Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 23:07

Samy schreef:
iloveyah87 schreef:
Bubsj: Inderdaad, het komt voor mij ook als uit de lucht gevallen. Alles in een rijtje zetten is heel lastig want er zijn zoveel dingen tegen strijdig....
Liezel1 Het is ook een apart verhaal en kan er zelf bijna geen touw meer aan vast knopen...

Ik ben bang voor zijn reactie als hij vrij komt. Hij weet natuurlijk hier nog niks van. Ik heb geen idee wat zijn reactie zal zijn.. Of heel boos op mij of heel boos op zijn vrouw en poeslief tegen mij...

Zal zijn moeder en (ex)vrouw dan hier morgen niet toevallig over beginnen? Dat ze aan jou hebben laten weten dat hij dus nog samen is, of zullen ze dit doen, omdat ze je als een bedreiging zien, aangezien het 1,5 jaar geleden over en uit zou zijn tussen vrouw en je vriend ...
Is dit trouwens gewoon uit gegaan, of zat jij er tussen, naja tussen, was jij de reden waardoor hij haar verlaten heeft, want dat kan natuurlijk ook nog eens mee spelen!

Ik denk het wel. Ik hoop het eigenlijk wel, dan kan hij er eerst nog even rustig over nadenken daar...Misschien loog zijn moeder doordat zijn vrouw naast haar stond de ene keer wel en de andere keer niet...Ik zat er niet tussen. Hij zei dat ze al een tijdje bezig waren met scheiden doordat ze heeeeel veel ruzies hadden. Officieel zijn ze wel gescheiden toen ik met hem had...
Maar hiervoor deden zijn ouders altijd normaal tegen me..

Ik denk dat ik de meeste reacties kan beantwoorden met : Ik weet niet meer wie hier liegt en wie de waarheid spreekt. Dat is dnek ik 1 van de grootste problemen..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:09

Hoezo zouden ze toen wel officieel gescheiden zijn en nu niet?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:09

Zo officieel was het dus schijnbaar niet Clown

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:11

iloveyah87 schreef:
Ik denk dat ik de meeste reacties kan beantwoorden met : Ik weet niet meer wie hier liegt en wie de waarheid spreekt. Dat is dnek ik 1 van de grootste problemen..

En dat is precies de reden, waarom je even goed moet nadenken. Even goed tot rust moet komen. En dan met je vriend moet gaan praten.

We kunnen met zijn alleen schreeuwen wat we willen. Maar dit verhaal komt van 1 hele warrige kant. Als het nou echt zo zit zoals het nu lijkt, dan mag hij de volle laag krijgen. Maar ik vind dit te onduidelijk om er gelijk een heel negatief oordeel aan te geven.

Naar, maar eventjes afwachten dus.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 23:17

@ bubsj Kwa kleine dingetjes is me eigenlijk niets opgevallen. Iedereen wist ook van onze relatie! HIj gedroeg zich niet anders bij anderen. Hij zei dus zelfs laatst schat (canim) waar zijn vader bij stond..Ze zijn niet meer voor de wet getrouwd (volgens hem).
Inderdaad ik vindt het ook heel erg voor haar!

@samy daar heb je gelijk in. Maar mede daardoor maakt het wel eenstuk moeilijker. Hij is er vanaf het begin tot nu voor me gweest. Toen ik hier kwam kende ik niemand en sprak de taal niet....

@liezel1 Toen we met elkaar wat kregen, was hij nog niet officieel gescheiden. Ze waren daar wel mee bezig. Tijdens onze relatie zijn ze voor de wet helemaal gescheiden (volgens hem)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 23:23

Bubsj schreef:
iloveyah87 schreef:

En dat is precies de reden, waarom je even goed moet nadenken. Even goed tot rust moet komen. En dan met je vriend moet gaan praten.

We kunnen met zijn alleen schreeuwen wat we willen. Maar dit verhaal komt van 1 hele warrige kant. Als het nou echt zo zit zoals het nu lijkt, dan mag hij de volle laag krijgen. Maar ik vind dit te onduidelijk om er gelijk een heel negatief oordeel aan te geven.

Naar, maar eventjes afwachten dus.

We hadden hier dus dinsdag ook al over gesproken hij noemde meerdere punten op zoals:
* alles en iedereen weet dat we wat hebben met elkaar
* als ik je zou bedriegen, zou ik niet met je in de auto/ op de scooter over de wegen rijden elke dag die veel door mijn familie en vrienden gebruikt worden
*Cyprus is klein en mensen praten veel over elkaar en zijn vaak jaloers
* ik weet ook niet waarom ze dit zeggen, maar ik weet wel dat ik van je hou!
* maandag gaan we bij mij eten en met mijn ouders praten als die alles goed vinden gaan we verloven en kan je daarna bij mij intrekken
* enz enz...

