Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kinee_ schreef:Luus! Kom je naar Utrecht? Dan gaan we even meeten hoor! Wat vet! Ehm.. Er zijn genoeg tips gegeven qua uitgaan enzo. Qua hotels kan ik je niet helpen. Uiteten wel.
Restaurant Le Connaisseur (mijn restaurant!) is leuk én goedkoop. Al zijn de meningen daar wel vaak over verdeeld, maar ik vind het persoonlijk erg gezellig en best lekker! Verder heb je een paar spotgoedkope pizzarestaurants (Mr Jacks, La fontana) maar die raad ik je af want dat is gewoon niet te eten.
Zelf ben ik qua eten erg fan van 'de Buuren' en 'Popocatepetl' en 'Chez Willy'. Qua uitgaan is de Havanna erg leuk, Herenplein, Hoffman, de Beurs en al dat soort dingen. Ergens een drankje doen is leuk bij de Apretivo (lekkere cocktails), le Journal (mooie inrichting, fijn om wat te gaan drinken) en King Arthur kan ook erg leuk zijn als het niet te druk is!!
Laat je even weten waar je heen gaat enzo? Kunnen we even meeten! Lijkt me vet cool!
Kinee_ schreef:Monza is júist leuk. Althans, je moet er wel van houden. Maar dat heb je bijna bij alle uitgaansgelegenheden.
Het nadeel is dat de Monza wel streng is, alhoewel.. Dat is een nadeel voor de mensen die jonger zijn dan 18 (ik dus, al lukt het me wel vaak).
Alexx schreef:ik vind monza echt een ordinaire tent, maarjaaa