Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cathelijne

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:05

Ik heb ene paar bh's van Aubade, maar dan wel uit de uitverkoop zodat de prijzen een stuk beter zijn Geld, geld!

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:05

Ik vind het ook belangrijk om iets moois en kwaliteit aan te hebben. Als je zo een pannekoek van de H&M aantrekt hebt ik misscihen om mn 40e wel al hangt**ten ROFL

Mijn favoriet zijn:
Chantelle
Marlies Dekker ( wel strontduur maar dan hedde ook wat)
Passionata
Heb ook een hele leuke van D&G, die met die zebra print haha
Marie-Jo

Dat soort dingen, zal ook wel wat vergeten zijn maar in die richting
Heb laatst een hele mooie van me mama gekregen van marlies dekker, ben er superblij mee!

1 keer in mn leven een cheapass honkemuller gekregen maar daar zaten na 1 keer wassen de deuken al in en het zit voor geen meter.. Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:07

Ik heb jammer genoeg een kleine cup, daar zijn soms geen leuke bh's voor te vinden.

Maar ik vind Chantelle en Marlies Dekkers het leukste. Die heb ik dan voornamelijk ook in de kast liggen. Haha!

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:10

vindt trouwens sommige van marlies dekker ook wel iets TE maar dat zijn haar ontwerpen. Had laatst ook een mooie aan maar die vond ik neit echt praktisch omdat ik bang was dat ik mijn moeder om hulp moet vragen iedere keer als ik het aantrek haha, Hij zat wel erg mooi!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:13

Marlou_ schreef:
vindt trouwens sommige van marlies dekker ook wel iets TE maar dat zijn haar ontwerpen. Had laatst ook een mooie aan maar die vond ik neit echt praktisch omdat ik bang was dat ik mijn moeder om hulp moet vragen iedere keer als ik het aantrek haha, Hij zat wel erg mooi!

Vind ik ook... Daarom dat ik ook al aangaf: als bikini is die lingerie super, moet getoond worden. Maar onder kleren (al die koorden die overal bovenuit komen Clown) niet altijd even praktisch.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:14

Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijk Verward Móet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:36

Ik heb poedersuiker tieten en bij de H&M hebben ze mijn cup geeneens ze gaan maar tot de C hier. En bij de Hönkemöller gaan ze vanaf 75. Ik heb het liefst 65 Clown

Heb nu een Marlies Dekkers setje aangeschaft en damn wat zit dat goddelijk haha.

Ik heb een paar bustiers en een ondzettend mooie jarretel van kant met een lief roze strikje erop. Ondzettend lief en sexy tegelijk.
Ben gek op lingerie.

(heb trouwens ook 2 insnoercorsetten, weet niet of jullie dat meetellen als lingerie? Lachen )

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:46

tantjeuh schreef:
Vind ik ook... Daarom dat ik ook al aangaf: als bikini is die lingerie super, moet getoond worden. Maar onder kleren (al die koorden die overal bovenuit komen Clown) niet altijd even praktisch.

Hm ik vind die koordjes-en-toestanden net erg leuk ! Geeft zoiets extra , maar ik draag ook nooit halskettingen ofzo dus dat is mijn versiering dan Lachen

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:51

Ik zou trouwens ook ontzettend graag een keer jartelles kopen/dragen maar ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik ze dan ga aandoen , zou dus eerder meer iets zijn als 'hebben om te hebben' Haha!

Misschien keertje vragen als verjaardagskado Knipoog

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 21:55

Ik draag ze best vaak. Ik kan niet tegen pantys krijg en jeuk van op mijn kont. Clown

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:22

Panty's zijn idd ook niet echt mijn ding , nah verjaar in september dus misschien toch maar eens werk van maken Haha!

Siets schreef:
Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijk Verward Móet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...

Ik denk trouwens niet dat iemand de intentie heeft hunkemoller af te kraken , als jij je daar goed bij voelt is dat toch prima ? Net hetzelfde als bijvoorbeeld h&m VS merkkleding à la D&G ofzoiets , daar zou ik me dan weer niet goed voelen (in de merkkleding dus Knipoog ) Is toch maar net waar je je geld aan wil uitgeven ?

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:41

Yep hier ook ene lingerie fanaat Haha!

Koop regelmatig een mooi setje van o.a. Aubade, Vive Maria en Pussy Deluxe Haha!

