Tips voor avondje/nachtje Utrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BokitoZ

Re: Tips voor avondje/nachtje Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:06

Nou ik hoor alleen maar slechte verhalen over monza najah slecht dat het daar stom is.. ik ben er zelf heen geweest en vond er niets aan dus dan zeg ik dat toch deze mensen vragen toch tips enzo nou dit is mijn tip

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:10

Ik zou voor de Kneus gaan Vork

Ik vind de Monza ook niks.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 22:50

Kinee_ schreef:
Luus! Kom je naar Utrecht? Dan gaan we even meeten hoor! Wat vet! Ehm.. Er zijn genoeg tips gegeven qua uitgaan enzo. Qua hotels kan ik je niet helpen. Uiteten wel.
Restaurant Le Connaisseur (mijn restaurant! Haha! ) is leuk én goedkoop. Al zijn de meningen daar wel vaak over verdeeld, maar ik vind het persoonlijk erg gezellig en best lekker! Verder heb je een paar spotgoedkope pizzarestaurants (Mr Jacks, La fontana) maar die raad ik je af want dat is gewoon niet te eten.
Zelf ben ik qua eten erg fan van 'de Buuren' en 'Popocatepetl' en 'Chez Willy'. Qua uitgaan is de Havanna erg leuk, Herenplein, Hoffman, de Beurs en al dat soort dingen. Ergens een drankje doen is leuk bij de Apretivo (lekkere cocktails), le Journal (mooie inrichting, fijn om wat te gaan drinken) en King Arthur kan ook erg leuk zijn als het niet te druk is!!
Laat je even weten waar je heen gaat enzo? Kunnen we even meeten! Lijkt me vet cool!

Haha wat cool Tong uitsteken Kijken of ik de rest kan overhalen om bij jou te komen eten Haha! Moet je natuurlijk wel dan aan het werk zijn Vork Zal nog wel even laten weten wat we gaan doen!

Verder ook iedereen weer bedankt voor de reacties!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:53

Le journal zijn alleen wel echt scheitonaardige mensen Scheve mond maarja, op het neude is altijd wel wat leuks te vinden inderdaad Knipoog
Verder kun je nog naar het pakhuis en Filemon, als ik die nog niet had gezegt.

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 23:52

Monza vind ik ook niets.
Zelf vind ik t altijd te gek in Pakhuis en Filemon.
Ook de Beurs is geinig, al was ik daar laatst uitgegooid wegens 'vervelend gedrag', sloeg nergens op overigens. *LOL*
Havana is ook wel oké, al vind ik daar altijd te veel meisjes lopen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:54

Kinee_ schreef:
Monza is júist leuk. Althans, je moet er wel van houden. Maar dat heb je bijna bij alle uitgaansgelegenheden.
Het nadeel is dat de Monza wel streng is, alhoewel.. Dat is een nadeel voor de mensen die jonger zijn dan 18 (ik dus, al lukt het me wel vaak).

Nee man.... daar laten ze elke simpele ziel binnen Tong uitsteken Tenminste, altijd als ik er ben (oké dat is niet vaak, en zeker niet lang Tong uitsteken) stikt het er van de dronken pubers van een jaar of 16 Nagelbijten / Gniffelen

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:12

Ik ben één keer in Utrecht wezen stappen en toen in 't Pakhuis geweest en dat was toen letterlijk een pakhuis, enorm druk Nagelbijten / Gniffelen
Havana vond ik enorm leuk, heerlijke muziek, leuke sfeer en zalige cocktails Vingers aflikken

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:51

ik vind monza echt een ordinaire tent, maarjaaa Clown

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:44

Alexx schreef:
ik vind monza echt een ordinaire tent, maarjaaa Clown

Vreselijk inderdaad Haha! .

Pakhuis/Heerenplein/Woo vind ik altijd wel leuk (en lekker fout Haha!), zijn vooral studenten die daar komen.

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:01

zie je wel ben niet de enige die monza niet leuk vindt

elske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:23

Ik denk dat heel veel mensen de monza niet leuk vinden hoor Haha! Op zich leuk voor een keertje, maar geef mij liever 't pakhuis o.i.d. Ja

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 18:07

Nee, de monza is ook niet leuk. (alleen apekooi af en toe Haha!) maar het ging me meer om hoe jumpingqueen het bracht eigenlijk...