Bijna 2 jaar geleden, maar nog lang niet vergeten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 19:37

Heel, heel veel sterkte vanavond voor jou en alle anderen. Ik ben nog steeds ontzettend onder de indruk van wat daar toen gebeurd is.

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 20:23

Verschrikkelijk!
Gek genoeg besef ik nu eigenlijk pas hoe erg het is, wat daar toen is gebeurt. Al die jonge mensen, zomaar dood. Verschrikkelijk Verdrietig
Heel erg veel sterkte voor alle nabestaanden...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 20:44

verschirkkelijk, ik rpobeerde er dit jar (hee egoistisch) niet aan te denken, mar je kan er gewoon niet omheen.
Al die mensen die erbinnen een paar uur niet meer waren, verschrikkelijk gewoon.
Gewoon te erg om aan te denken, al die nabestaanden die alleen achterblijven. Alle mensen die met lege handen buitenstonden en niks konden doen om hun vrienden te redden.
Heel erg veel sterkte!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 12:39

Dat was em dan weer, alweer twee jaar geleden nu.. Gisteravond voor het hemeltje gestaan met nog meer slachtoffers.. Allemaal huilen, dit jaar heb ik gelukkig geen camera's gezien... Alweer 2 jaar moeten we ze missen.. Waarom... Deze generatie in Volendam is voor altijd getekend, en misschien moet ik dat dan maar een leren accepteren, maar ik kan het gewoon nog niet... bedankt voor de lieve reacties
X