geweldig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geweldig
klittenband zit er trouwens al bij, met een plakstrip aan de achterkant. Ideaal dat spul, als je geen 'vaste' horren kunt plaatsen en het kost bijna niets. Lizzle schreef:Boterhamzakjes gevuld met water ophangen [weerspiegeling schrikt af]
). hmm nou het is in elk geval het proberen waard! KiWiKo schreef:ik heb drie van die elektrische tennisrackets![]()
geweldig
![]()
Mijn kat vangt alles wat naar binnen vliegt hier, meestal heb ik er niet langer dan 10 minuten last van
, ik doe alle deuren dicht en als ik later weer binnen kom kan ik met de stofzuiger door het huis en weg zijn alle vliegen......We hebben ook van die lelijke kralen vliegengordijnen, niet mooi maar het helpt wel. Die spuitbussen hebben ze gewoon bij de kruitvat van het merk Roxasect maar hun eigen merk zal ook best wel werken. Mijn man spuit het gewoon in de ventilator, werkt perfect
Niet binnen blijven zitten dan. Zammie schreef:Je kunt ook horren die met een soort klittenband vastzit voor de ramen doen. Dan zit het dus direct aan het kozijn en deze kun je dan zelf op maat knippen. Gamma enz heeft die wel.

geweldig
Lizzle schreef:Boterhamzakjes gevuld met water ophangen [weerspiegeling schrikt af]

Rytm schreef:plotie schreef:Je hebt zo van die 'lampjes' en als ze ertegen vliegen krijgt je als geluid : ptchhhhh Levend geroosterd
Heb je dat in huis hangen? Lijkt me niet zo lekker.. Of valt het mee?
Maar verder is het ideaal! woofie schreef:Zammie schreef:Je kunt ook horren die met een soort klittenband vastzit voor de ramen doen. Dan zit het dus direct aan het kozijn en deze kun je dan zelf op maat knippen. Gamma enz heeft die wel.
waardeloos!! dat klitteband moet je op je kozijn plakken, en na een poosje laat het los maar laat wel akelige lijmvlekken achter op je kozijn.
Ik heb nu gewoon horgaas gekocht en het met enkele punaises vastgezet...oke, je heb dan wel miniscule gaatjes in je kozijn, maar dat is niet zo vervelend als een vieze kleeflaag......
suleilitha schreef:Die gele korrels is sexuele lokstof, de vliegen wippen zich vervolgens dood!!!
Paardennamen schreef:Een katMijn kat vangt alles wat naar binnen vliegt hier, meestal heb ik er niet langer dan 10 minuten last van
spingt soms echt een paar meter de lucht in voor een vlieg
Volgens mij voelen ze het niet eens
Echt, één schokje en ze vallen gelijk dood. Helpt super woofie schreef:Zammie schreef:Je kunt ook horren die met een soort klittenband vastzit voor de ramen doen. Dan zit het dus direct aan het kozijn en deze kun je dan zelf op maat knippen. Gamma enz heeft die wel.
waardeloos!! dat klitteband moet je op je kozijn plakken, en na een poosje laat het los maar laat wel akelige lijmvlekken achter op je kozijn.
Ik heb nu gewoon horgaas gekocht en het met enkele punaises vastgezet...oke, je heb dan wel miniscule gaatjes in je kozijn, maar dat is niet zo vervelend als een vieze kleeflaag......
bizzybijtje schreef:Wooooooooooo zo'n elektrische vliegenmepperVolgens mij voelen ze het niet eens
Echt, één schokje en ze vallen gelijk dood. Helpt super
Met al onze elektrische meppers zijn die dingen amper dood te krijgen.
Als je ze raak liggen ze zo heel raar te rollen op de grond.
En toen moet je dat ding er nog 10x opzetten voordat ze dood zijn. 
(Die zijn wél meteen dood.)