In alles wat hij zegt zit een kern van waarheid... Maar er zijn dus meerdere mensen die zeggen dat ie me bedriegt... Waar is het reachte eind?

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:35

Wat ik al meerdere malen heb gezegt. Ik ben toch bang dat hij de enige is dat dat echt kan beantwoorden. Desnoods ga je om de tafel zitten met hem EN zijn ex/vrouw. (waarschijnlijk niet iets waarop je staat te wachten Knipoog ) Dat kan wel wat leugens van zijn kant voorkomen.

Tja en roddels, misverstanden, en misschien gewoon jou van hem weg willen hebben (qua nationaliteit, geld, leeftijd) je weet het niet. Je kent natuurlijk al deze mensen nog maar anderhalf jaar. En niet alles is wat het lijkt. Je moet je niet laten leiden door verhalen van anderen, het is goed dat ze je wat bewuster maken, maar niemand staat er zo dichtop als jij zelf. En uiteindelijk is het aan jou wat je beslist te doen met deze situatie Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 23:42

Een gesprek MET zijn ex-vrouw schijnt geen goed idee te zijn... Maar aan de telefoon stelde zij dat ook al voor.
Ik weet het gewoon dus echt niet. Het is allemaal gewoon zo tweestrijdig. En het is niet 1 iemand die het zegt het zijn er dus meerdere. Ik weet gewoon echt niet meer wie ik moet en kan geloven.... Ik denk dat het beste inderdaad wachten is op het moment dat hij vrij komt. Ik hoop dat ik dan gewoon met hem kan gaan praten en kan horen van hoe of wat...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:51

En waarom is een gesprek dan geen goed idee? Als ze (ik denk de ex-vrouw of zijn moeder) dat ook al voorstelde.
Ik zou het eerst met hem gaan praten en gaat ie moeilijk doen of je gaat dingen horen die eerst in een heel ander jasje zaten dan zou ik zijn ex-vrouw er toch bij halen. Ik zou het liever van haar kant willen horen, waar hij bij zit dan dat hij (nogmaals/weer) leugens kan gaan verspreiden!

Dan nog hoeft over wegen te rijden met iemand niet veel voor te stellen, in Turkije gebeurd dat ook en iedereen kan dat onderhand wel beamen dat je maar een gek hoeft te zijn om bij 1 van de tig turken achterop te springen, ik zie het daar zo vaak. Al is het wel een iets andere situatie, maar daar weet binnen no time ook de hele plaats/hotel (ligt eraan hoe en wat natuurlijk) ervan af!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 00:01

zou er allang klaar mee zijn, die belazerd je waar je bij bent! bah, laat hem lekker zijn eigen problemen creeren en niet jou daar in meesleuren.
Hij is jou toch heel niet waard!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 00:06

Ik begrijp het niet, als jullie al anderhalf jaar een relatie hebben, hoe kan die dan tegelijkertijd bij zijn vrouw en kind wonen zonder dat dat gaat opvallen? En waarom zouden zijn ouders dan nooit es wat zeggen?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 00:18

@ samy. Maar elke dag met zijn 2? En dan ook bij zijn broer thuis komen en bij hun mandera waar de hele familie komt?

@poes. Inderdaad dat begrijp ik dus ook niet... En wat zijn familie betreft ook niet. Maar ik weet immers niet wat hij gezegt heeft over mij tegen hun...
Toen ik in NL was belden we elkaar elke dag. Hij nam ook altijd op.. en zelfs zijn tante die engels kan nam een keer expres op...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 00:21

Ik wil trouwens jullie nog bedanken! Ook voor de tips en wijze woorden!

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 01:54

Oei,moeilijke situatie.

Goed uit ervaring kan ik zeggen dat het heel lastig is om achter de waarheid te komen.

Toen ik jong was (17/18) heb ik ook een relatie gehad met een jongen die er andere relaties op na hield.

Niemand (zijn ouders, vrienden familie) heeft mij daar iets over verteld. Het interesseerde ze gewoon niet.

Op een gegeven moment betrapte ik meneer dus op heterdaad. Nou toen was het wel over en uit, maar ja het is je eerste grote liefde (en nu komt ie) Je WIL hem zo graag geloven.

