Maar ik zie net als Rinske ook geen oplossing en zal toch door moeten bijten. Eigenlijk te erg als je er goed over nadenkt.....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt erg.. hahaha Arrabel schreef:Citaat:Weet iemand misschien nog een rijke kerel??
wat moet ik later dan doen, ik heb nog geen idee van wat ik later wil worden (ben 15)
Maar aan de andere kant, ik ga wel doen wat ik het allerleukste vind om te doen (voor de klas) en dat brengt ook nog eens vakanties en een vrije woensdagmiddag met zich mee. Natuurlijk is dat relatief met nakijken en voorbereiden. En het klinkt ook wel heel erg lang, van mijn 21e tot mijn 65e werken... Maar probeer er maar niet teveel bij stil te staan en te genieten van het moment zoals het nu is
Mieke_Lotte schreef:@Miss_montana, ik vind het mooi dat je zo geniet van die paar uurtjes per dag buiten zijn met je paard.
Ik denk dat iedereen daar een voorbeeld aan kan nemen! Probeer van de kleine dingetjes te genieten, dat maakt het leven een stuk leuker. Spreek 's avonds een keer met iemand af of ga iets doen wat je nog nooit gedaan hebt.
Vind het gewoon heerlijk om buiten te zijn eigenlijk
Haha leuke tip idd van het afspreken
Rinske schreef:Heel herkenbaar voor mij. Ik denk ook vaak, is dit het? Wil ik nog 40 jaar op kantoor zitten? Ik wordt al niet goed bij het idee ervan. Maar ja, wat dan? Ik heb een vriend, huis, auto, paard en geen tijd en geld om mijn carriere totaal om te gooien. Dus tja, zal toch maar door moeten bijten
.
en nog geld heb om leuke dingen te doen en te kopen.

Arrabel schreef:Een nieuw leven starten, weg hier uit de drukke randstad, verhuizen naar het boerenland.. dat lijkt me heerlijk, maar ook heel eng.
Natuurlijk heb ik er wel is over nagedacht maar ik durf het niet zo goed, wat als het mis gaat?
Wat als je geen aansluiting vind met andere mensen, me baan bevalt daar niet, als ik al een baan kan vinden daar want het is nou eenmaal moeilijker om daar een baan te vinden.
Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik onlangs van baan veranderd ben en daar mijn draai nog niet helemaal gevonden heb, maar goed. Ik moet zeggen dat het wegvallen van een uur of 9 aan reistijd al een hele verademing is, en in zeker opzicht die nieuwe baan ook. Maar goed, wat moet dat moet en ik heb genoeg ambities om me over het algemeen genomen wel te amuseren met mijn gruwelijk drukke leven
Ik heb nu een 36 uren contract ivm mijn studie (1 dag p/w en dan 32 uur werken). Momenteel heb ik geen collega's en kan ik dus ofwel 4 uur 'overwerken', of een middag vrij nemen. Stiekem neig ik toch iedere keer naar die vrije middag, dat is eigenlijk wel heel prettig 

Ik ben nu 17 en moet nog studeren enzo dus ik kan het nog voorkomen.
Ik wil sowieso in het buiteland gaan wonen, maarja daar kan het even goed gebeuren.. Ik zoek wel een rijke man die altijd weg is en dan ga ik ergens in Australië ofzo aan het strand wonen.

Niseyra schreef:Ik heb niet alles gelezen maar dat leven van die muzikant lijkt me niks, alleen in het weekend werken en wat moet je de rest van de week doen? In het begin is het leuk, maar daarna verveel je je dood, en ik spreek uit ervaring.. Was gestopt met mn opleiding dus door de week 'lekker' vrij en in het weekend mn weekendbaantje. Al mn vrienden gingen overdag naar school/werk, ik had wel mn paardje maar dat vult ook niet de hele dag. Na een maand verveelde ik me dood en ben ik voor doordeweek ook werk gaan zoeken, 7 dagen per week werken maar ik voelde me wel veel fitter!
no way dat ik dat als fulltime baan wil doen
. En het is vrijstaand.
want het is in principe op één salaris te betalen.