Verder een echte van van Oroblu panty's, koop nooit andere!

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:42

Siets schreef:

Volgens mij kraakt niemand de Hunkemoller af, maar als je 1 keer een goede bh hebt gehad wil je niet anders meer.

Tot vorig jaar had ik een 75F cup en droeg daarom ook altijd Marlies Dekker/L'aventure/Chantelle. Vorig jaar heb ik een borstverkleining gehad en kan inprincipe best een goedkopere bh aan, maar kan er gewoon écht niet aan wennen en blijf dus bij de vertrouwde maar super fijne merken.

Verder hoor ik veel mensen klagen dat er in een grotere cupmaat weinig leuke bh's zijn, dat snap ik echt niet want als ik naar een goede lingeriezaak ga zie ik van alles wat en vooral veel leuke en ook hippe bh's.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:45

Overigens heb ik een hekel aan stugge beugels in een BH dus Marlies Dekkers valt bij mij per definitie al af! Dat zijn gewoon letterlijk martelwerktuigen, prachtig maar niet fijn om te dragen!

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:03

Dat vind ik net fijn , alles zit strak zegmaar Haha!

Dan vind jij passionata misschien ook wel leuk , daar heb ik er een van en die beugel zit helemaal niet zo strak
(Daarom vind ik hem dan toch weer niet zo leuk Clown )

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:41

napoleon schreef:
Overigens heb ik een hekel aan stugge beugels in een BH dus Marlies Dekkers valt bij mij per definitie al af! Dat zijn gewoon letterlijk martelwerktuigen, prachtig maar niet fijn om te dragen!

ik vind ze juist fijn .
Maar moet wel zeggen dat het stevig zit.
vind dat ook dan belangrijk heb alleen maar marlies dekkers
heb ik wel nodig helaas.
want ze kosten veel geld.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:16

Siegje schreef:
Marlies maakt zulk mooi spul.. En de pasvorm is ook nog eens geniaal.

Dan moet ik ook maar eens gaan shoppen voor een Marlies Haha! Ik heb ook een royale cupmaat (75F) en het is vaak moeilijk om mooie lingerie te vinden die echt goed past.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:25

Ik vind soms wel lastig om leuke lingerie te vinden. Ik draag nu veel van het merk Sapph. Helemaal niet duur en zit super, maar helaas is er geen cupmaat groter van. Ik vind persoonlijk Marlies Dekker geen geweldige collectie. Lingerie van Freya vind ik ook erg mooi, heb er net een bikini van gekocht.

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:34

Ik heb ook een setje van Marlies Dekkers, de pasvorm is echt goed. Zoals iemand al zei, is duur, maar dan hedde ok wa!
Mijn favo setje is echter het setje van Chantelle wat ik heb, dát is voor mij het heerlijkste setje wat ik in mijn kast heb liggen Haha!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:34

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet naar het merk kijk...ik heb maat 85A en die is moeilijk te vinden. Meestal koop ik bij Livera (in duitsland hebben ze deze maat wat meer), maar ook wel bij Woolworth en C&A.
Als ik dan een merk koop is het meestal Appasionata. Ik vind die erg mooi en prettige stof...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:36

Ik kon eerst ook altijd wel naar de livera en de Hunkemoller maar ze hebben alleen 'normale maten' En daarbij, ik heb bh's van Hunkemoller gehad waarvan ik gewoon schaafplekjes onder mijn oksels kreeg Scheve mond

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:27

Het gaat mij er niet om dat het strak zit, het gaat me erom dat de beugels van Marlies Dekker zo stug en niet buigzaam zijn dat het gewoon pijn aan je vel doet en dat je beugel in je huid staat gedrukt. Dat is niet alleen onprettig maar ook heel ongezond voor je huid rondom je borsten en dan met name voor je huidspieren.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:35

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:32

marlies dekker, die bh's zitten geweldig en ik vind ze prachtig

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:44

napoleon schreef:
Het gaat mij er niet om dat het strak zit, het gaat me erom dat de beugels van Marlies Dekker zo stug en niet buigzaam zijn dat het gewoon pijn aan je vel doet en dat je beugel in je huid staat gedrukt. Dat is niet alleen onprettig maar ook heel ongezond voor je huid rondom je borsten en dan met name voor je huidspieren.

dat is dan verschillend bij persoon.
Heb daar geen last van.
anders had ik ze ook niet natuurlijk Haha!