Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marlou_ schreef:vindt trouwens sommige van marlies dekker ook wel iets TE maar dat zijn haar ontwerpen. Had laatst ook een mooie aan maar die vond ik neit echt praktisch omdat ik bang was dat ik mijn moeder om hulp moet vragen iedere keer als ik het aantrek haha, Hij zat wel erg mooi!
tantjeuh schreef:Vind ik ook... Daarom dat ik ook al aangaf: als bikini is die lingerie super, moet getoond worden. Maar onder kleren (al die koorden die overal bovenuit komen) niet altijd even praktisch.
Siets schreef:Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijkMóet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...
Siets schreef:Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijkMóet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...
napoleon schreef:Overigens heb ik een hekel aan stugge beugels in een BH dus Marlies Dekkers valt bij mij per definitie al af! Dat zijn gewoon letterlijk martelwerktuigen, prachtig maar niet fijn om te dragen!
Siegje schreef:Marlies maakt zulk mooi spul.. En de pasvorm is ook nog eens geniaal.
napoleon schreef:Het gaat mij er niet om dat het strak zit, het gaat me erom dat de beugels van Marlies Dekker zo stug en niet buigzaam zijn dat het gewoon pijn aan je vel doet en dat je beugel in je huid staat gedrukt. Dat is niet alleen onprettig maar ook heel ongezond voor je huid rondom je borsten en dan met name voor je huidspieren.