ben nu dan wel benieuwd naar de nieuwe reclame over deze Welpies
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

marielleaartsen schreef:oooh leuk
ben nu dan wel benieuwd naar de nieuwe reclame over deze Welpies
furious schreef:Heeft wel iets weg van een trol! Vooral dat haar.

WillemYntJee schreef:furious schreef:Heeft wel iets weg van een trol! Vooral dat haar.
Jaa inderdaad! Je had toch vroegah ook van die trolletjes, daar staat me iets van bij in ieder geval..
Mijn moeder doet altijd boodschappen bij de AH dus als iemand ze wil hebben, hoor k t wel
vond die wuppies veel leuker
(hij is zelf een leeuw
( Yoline schreef:Hele diepe zucht...
Kunnen ze niet een keer stoppen met die stomme acties? Ik - als caissière zijnde - word er echt doodmoe van. Maar vooral van die zeikende klanten die net doen alsof hun leven er vanaf hangt

Alleen voor achter de kassa is het wat minder.. 

Maar ik spaar altijd zulke dingen en na een paar maanden verdwijnen ze tochwel in de kliko... Alleen de wuppies hebben het lang uitgehouden op mijn oude beeldscherm, ondanks een kat die ze er telkens aftrok zijn ze telkens teruggezet en er pas een paar maanden geleden afgehaald toen hij wegging(ze waren wel vies en stoffig inmiddels
) 
WillemYntJee schreef:Heeft wel iets weg van een trol! Vooral dat haar.
Mijn moeder doet altijd boodschappen bij de AH dus als iemand ze wil hebben, hoor k t wel
furious schreef:Heeft wel iets weg van een trol! Vooral dat haar.
Yoline schreef:Hele diepe zucht...
Kunnen ze niet een keer stoppen met die stomme acties? Ik - als caissière zijnde - word er echt doodmoe van. Maar vooral van die zeikende klanten die net doen alsof hun leven er vanaf hangt
Die je die dag al 4 keer hebt gehoord) waarom zij geen jokers thuis hebben gestuurd gekregen enzo.