Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kanelly schreef:Water op z'n slaapplek gaat niet, aangezien het een pvc pijp is waar hij /zij opzit, dus dat loopt er zo af ..
Marigold schreef:en als je een dode vogel ophangt dan, zoals ze ook doen op akkers .
misschien vinden ze dat eng en gaan ze verhuizen
Kanelly schreef:Ja, nou het is op zich wel het proberen waard....
( maar de gemeente den helder & woningstichting kennende)
Ik ga er eerst maar eens even mee dreigen, kijken wat ze dan doen. En anders huur ik jou in MarvanTom, dan zet ik je gewapend met een rol kippengaas daar op de balie en mag je je betoog houden![]()
MarigoldGeniaal! Ook vooral weer leuk als tegenhanger op het Efteling balkon van de andere buuf, creeër ik m'n eigen Ozzy Osbourne balkon!
kehdra schreef:Dioxide schreef:Wij schoten vroeger altijd gewoon een paar keer de lucht in met een luchtbuks, dat dagelijks en ze bleven weg..
Ben benieuwd wat de buren erger vinden, gaten in het wasgoed, op duvenpoep erop
Website nshd schreef:Bij duivenoverlast wordt geadviseerd om vaste voederplaatsen te creëren in combinatie met het plaatsen van grote duiventillen. In tegenstelling tot berichten die onlangs in de media verschenen, blijken duiven die met duivenvoer gevoerd worden geen interesse meer te hebben in afval van etensresten zoals patat. Bovendien eten, slapen en nestelen duiven liever in een duiventil dan in een dakgoot. Duiventillen hebben ook nog eens het voordeel dat ze de mogelijkheid scheppen eieren te vervangen door gipseieren, waardoor kan de grootte van de duivenpopulatie in de hand kan worden gehouden.
MarvanTom schreef:Kanelly schreef:Ja, nou het is op zich wel het proberen waard....
( maar de gemeente den helder & woningstichting kennende)
Ik ga er eerst maar eens even mee dreigen, kijken wat ze dan doen. En anders huur ik jou in MarvanTom, dan zet ik je gewapend met een rol kippengaas daar op de balie en mag je je betoog houden![]()
MarigoldGeniaal! Ook vooral weer leuk als tegenhanger op het Efteling balkon van de andere buuf, creeër ik m'n eigen Ozzy Osbourne balkon!
Lijkt me nu al leuk!
Geef maar door wanneer ik een vrije dag op moet nemen, want van duivenpraktijken weet ik alles!
Woon zelf dan in een koopflat, maar ook daar komen duiven!![]()
Alle procedures ken ik inmiddels om er vanaf te komen, dus als je alvast kan beginnen met het emailadres door te sturen van je verhuurder?
Kehdra weet waar dit naartoe gaat in de zin van hoe deze klacht verwoord gaat worden...