Hij vertelde me dat het de eerste keer was dat hij zoiets deed en dat ik speciaal was bla bla onzinverhaal. Ik zag het allemaal weer helemaal rooskleurig in. Totdat het weer mis ging en ik er echt mee kapte.

Wat hij deed was bewust een ruzie ontketenen tussen mij en zijn nieuwe vriendin. Ik ging hier natuurlijk niet op in. Maar zo doortrapt als dat soort mannen te werk gaat.....niet te geloven!

Ik werkte achter de bar in een dancing waar hij nog altijd kwam incl nieuwe vriendin. Hij vertelde zijn vriendin dat ik constant achter hem aanliep enz enz. Zij geloofde zijn verhaal natuurlijk wel.

Nou moet iemand mij eens uitleggen hoe je in godsnaam achter een bar weg kan lopen om een vent te volgen als het daar enorm druk is en mensen dorst hebben.
Zijn verhaal klopte van geen kanten, nee hij stond bij mij aan de bar te zaniken of we het niet weer konden proberen.
Maar goed, daar mocht zijn nieuwe aanwinst natuurlijk niets van weten.

Zelfs zijn broer kwam aan mijn hoofd zeuren. Het feit dat hij een vriendin had vond men niet belangrijk. Maar ook zij WILDE geloven wat hij vertelde.

Nu jaren later is zij een goede vriendin van me en we verbazen ons er nog over hoe hij de boel wist te manipuleren.

Ik zeg niet dat jouw vriend dat ook doet maar ik zou niet klakkeloos geloven wat hij zegt. Dus een gesprek met zijn ex vrouw en hem kan veel duidelijkheid scheppen. Zie haar niet meteen als concurrentie/vijand. Je weet niet zeker of alles wat hij verteld waarheid is.

Succes

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 02:52

Ochjee zeg, wat een 'verhaa'l'. Kom ook geregeld je topics tegen en vond het zo leuk altijd om je verhalen te horen (op de nare na dan)...

Bestaat er niet zoiets als een burgelijke stand gemeentehuis daar? Daar kan je het vast opvragen als je het echte antwoord wilt weten..gezien er omheen gedraaid wordt door zijn moeder en je vriend. Je weet toch na die anderhalf jaar wel of ze nog samenwonen of niet? Of heb ik je daarin verkeerd begrepen?

Wens je veel sterkte en hoop dat het hele verhaal met een korrel zout genomen kan worden en we gauw goed nieuws horen, je vriend vrij en dat hij de waarheid spreekt Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 02:57

Dank je wel voor je reactie!
Hij is mijn 2e grote liefde (langere relatie).
Het probleem met haar is dat zeheel jaloers schijnt te zijn (achteraf ook niet zo gek waarschijnlijk) en dat er een kind in het spel zit. Zij zou er toe in staat zijn om ervoor te zorgen dat hij het kind dan niet meer te zien zal krijgen. Stel dat ze wel gescheiden zijn dan kan het ook weer zo zijn dat ze zal gan proberen te stoken i.v.m jaloezie en het kind...

Ik denk dat ik eerst maar eens een gesprek met hem ga hebben..Tenminste eerst eens ga kijken wat hij doet en hoe hij reageert als hij vrij komt daarna een gesprek met hem en dan zien van hoe of wat..maar gezien de situatie is het denk ik beter om te stoppen en als hij echt gek op me is zal hij het er dan niet bij laten zitten denk ik...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 03:00

amy dank je wel ik hoop het ook!

Nee dat wist ik dus niet. Want hier is het dus zo dat als je niet verloofd bent je eigenlijk niet alleen met zijn 2en bij elkaar gaat slapen enz...Ook zei hij altijd dat hij bang is voor de reactie an zijn dochtertje als ze door heeft dat papa een nieuwe vriendin heeft.. Maar daar zou maandag volgens hem dus verandering in komen.. Helaas gaat dat dus zo in zo niet door doordat hij vast zit en dit probleem erbij gekomen is...

