What about: pim de pinguin, budgie de kleine helikopter, seabert, pieter post en paulus de boskabouter?
Dommel, Ovide en Boes waren denk ik toch wel mijn favorieten . Heerlijk hè, terugdenken aan die goede ouwe tijd .
Elsemieke schreef:What about: pim de pinguin, budgie de kleine helikopter, seabert, pieter post en paulus de boskabouter? Budgieee Magicschoolbus en powerpuffgirls zegt me niets?
je kan nou toch ook een petitie tekenen dat je die weer terug wilt op tv?teruggespoeld.nl o.i.d was dat:)
vrouwtje theelepel vond ik ook echt zooo leukverder teddy ruxpin, barbapapa, troetelbeertjeseris een belgische site waar je bijna alle begintunes van oude tekenfilms kunt bekijken, zal de site eens opzoekenedit: gevonden!editedit, site is verhuisd, goede link is:http://www.jeugdsentimentportaal.be/animatie/vrouwtje_theelepel.htm
ik ben verslaafd aan tekenfilms (ja ja nog steeds met m'n 22)ik vond de snorkels, boedboes, dommel,dinobaby's,en wikki de vicking echt helemaal geweldigmaar ik vind al snel iets leuks.Ben nu helemaal fan van de Avatar