Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Ben ook wel benieuwd hoe hier tegenaan gekeken wordt door mensen die een beroep hebben waarbij ze de hele dag met kinderen optrekken. Leraren in het basisonderwijs bijvoorbeeld, of mensen die op een kinderdagverblijf werken. Dat lijken me uitgesproken beroepen waarin de mensen op dat prikbord NIET thuishoren als ze echt zo op hun rust gesteld zijn.
Karin schreef:Ben ook wel benieuwd hoe hier tegenaan gekeken wordt door mensen die een beroep hebben waarbij ze de hele dag met kinderen optrekken. Leraren in het basisonderwijs bijvoorbeeld, of mensen die op een kinderdagverblijf werken. Dat lijken me uitgesproken beroepen waarin de mensen op dat prikbord NIET thuishoren als ze echt zo op hun rust gesteld zijn.
kayla"]
Eigen kinderen zijn er altijd en als je bv werkt in het onderwijs ben je er vanaf zodra je de deur achter je dicht doet.
[/quote]
Als je de supermarkt uit bent, dan ben je ook van die jengelende kinderen af. Op een gegeven moment kun je je echt wel overal aan gaan ergeren. En zoals Leentje al zegt (ben het roerend met haar eens):
[quote="leentje schreef:Bovendien zijn jullie zelf allemaal ook kind geweest, hoe had je het gevonden als je op bepaalde uren niet mocht zwemmen, gaan boodschappen doen, (op straat komen?) enzovoort omdat een bepaalde groep volwassenen geen kinderen kan horen of zien?
Dat vind ik dus net te ver gaan.
lis schreef:Het is wat dat betreft nooit goed. Als mijn kind zich op de grond werpt in de supermarkt omdat ze snoep wil (doet ze nooit godzijdank) en ik negeer haar is het niet goed want men denkt dat ik doe alsof ik het niet zie en/of haar niet aankan, als ik haar een tik voor haar billen geef is het ook niet goed want ik mag mijn kind niet slaan, geef ik haar alsnog dat snoep is het weer niet goed want ik moet haar niet leren zeuren! Opvoeden is best moeilijk hoor
promptertje schreef:En met negeren bedoelde ik de volgende situatie: kindje maakt iets leuks mee, wil dat snel aan mama vertellen, mama zit met vriendin over GTST te praten en doet net of ze het kindje niet hoort of ziet, zegt niet eens "even mijn verhaal afmaken, dan mag jij" maar gewoon helemaal niks.... Ja duh, geen wonder dat zo'n kindje steeds harder gaat gillen om ook eens aandacht te krijgen...