Hoe iemand natrekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Hoe iemand natrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:48

Partyflock zou je ook nog kunnen kijken.
Ik zou wel opletten wat Poes zegt.. Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt was ook rond de 14 jaar.. Gewoon ingestapt hij was naar mijn woonplaats gereden etc.
Kwam vlakbij Rotterdam vandaan wel gauw een uurtje rijden.

Goed opletten en inderdaad op een drukke plek afspreken maar ook niet na een uurtje al naar een wat rustigere plek gaan. Laat je vrienden weten waar je bent en blijf smsen met elkaar. Iedere 2 uur bijv. Laat je je telefoon 1x bij hun overgaan weten ze dat ze je moeten komen 'redden' Lachen

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 15:49

pharagirlke schreef:
Aan de ene kant...Het hangt van jou af, als jij voor bent op je leeftijd....Maar dan nog, 8 jaar verschil ...Das een hoop Nagelbijten / Gniffelen Je kan ergens op een terrasje afspreken en zorgen dat jij later komt. Voordeel 1: je zit ten alle tijden in het zicht
voordeel 2: als je hem herkent vanop een afstandje en het blijkt een engerd te zijn, is de kans groot dat hij jou nog niet gezien heeft en kan je gewoon doorlopen Clown

Vind het ook een gevaarlijke leeftijd......Ben 18 en ga wel met ouderen om, maar als ik rondkijk, zie ik zelfs weinig 20-jarige die met 14-jarige om gaan...En als ze het al doen is het niet voor het leuke gezelschap...Als je begrijpt wat ik bedoel...(en nee, dat soort mensen zijn vaak niet echt vrienden van mij maar ze zijn er nu eenmaal...)

Ik snap je Knipoog

Het is nog een eind weg, maarja, ergenst op een terasje lijkt me een goed idee ja.
Ben zelf nogal een controlefreak, meer als een frietje eten en een beetje praten ben ik niet van plan. Denk ook niet dat het anders gaat lopen, want hij snapt wel dat ik echt niks van plan ben zegmaar. Dat heb ik wel duidelijk gemaakt, het is lüllig als je allebei andere verwachtingen hebt.

En die van na een half uurtje een vriendin laten bellen is echt héél goed!

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:49

Tegen internet ontmoetingen ben ik niet want zo heb ik mijn vriend ook leeren kennen.
wij hadden afgesproken voor de ingang van de c1000
Hij had zijn hond meegenomen dat hadde we afgesproken dus we zijn samen met de hond gaan wandelen en nu all bijna 2 jaar samen.
Wij scheelen overgens 4 jaar.
Maar weet je waar hij werkt?
Ken je zijn voor en achternaam?
Ken je zijn geboorte datum?
Spreek je hem all meer dan een maand op msn?
Dan kan het maar spreek wel op een drukke plek af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:50

Het is waarschijnlijk geen optie om hem thuis bij je ouders op de thee uit te nodigen?? Zou wel veilig zijn en je weet meteen wat zijn bedoelingen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:52

Hmm.. na het horen van dat leeftijdverschil krijg ik ook m'n twijfels. Jij 14? Haha ik dacht altijd dat je een jaar of 17/18 was. *LOL* Maar even terug ontopic. Wat verwacht je precies van deze ontmoeting? Gewoon een keertje zien wie erachter die MSN-persoon zit, en kijken of je irl ook goed met hem op kan schieten, of verwacht/ hoop je op/ denk je aan andere dingen? Hoe ben je eigenlijk aan zijn MSN gekomen, en woont hij bij je in de buurt of ver weg? Wat een vragen.. Bloos

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:52

Ik was dit dus ook aan het denken. Al is het maar om even de reactie van je ouders hierop te peilen.

Mannen van 22 die een uurtje omrijden om met een 14jarige een bak frietjes te gaan eten?

Nee hoor klinkt echt helemaal niet fout Clown

TS: natrekken wordt sowieso moeilijk. Ik heb nu wel duidelijk gemaakt wat ik ervan vindt, maar als je hem echt wilt onbtmoeten zou ik:
- het laten weten aan je ouders
- afspreken op een drukke plek, kom te laat zodat je hem ziet zitten, dan kun je nog weg Clown
- Laat je ophalen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 15:54

Met mijn ouders helaas niet bepaald, Lovely...

Ik ken hem nu iets van anderhalf jaar via msn.
Heb altijd goed met hem kunnen praten enzo, tja dan word je gewoon niewschierig.

Ik ken voor en achternaam, geboortedatum staat meestal toch op hyves?
Hij heeft net naar een baan als vuilnisman gesolliciteerd.

@ Juul: gewoon zien wie er achter de msn persoon zit ja, veel meer verwacht ik niet.
Haha inderdaad, dat hoor ik dus heel vaak. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:55

Aanvulling op het rijtje van Poes.

