi.
Moet er wel bij vertellen dat ik standaard 20 km per uur te hard rij, dus ik doe het nog netjes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 01:27

Ik sponsor ze niet vaak, maar als ik het doe, doe ik het goed Clown
( snelheid en dan val ik altijd in de hoogste prijsklasse Nagelbijten / Gniffelen Tis dan weer afkloppen of het voorkomen wordt of niet...) kan WendyK de hand schudden denk ik zo Haha!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:24

Ik ben niet zo'n goede sponsor Lachen Met mijn brommer was ik dat al wat meer, maar sponsor liever mezelf dus let toch wel goed op. Een keer heb ik een bon gehad voor door rood rijden. Was midden in de nacht, geen mens te bekennen (schijnbaar alleen een verstopte politie auto) en het sprong op rood op het moment dat ik door reed. Nu pas ik wel op!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:57

Ik ben op wat parkeerbonnetjes na als 2,5 jaar bekeuringsvrij en dat vind ik best knap Ja
Gemiddeld rij ik zo'n 50.000 km per jaar, altijd te hard en met de nodige flitscontroles, laserguns en flitspalen langs mijn route. Ik zie ze steeds ruim op tijd Go jij! Go jij!

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:59

Heb nu bijna een jaar me rijbewijs en heb 2 bekeuringen gehad, allebei onder de 10 km, dus dan is het nog te doen.. Maar ja toch beter op gaan letten en wat rustiger gaan rijden Tong uitsteken

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:51

Babsiej schreef:
Hoi,

Ik weet dat het mijn vriend zijn eigen schuld is maar daar kan IK natuurlijk niks aan doen Clown 2 bekeuringen op rij nu voor 150 euro ... Toch even slikken he, terwijl ik zelf al 3 jaar bekeuring loos rijd... Meer mensen die regelmatig contributie betalen aan het CJIB?

Groetjes Barbara

Ja, heb er een vast abonnement. Ik vraag al jaren om automatische incasso, maar ze willen er niet aan. Zo irritant.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:54

Pfff, van de week nog een bekeuring gehad... Voor parkeren zonder vergunning, en die heb ik dus wel Huilen Helaas staat de vergunning niet op kenteken, dat wordt dus gewoon betalen... Toch zonde van die 60 euro.

Pas ook een bekeuring gehad voor mijn snelheid, 5 km te hard Vork

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:57

Heb een keertje een bekeuring gekregen, voor een gaatje in de uitlaat. Zo l*llig, dat geintje kostte me dus mooi 95 euries!