Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rainie schreef:
LadyElmira schreef:Ik weet het nummer slimmerik dat zoek ik net op op de site. Toeval of niet, huistelefoon van mijn schoonmoeder doet het al een hele tijd niet meer..kan ik niets aan doen. Weet iemand toevallig hoe ik de header kan vinden?
Sterk verhaal van mijn kant af of bedoel je wat anders eefangel?
Aangifte doen van wat? Ik wacht eerst kopersbelangen even af, kijken wat hun zeggen wat ik moet doen en waar ik eventuele aangifte zou moeten doen.
Manon073 schreef:Haha politie stuurt geen emails zijn ze veelste lui voor dus niet verder op in gaan
Manon073 schreef:Nou serieus ik ben genoeg in aanraking geweest met de politie die gaan echt geen mails sturen hoor
Tallie_Ho schreef:Weet je wat ik zou doen? gewoon het algemene adres van de politie haaglanden mailen, zal wel iets van info@ hupeldepup zijn. CC eraan vast voor die kimberley en aangeven of het een normale gang van zaken is dat de politie het zo aanpakt.
Als er dan iemand misbruik maakt van de positie van agent zijn o.i.d., dan weet er iemand vanaf.
De politie kan toch ten alle tijden op basis van je rekeningnummer je adresgegevens achterhalen? Ik kan me niet voorstellen dat dit niet door oom agent uit te vinden valt! Wat ik heb begrepen, is het zo dat ze een poosje aan het bekeuren zijn geweest voor mensen die hun pinbonnetje op de straat gooiden, dit naar aanleiding van het rekeningnummer wat erop staat

LadyElmira schreef:Ik heb de eerste email opgezocht van deze 'politieman'. Dit stond onderaan dit email adres:
------------------------- Disclaimer ----------------------------De informatie verzonden met dit emailbericht (en bijlagen) isuitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en zij die van degeadresseerde(n) toestemming kregen dit bericht te lezen.Gebruik door anderen dan geadresseerd is verboden. Deinformatie in dit emailbericht (en bijlagen) kan vertrouwelijk vanaard zijn en binnen het bereik van een geheimhoudingsplicht enof een verschoningsrecht vallen.
zou het dan toch echt zo zijn..rare manier dan, koper had ook aan mij kunnen laten weten dat het pakketje niet is aangekomen.Gek.
weet niet of je het over getypt hebt of hebt gekopieerd? LadyElmira schreef:Dat email adres die je daar ziet. Dat is precies hetzelfde email adres als waarbij ik emails ontvang..alleen dan met een andere naam. Dus bij mij zou het dan dit zijn: Kimberley.achternaam@haaglanden.politie.nl
Lynn_Nikita schreef:politie KAN wel mailen, maar nadat je al contact met hun gehad hebt en dit zo afgesproken hebt
om je te benadaeren voor het een of ander, bellen ze , of sturen ze een brief
Hoop dat je de mobiel even mag lenen, is langsgaan anders geen optie?

Tallie_Ho schreef:Politie mag volgens mij ook bij de gemeente de naam laten natrekken.
Het zou kunnen dat de persoon die je die spullen hebt verkocht een kennis bij de politie heeft zitten, maar dat deze persoon geen inzage heeft in persoonsgegevens. En dat ze je op die manier proberen uit je tent te lokken.
Om watvoor bedrag ging het? En wat heb je verstuurd?