Samy schreef:iloveyah87 schreef:Bubsj: Inderdaad, het komt voor mij ook als uit de lucht gevallen. Alles in een rijtje zetten is heel lastig want er zijn zoveel dingen tegen strijdig....
Liezel1 Het is ook een apart verhaal en kan er zelf bijna geen touw meer aan vast knopen...
Ik ben bang voor zijn reactie als hij vrij komt. Hij weet natuurlijk hier nog niks van. Ik heb geen idee wat zijn reactie zal zijn.. Of heel boos op mij of heel boos op zijn vrouw en poeslief tegen mij...
Zal zijn moeder en (ex)vrouw dan hier morgen niet toevallig over beginnen? Dat ze aan jou hebben laten weten dat hij dus nog samen is, of zullen ze dit doen, omdat ze je als een bedreiging zien, aangezien het 1,5 jaar geleden over en uit zou zijn tussen vrouw en je vriend ...
Is dit trouwens gewoon uit gegaan, of zat jij er tussen, naja tussen, was jij de reden waardoor hij haar verlaten heeft, want dat kan natuurlijk ook nog eens mee spelen!
Ik denk het wel. Ik hoop het eigenlijk wel, dan kan hij er eerst nog even rustig over nadenken daar...Misschien loog zijn moeder doordat zijn vrouw naast haar stond de ene keer wel en de andere keer niet...Ik zat er niet tussen. Hij zei dat ze al een tijdje bezig waren met scheiden doordat ze heeeeel veel ruzies hadden. Officieel zijn ze wel gescheiden toen ik met hem had...
Maar hiervoor deden zijn ouders altijd normaal tegen me..
Ik denk dat ik de meeste reacties kan beantwoorden met : Ik weet niet meer wie hier liegt en wie de waarheid spreekt. Dat is dnek ik 1 van de grootste problemen..
) Dat kan wel wat leugens van zijn kant voorkomen.

geven, het zit je namelijk niet erg mee de laatste tijd heb ik het gevoel.