Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:maar wat ik geloof is dat waneer de wereld vergaat God ook terug zou komen.. en die komt terug op een moment dat niemand het weet..
Danicque_ schreef:Is dat erg dan een nieuw tijdperk?
Danicque_ schreef:Dus als er een nieuw tijdperk is, komt er een epidemie?
Citaat:e pest is alleen dat deze transformatie, zoals zo vaak bij een grote vooruitgang, wordt voorafgegaan door een berg ellende
Lepeltje21 schreef:sweetheart schreef:Nogmaals, het gaat niet om het einde van de wereld maar het begin van een nieuw tijdperk.
O sorry... Ik zal voortaan beter lezen. Ik heb weer te snel gereageerd![]()
*schaam*
Lepeltje21 schreef:Lepeltje21 schreef:
O sorry... Ik zal voortaan beter lezen. Ik heb weer te snel gereageerd![]()
*schaam*
En die ellende is nu al aan de gang, kijk maar wat er allemaal gaande is in de wereld. Volgens sommigen is het al begonnen, kijk maar naar alle negativiteit in de wereld en het lijden van vele mensen. Tevens leven we in een maatschappij waarin we ver van onszelf afstaan. Dat gaat dan dus allemaal veranderen.
katiavl schreef:Die is al eeuwen bezig hoor....
runningkawa schreef:Ik kan niet wachten
Ik denk dat het vanaf die tijd langzaam aan beter zal gaan met de wereld
Meer mensen het spirituele in zich ontdekken en daardoor ook meer om de mensen en dieren om hen heen gaan geven.
En dat de mensen die zich afzetten daartegen in de minderheid komen.
Mensen gaan eindelijk weer naar hun innerlijke gevoel luisteren ipv alleen maar bezig met al dat materialistische gedoe.
En dat zie je nu ook al duidelijk, het spirituele is steeds meer gewoon.
20 jaar geleden hoorde je er amper wat over, nu is het helemaal "hot"
Mensen gaan er onbewust steeds meer interesse in hebben.
Djeenie schreef:En zal de wereld beter worden omdat mensen zich meer in het spirituele gaan verdiepen?
Djeenie schreef:Welk begin?
20 jaar geleden waren er ook al spirituele mensen. Alleen was er dan nog geen internet om uitgebreid meningen te verspreiden.