Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BabsieJana schreef:Ik heb het gezien in de krant..
Afschuwelijk.. wat vreselijk voor die eigenaar, en voor de kippen..
Jeetje sommige mensen hier in dit topic, die zulke dingen durven te zeggen.bah, daar walg ik van.
![]()
Maanling schreef:@dioxide:
Echt, een opmerking beneden alle peil.
had je er aardappelpuree en appelmoes bij gisteren?
annastasia schreef:misschien niet helemaal een goede vergelijking.
Wij hebben thuis melkkoeien, en als er 1 is die niet genoeg melk meer geeft, of heel slecht drachtig wil worden dan proberen we het toch nog. Juist doordat we een band met de beesten hebben.
Denk je dat een veehouder €500,- gaat investeren in een dier terwijl het meer opbrengt om hem af te laten voeren? Laatst ging er een koe weg omdat deze niet meer beter werd, m'n vriend heeft er wel een traan om gelaten hoor.
dacht dat de kippen beter als kipfilet hadden kunnen eindigen dan als as
Maanling schreef:Hey Tallie, jij ook hier in dit topic? Wat gezellig en nooit verwacht.
Het is natuurlijk ook allemaal heel erg. Voor de kipjes en voor de eigenaar. Je gunt zoiets niemand.
Tallie, heb je geen KFC in de buurt?
Tallie_Ho schreef:Er zijn natuurlijk wel 60.000 kippetjes verbrand he, dat gaat me wel aan het hart hoor!!
Ik zit te denken aan HOTwings
Nanne schreef:Ja als je er bij nadenkt hoe hun laatste uurtjes geweest zijn.. Verschrikkelijk...![]()
HOTwings is idd wel lekker ja! Zeker als ze vers van het spit komen.
BabsieJana schreef:Pff echt respectloze reacties van sommige mensen, hoe haal je het in je hoofd om zoiets te durven zeggen.
Ariebombarie schreef:BabsieJana schreef:Pff echt respectloze reacties van sommige mensen, hoe haal je het in je hoofd om zoiets te durven zeggen.
nou snap jij het? ik echt niet....
IQ ter grootte van een ei denk ik.....
Ariebombarie schreef:BabsieJana schreef:Pff echt respectloze reacties van sommige mensen, hoe haal je het in je hoofd om zoiets te durven zeggen.
nou snap jij het? ik echt niet....
IQ ter grootte van een ei denk ik.....
Ariebombarie schreef:LiNdA ik denk dat je beter een ander topic kunt aanmaken daarover... want de mensen hier nemen niks serieus....behalve hun mannen dan
LiNdA1986 schreef:Ik hoorde het gisteren op de radio en die gasten maar geintjes maken erover. Belachelijk en onrespectloos! Wat denk je hoe de laatste minuten van die kippen zijn geweest? Dat wil je zelf echt niet meemaken! Maar het zijn maar kippen....