- laat een vriendin bellen na 20 minuten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-06-08 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:56

En wat is zijn motivatie om jou te zien?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:56

Tja, een baan als vuilnisman.. Klinkt niet echt tja..
Waarom vuilnisman en niet iets hogers zegmaar?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:57

Er is niks mis met een baan als vuilnisman. Betaalt nog erg goed ook door het risico. Dat vind ik een beetje een rare opmerking?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:58

Als mijn 14jarige dochter met een twintiger afspreekt via msm zou ik hem toch op hardhandige wijze laten weten dat ie over een paar jaar nog maar eens terug moet komen Bloos
Maar meiske wees toch voorzichtig, jullie hebben al anderhalf jaar msm-contact, toen was je nog een puppie en hij al volwassen...Wees niet zo naief Zo'n kerel wil maar één ding...

havana72

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:59

Miryamk schreef:
Als mijn 14jarige dochter met een twintiger afspreekt via msm zou ik hem toch op hardhandige wijze laten weten dat ie over een paar jaar nog maar eens terug moet komen Bloos
Maar meiske wees toch voorzichtig, jullie hebben al anderhalf jaar msm-contact, toen was je nog een puppie en hij al volwassen...Wees niet zo naief Zo'n kerel wil maar één ding...

Is niet altijd waar tegenwoordig, maar idd je moet oppassen..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:59

poes schreef:
Er is niks mis met een baan als vuilnisman. Betaalt nog erg goed ook door het risico. Dat vind ik een beetje een rare opmerking?

Ik zweg niet dat er iets mis mee is maar als je hoger kan dan lijkt me dat je daarvoor kiest toch.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:00

Wat vinden je ouders er eigenlijk van?

Ik heb mijn moeder toen wel verteld waar ik heen ging. Hoe zullen ze reageren als jij dit meldt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:01

Heb je idd wel een beetje gelijk in Alison, dan ga je wel een beetje denken wat voor iemand is dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:02

Somebitch schreef:
poes schreef:

Ik zweg niet dat er iets mis mee is maar als je hoger kan dan lijkt me dat je daarvoor kiest toch.

Nja, als je verliefd wordt op een vuilnisman dan is dat gewoon zo, niks aan te doen Lachen.

Toen ik 14 was, werd ik ook altijd ouder geschat. Meestal trouwens door jongen die wat ouder waren, dat kwam ze misschien wel goed uit Pling . Tegenwoordig word ik steevast jonger geschat, dat komt nu goed uit Haha!.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:03

Lovely schreef:
Somebitch schreef:

Nja, als je verliefd wordt op een vuilnisman dan is dat gewoon zo, niks aan te doen Lachen.

Toen ik 14 was, werd ik ook altijd ouder geschat. Meestal trouwens door jongen die wat ouder waren, dat kwam ze misschien wel goed uit Pling . Tegenwoordig word ik steevast jonger geschat, dat komt nu goed uit Haha!.

Tuurlijk maar ik ga dan dneken aan bijvoorbeeld een strafblad ofzo.. Hoeft niet uiteraart.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 16:03

Somebitch schreef:
Tja, een baan als vuilnisman.. Klinkt niet echt tja..
Waarom vuilnisman en niet iets hogers zegmaar?

Hij heeft niet echt een hogere opleiding gedaan, en hij zei dus dat hij het salaris gewoon goed vond.

@ poes: Hij is ook gewoon geinteresseerd geraakt door de gesprekken, ik weet nu aardig wat van hem, hij van mij, en dus tja, gewoon kijken hoe ik in het echt ben. Hij zegt dat hij de kans wel wil wagen.

En tja mijn ouders... Bloos

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:04

Ik heb ooit met een vriendin een codewoord afgesproken, namelijk abracadaba. Ik ging naar een gozer toe die ik nog niet zo lang kende. We hadden besloten dat als het allemaal wel goed zou zitten ik abracadabra zou zeggen. Zou ik dat niet doen, dan zou zijn de politie bellen en naar het adres sturen.

Klinkt heel stom, maar als het echt mis is, kun je niet zeggen dat het verschikkelijk gaat, dat hij dood eng is of weet ik veel wat. Abracadabra was echt onze noodgreep. En als het wel goed is dan kun je met een lach uitleggen waarom je het hebt gedaan...

Je kunt zelfs meerdere woorden afspreken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:04

De kans, welke kans?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:05

Ik spreek wel vaker met mensen af via internet, gewoon altijd iemand meenemen met een telefoon oid.
Nooit fout gegaan hoor.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 16:05

Juul schreef:
De kans, welke kans?

Dat je iemand leert kennen die iets toevoegd.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:06

Hm, nu ik zijn en jouw leeftijd hoor krijg ik ook mijn bedenkingen.....
Als je toch wil gaan, wees dan wel heel voorzichtig. Ik ben bang dat hij op heel andere dingen uit is dan jij...

Weten je ouders dit niet??