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 03:52

meis wat een verhaal zeg
denk goed na met je beslissingen
die zullen zeker niet makkelijk zijn
sterkte

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 07:42

Jemig, dat is niet niks om dat te horen te krijgen.
Ik zal inderdaad met hem gaan praten, maar ik vind het wel heel absurd dat hij heeft gelogen tegen je daarover. Ik weet niet of ik dan nog wel bij hem zou willen blijven, want dit is niet niks om over te liegen. Ik zou hem denk ik niet meer kunnen vertrouwen.
Ik vind het allemaal zo raar, want als hij nog getrouwd is dan moet dat toch opvallen?
In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen, want dit zal niet makkelijk zijn!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 07:48

mag ik zeggen dat ik het al raar vind dat jij hem vraagt of ie nog getrouwd is en hij dat moet `bewijzen` door zich met jou te gaan verloven? lekker spontaan :s

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 08:30

ikenindi: ik denk dat het daar wel even heel anders zit qua tradities en zo?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 08:43

Lief, luister Lachen

WAAROM zou je in HEMELSNAAM nog met hem willen praten? en waarover dan??? Hij liegt toch de hele boel aan elkaar......... heeft dus geen zin, want hij gaat nu ineens niet eerlijk worden omdat hij jou zo lief vind hoor!

Ik heb toevallig zo een zelfde iets aan de hand, hij zei dat ze uit elkaar waren en dat hij met mij verder wilde, kon vorige week niet op een afspraak komen omdat hij plotseling meekon met een stel vrienden op vakantie..... blijkt dat hij met zijn vriendin op vakantie is........

Nummer uit mijn telefoon gegooit, bericht op zijn hyves geplaatst.......... en toodeledoki, hij komt vandaag of morgen terug Lachen gaat all hell losbreken, want zijn dinnetje blijkt niet een van de makkelijkste te zijn Haha! Haha! Haha! en ze zal vast mijn bericht wel lezen op zijn hyves.......

Ben ik er mooi vanaf joh!! Lachen de groeten

Als mensen een keer liegen tegen je, blijven ze dat toch doen.... dus je moet voor jezelf afwegen of je voor de rest van je leven met een onbetrouwbaar iemand wil leven........

Ik neem aan van niet, en daarom heeft praten helemaal geen zin meer Lachen

Succes!!
Laatst bijgewerkt door iefke op 03-06-08 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: aangepast aan regels

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 08:57

Ik had eerlijk gezegd eerder een ander nieuwtje verwacht, namelijk jullie verloving.

Ik vind het erg voor je, maar er is maar 1 manier om erachter te komen hoe alles zit. Dat is door het te vragen en laat hem die scheidingspapieren maar zien.
Mss is het slim om ipv met zijn 'vrouw' en hem samen eens om de tafel te gaan zitten. Kan je alles vragen, kan niemand elkaar tegenspreken en weet je direct waar je aan toe bent.

Als ik in jou schoenen zou staan, tja dan had meneer een enkeltje buitendeur gekregen om mij vervolgens nooit meer te zien. Ik ben van mening, dat 1x liegen over dergelijke belangrijke zaken NOT DONE is. 1x liegen is vaker liegen en een relatie op basis van leugens daar hoef ik niet aan deel te nemen. Aan de andere kant snap ik dat als je van iemand houdt, je ook volledig voor een relatie wilt gaan. Dus keuze maken, geef je hem een kans om het uit te leggen of is die kans al vergeven. Die keuze kunnen we niet voor je maken hier op bokt, dat is een keus die alleen jij kan maken. Hoop alleen voor je, dat welke keuze je ook maakt, dat het de goede is. Maar dat zal de tijd leren.

Wel wil ik je even een Ach gut geven, het zit je namelijk niet erg mee de laatste tijd heb ik het gevoel.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:04

ik ga iets tegen je zeggen wat ik nóóit gedaan zou hebben als je gelukkig en blij met hem samen was...
ik had al eerder in je profiel gekeken en ik vind die jongen een erg onsmakelijk type, vond het erg zonde dat hij zo'n lekkere frisse mooie meid aan zijn arm heeft hangen.
daarbij vraag ik me af [al eerder dus] of deze jongen 24 is, hij lijkt mij namelijk [een stuk] ouder.
zal best dat je veel aan hem gehad hebt, en dat is ook fijn, maar het is echt tijd om verder te kijken nu, vind ik dan tenminste.
bij zo'n prachtmeid hoort een lekkere frisse jongen, niet zo'n onguur onsmakelijk type, ik vind dat echt zonde.
en dan liegt hij ook nog; exit! next!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:09

KiWiKo schreef:
Als mensen een keer liegen tegen je, blijven ze dat toch doen.... dus je moet voor jezelf afwegen of je voor de rest van je leven met een onbetrouwbaar iemand wil leven........

Dat zeg ik dus ook altijd! Er zijn mensen genoeg op de wereld! (ik ben hier een harde tante in, wie mij echt wat misdoet hoeft voor de rest van zijn dagen niet meer langs te komen, bespaart mij weer wat innerlijke onrust).