Maar ik zie net als Rinske ook geen oplossing en zal toch door moeten bijten. Eigenlijk te erg als je er goed over nadenkt.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Citaat:Weet iemand misschien nog een rijke kerel??
Mieke_Lotte schreef:@Miss_montana, ik vind het mooi dat je zo geniet van die paar uurtjes per dag buiten zijn met je paard.
Ik denk dat iedereen daar een voorbeeld aan kan nemen! Probeer van de kleine dingetjes te genieten, dat maakt het leven een stuk leuker. Spreek 's avonds een keer met iemand af of ga iets doen wat je nog nooit gedaan hebt.
Rinske schreef:Heel herkenbaar voor mij. Ik denk ook vaak, is dit het? Wil ik nog 40 jaar op kantoor zitten? Ik wordt al niet goed bij het idee ervan. Maar ja, wat dan? Ik heb een vriend, huis, auto, paard en geen tijd en geld om mijn carriere totaal om te gooien. Dus tja, zal toch maar door moeten bijten
.
Arrabel schreef:Een nieuw leven starten, weg hier uit de drukke randstad, verhuizen naar het boerenland.. dat lijkt me heerlijk, maar ook heel eng.
Natuurlijk heb ik er wel is over nagedacht maar ik durf het niet zo goed, wat als het mis gaat?
Wat als je geen aansluiting vind met andere mensen, me baan bevalt daar niet, als ik al een baan kan vinden daar want het is nou eenmaal moeilijker om daar een baan te vinden.
Niseyra schreef:Ik heb niet alles gelezen maar dat leven van die muzikant lijkt me niks, alleen in het weekend werken en wat moet je de rest van de week doen? In het begin is het leuk, maar daarna verveel je je dood, en ik spreek uit ervaring.. Was gestopt met mn opleiding dus door de week 'lekker' vrij en in het weekend mn weekendbaantje. Al mn vrienden gingen overdag naar school/werk, ik had wel mn paardje maar dat vult ook niet de hele dag. Na een maand verveelde ik me dood en ben ik voor doordeweek ook werk gaan zoeken, 7 dagen per week werken maar ik voelde me wel veel fitter!