So Long, Farewell, Auf Wiedersehen, Goodbye

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Re: So Long, Farewell, Auf Wiedersehen, Goodbye

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:50

BCS schreef:
What goes around, comes around.

Snap niet helemaal de bedoeling van dit topic! Toch nog een laatste vraag om aandacht?

Waarom was deze opmerking nodig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:50

Kiwiko, Sommigen zien wel de splinter bij een ander maar niet de balk in eigen oog he? Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:51

KiWiKo schreef:
jammer dat er mensen zijn die een ander zo plagen dat ze stoppen met bokken........... vind het best een kwalijke zaak!

En dat gebeurt vaker dan je denkt hoor KiWiKo. Weet dat er één bokker ook constant over mij ziekelijke verhalen verspreid, echt te sneu voor woorden. Maar goed, het is gewoon vervelend dat het gebeurt.

Barmat: vind het jammer dat je deze beslissing hebt genomen, ook ik las je topics over je shet en je andere avonturen.
Door jouw verhaal ben ik er nog verzekerder over geworden om nooit met zonder cap op te stappen.

Wens je veel succes met je prachtige pooown Chad. En hoop je hier snel weer tegen te komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:51

Joh, zoek even op andere paardenforums, en ga dan nog eens boe, en ach en aah roepen..

Onze Barmat is zelf niet de aardigste, en trap zelf mensen finaal de grond in, ik doe niet mee aan die onzin, maar ze heeft het ook bij mij gedaan, dus ik weet waar ik over praat.

Maar ik verlaag me niet tot dat niveau, dat ik het terug ga doen, en als andere mensen dat wel doen, vind ik dat hun goed recht, want iemand anders voor slet uitmaken is niet echt aardig he?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:52

sonja , ik vraag me af of die mensen zich laten inspireren/veranderen door zulke topics.

Helaas is internet een hele makkelijke , en ontzettend laffe, manier om mensen te pesten of mensen gigantisch voor de gek te houden.

Helaas stikt bokt idd van negatievelingen,aandachtstrekkers, pestkoppen en mensen die alles bij elkaar liegen.

Ik ben om die reden ook vaak bokt-beu. Maar ik laat me niet wegjagen, ik negeer die mensen gewoon, gaat heel makkelijk met de foei-knop Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:52

faye schreef:
Kiwiko, Sommigen zien wel de splinter bij een ander maar niet de balk in eigen oog he? Knipoog

Juist, wat eng dat er hier de smerige onschuld word gespeeld..
Ik kan nog wel wat plaatsen wat ze over andere gezegd heeft, tegen mij (een nieuwkomer) op een ander forum, om mij vervolgens later ook af te branden.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:53

Volgends mij begin je nu zelf ook. Was dan zelf ook de betere persoon geweest en had niet zo gereageerd. Ik weet niet wat er speelt en wil me er verder ook totaal niet in mengen.

Wees volwassen en laat elkaar lekker links liggen. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 13:56

Slotje.

Afscheidtopics zijn inderdaad niet de bedoeling. Je kunt je vertrek aangeven in je vaste kletstopics als je dat wilt Lachen