Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

waar helaas meer dingen niet optimaal of logisch geregeld zijn.
Rock schreef:Op de site van de VAA staat wel dat ze niet bemiddelen in ruilingen, maar niet dat het niet is toegestaan...

Suusoi schreef:Wat bedoelen ze eigenlijk met deze zin
Kandidaat studenten die in het bezit zijn van een Bindend Studie Advies van een van de opleidingen tot verloskundige komen niet in aanmerking voor een opleidingsplaats op een andere opleiding (Amsterdam, Rotterdam, Maastricht of Groningen).
Kims schreef:Suusoi schreef:Wat bedoelen ze eigenlijk met deze zin
Kandidaat studenten die in het bezit zijn van een Bindend Studie Advies van een van de opleidingen tot verloskundige komen niet in aanmerking voor een opleidingsplaats op een andere opleiding (Amsterdam, Rotterdam, Maastricht of Groningen).
Als jullie de SQ test doen, doen jullie dat tegelijk met alle opleidingen. Misschien kan je dan een bordje omhooghouden met: wie wil er ruilen?! ofzo
Ik zie het zó voor me!
Voel me zo mutsig... Van het vak weet ik redelijk wat, maar van de opleiding bedroevend weinig... *schrijft op: Bel VK-vriendinnetje*
Suusoi schreef:Ja Groningen was mijn 1e keus, en Maastricht mijn 4e, en ik ben dus terecht gekomen in Maastricht..
Ik heb nog geen bericht dus hoop op morgen.
? 
Ik snap heel goed dat jij ook graag in Groningen wil.
M'n eerste keus. Kims schreef:Over afstanden overbruggen en studeren; het kan wel!
Ik woon zelf gewoon nog in Vlissingen en reis op schooldagen dus heen en weer naar Rotterdam. Dit is met de trein 1,5 uur maar van deur tot deur toch wel gauw 2 á 2 uur en een kwartier (dus 4 á 4,5 uur reistijd per dag!).
Het kan wel, en waar een wil is is een weg maar het is echt verschrikkelijk zwaar! Achteraf zou ik ipv een huisje hebben gekocht toch wel op kamers zijn gegaan.
Gelukkig heb je vaak maar 3 dagen in de week les
Heb ik wel hoor, en het gaat ook wel lukken, de details ken ik alleen nog niet