Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenn schreef:Ik vind het sneu voor de hond, maar hopelijk wordt je wel op de feiten gedruk van hoe het er in het echt ook aan toe kan gaan. (al zou ik er niet naar kunnen kijken en vind ik de mensen die dit als kunstobject zien achterlijk. Voor je lol hier naar kijken: nee. Dit opzetten: Nee. Maar in plaats van heel hard brullen dat dit zielig is ook even de andere kant bekijken, ja.)
Fenn schreef:Er zijn zesmiljoen filmpjes over geweest, documentaires, er zijn volgens mij al instanties voor en toch struikeld er niemand over. Deze man maakt zijn 'kunst' en er is veel meer aandacht voor. Hij heeft het probleem uitvergroot en hopelijk zien mensen dit nu ook. Al zal het net als bij Katinke Simonse zijn dat de mensen de kunstenaar totaal afbranden, maar het probleem erachter niet zien.
Ik wil dus niet zeggen dat deze kunst zo goed is, maar wel dat ik veel activisten die hier tegen zijn een beetje hypocriet zijn. Als je hiervoor een site in de lucht gooit, ga dan ook wat doen aan het echte probleem.
BBreedveld schreef:NEEE, dat meen je niet?!Ik ben helemaal geschokt!
Afschieten die hufter!! Laat 'ie ************!!! lekker zichzelf uithongeren voor zijn 'kunst'!!
Is er dan niemand daar geweest met een greintje mededogen voor dat arme, arme dier?
Die vent moet de bak in en alle luizen die dat arme dier met bewondering hebben zien creperen net zo goed!
OMG! Leer mensen kennen en je leert van dieren houden...sjonge jonge als je denkt dat je het ergste wel gezien hebt! Geen woorden voor!