Vriendin (18) en vriend (31)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meloen

Re: Vriendin (18) en vriend (31)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:35

Ze is immers volwassen, en weet zelf wel wat ze wel en niet wil, lijkt mij.
Bovendien vind ik zelf oudere mannen ook veel sexier dan broekies van mijn leeftijd Bloos
Doe mij ook maar iemand die 13 jaar ouder is, dan iemand die net zo oud is als ik!
Ik moet zeggen dat ik nu ook heel gelukkig ben met mijn vriend die MAAR 6 jaar ouder is.. Haha!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:38

Citaat:
Ik vind dat je dat per persoon moet bekijken. De ene 15 jarige is de andere nog niet. En de ene 30er de andere 30er nog niet. Als die personen er samen gelukkig bij zijn moet dat toch goed zijn Lachen. Als het niet zou werken, merken ze dat snel genoeg en leren ze daar ook weer van!

En ik vind dat je hierin zooo gelijk hebt! Ikzelf was 16 toen ik verkering kreeg, heel volwassen en verantwoordelijk. Terwijl leeftijdsgenoten nog met de vingers in hun neuzen zaten bij wijze van spreken Knipoog

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:40

Ik ben 16 en heb een vriend van 24. Vind ik eigenlijk al heel veel. Boven de 10 jaar leeftijdverschil vind ik té veel. Op je 20e is het leuk mischien om een oude, volwassen vriend te hebben, maar als je 45 bent kan je man al met pensioen..

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:46

Plien91 schreef:
Ik ben 16 en heb een vriend van 24. Vind ik eigenlijk al heel veel. Boven de 10 jaar leeftijdverschil vind ik té veel. Op je 20e is het leuk mischien om een oude, volwassen vriend te hebben, maar als je 45 bent kan je man al met pensioen..

Toevallig na het verbreken van mijn relatie liep mijn EX van 24 gelijk de armen in van een
mokkeltje van 15 ...
Vond het een beetje ziek !
Maargoed : Blij dat ik van m af ben Lachen

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:51

Ik ben 24 en mijn aanstaande man is 46.

Verliefdheid houd geen rekening met leeftijd. En aan het houden van veranderd het niks.

Mijn ouders vinden het niet erg zolang ik maar gelukkig ben en mijn partner mij met respect en allle liefde van de wereld behandeld. Ze zijn gelukkig dat ik een partner heb die goed voor me is en die verstandig is en bovenal serieus.

Hij is lekker jong in het doen en laten (en ik hou hem natuurlijk ook jong Haha! Haha! Haha! )is een vet lekker ding maar wel volwassen heeft natuurlijk al een tijd geleeft en daarom voor mij ook makkelijker om zaken in het leven wat sneller te begrijpen. Waar ik mij vreselijk druk om maak doet hij al lang niet meer en door hem leer ik dingen sneller te relativeren etc.

En hij leert wat makkelijker te worden.

Het ligt aan beide personen of het werkt of niet, en natuurlijk hoeveel je van elkaar houd!!!Alles heeft zijn voor en nadelen en ja je moet er goed over nadenken. En alleen als beide personen volwassen zijn vind ik het acceptabel.........

Maar bij ons werkt het en we gaan 9 mei trouwen Go jij! Go jij!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:56

zolang het allemaal meerderjarig is heb ik er totaal geen problemen mee. heb zelf ook altijd oudere vriendjes gehad eigenlijk. maar zodra er 1 minderjarig is, zet ik er toch echt wel mn vraagtekens bij... ik persoonlijk vind dat gewoon walgelijk Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:58

catharina24 schreef:
Ik ben 24 en mijn aanstaande man is 46.

Verliefdheid houd geen rekening met leeftijd. En aan het houden van veranderd het niks.

Mijn ouders vinden het niet erg zolang ik maar gelukkig ben en mijn partner mij met respect en allle liefde van de wereld behandeld. Ze zijn gelukkig dat ik een partner heb die goed voor me is en die verstandig is en bovenal serieus.

Hij is lekker jong in het doen en laten (en ik hou hem natuurlijk ook jong Haha! Haha! Haha! )is een vet lekker ding maar wel volwassen heeft natuurlijk al een tijd geleeft en daarom voor mij ook makkelijker om zaken in het leven wat sneller te begrijpen. Waar ik mij vreselijk druk om maak doet hij al lang niet meer en door hem leer ik dingen sneller te relativeren etc.

En hij leert wat makkelijker te worden.

Het ligt aan beide personen of het werkt of niet, en natuurlijk hoeveel je van elkaar houd!!!Alles heeft zijn voor en nadelen en ja je moet er goed over nadenken. En alleen als beide personen volwassen zijn vind ik het acceptabel.........

Maar bij ons werkt het en we gaan 9 mei trouwen Go jij! Go jij!

Ben je niet bang voor de toekomst dat jij later in de fleur van je leven zit en dan vast zit aan een bejaarde man

Verder gefeliciteerd je zal vast al kriebels hebben komt echt dichtbij Haha!
Laatst bijgewerkt door lesilla op 24-04-08 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:58

@ Catrina24 ; Alvast gefeliciteerd en heel veel geluk samen Lachen

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:01

@Eevj, dank je wel!!!!!!!!!!.....nog ongeveer 2 weken krijg nu beetje kriebels hoor!!!Heb er vet zin in!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:04

katiavl schreef:
Ben je niet bang voor de toekomst dat jij later in de fleur van je leven zit en dan vast zit aan een bejaarde man

Ik denk dat ik voor mezelf ook wel even mag antwoorden Lachen . Wij hebben het daar in het begin veel over gepraat, vooral het punt dat mijn vriend natuurlijk een grotere kans heeft eerder te overlijden dan ik. Maar ik heb er absoluut geen probleem mee dat hij straks "bejaard" is. Ik hou zo onvoorwaardelijk veel van hem dat ik dat graag voor lief neem.
En anders kan ie straks mooi met de kinderen naar de Efteling als ie met pensioen is Huilen van het lachen .

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:10

@Rinske, ik heb er ook vaak over gepraat met mijn vriend en ik vind het zelf geen issue maar hij wel. Hij is bang dat hij mij belemmert in mijn vreiheid etc. Maar ik hetb hetzelfde als jou hoor!!!!
Daarbij zijn moeder en oma zijn vitaal oma is ruim 95 geworden en liep nog lekker op dr hakken en zijn moeder is actief en altijd onderweg (67 jaar).
Ja als je denkt aan het gegeven dat je partner meer kans heeft om eerder te overlijden is dat heel erg slikken want het liefst wil je samen oud worden en dood gaan. Nu is het samen ouder worden, maar je weet nooit hoe iets loopt.

Geniet van de liefde en de tijd samen dat is het mooiste dat er is!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:15

Ik ben 19, mijn vriend is net 30 geworden.

Niemand in mijn omgeving heeft er problemen mee, laat staan hij of ik. We voelen ons supergoed bij elkaar, en ondervinden geen enkel probleem

Heerlijk is dat hij al een eigen huis heeft, goede baan, geen gezeik meer over dat soort dingen. Toevallig heeft mijn vriend geld zat dus hebben we sowieso nooit gezeur over of iemand iets wel of niet kan betalen.

een 30-er kan toch onwijs jong van geest zijn?

In mijn ogen kan het prima, alleen als je ouder wordt zal je misschien duidelijker lichamelijk gaan verschillen..

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:16

Ik kan het wel begrijpen..
Een vriendin van mij is 18, heeft heel lang een vriend van 27 gehad..
Zelf zou ik het me niet kunnen voorstellen..
Ik ben toch meer van de jongens van mijn leefdtijd of iéts ouders, maar meer van 2 jaar ben ik nooit gekomen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:20

18 en 31.. tja.. bijde zijn volwassen dus het 'mag'. Als je gelukkig bent, why not? Maar ik heb ook wel eens gehoord van een meisje van 19 met een man van 50. Dan ga ik toch wel even denken.. Nagelbijten / Gniffelen

Eevj schreef:
Ik vind dat je dat per persoon moet bekijken. De ene 15 jarige is de andere nog niet. En de ene 30er de andere 30er nog niet. Als die personen er samen gelukkig bij zijn moet dat toch goed zijn Lachen. Als het niet zou werken, merken ze dat snel genoeg en leren ze daar ook weer van!

15 en 30 is pedofelie, klaar. Het mag niet, en dat is logisch. Lachen

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:21

mijn vriend zijn ex vrouw is er vandoor gegaan met iemand van 55 ze is zelf 25 dus ze schelen gewoon weg meer dan dat zij oud is :s

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:21

Juul schreef:
18 en 31.. tja.. bijde zijn volwassen dus het 'mag'. Als je gelukkig bent, why not? Maar ik heb ook wel eens gehoord van een meisje van 19 met een man van 50. Dan ga ik toch wel even denken.. Nagelbijten / Gniffelen

Eevj schreef:

15 en 30 is pedofelie, klaar. Het mag niet, en dat is logisch. Lachen

Dat de ene 15 jarige de andere niet is klopt natuurlijk. Maar hoe dan ook is iemand van 15 gewoon nog een kind. Eentje die zich vaak al heel volwassen voelt, maar het gewoon NIET is.

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:22

ik ben 19 en woon sinds kort samen met mijn 27 jaar jonge vriend.
verschil van 8 jaar dus heb er totaal geen problemen mee en de rest van de familie ook niet

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:34

Ik vind dat ieder dit voor zich moet weten
Ik denk wel dat je ongeveer in dezelfde levensfase moet zitten.

Wat ik me wel afvraag is wat moet een oudere man/vrouw (30+) met iemand van 18 tot 20.
Dit heb ik mezelf veel afgevraagd toen ik net met mijn vriend was.
Wij schelen 14 jaar, maar onze toekomstplannen komen aardig overheen.

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:41

@lucienne, het is niet wat die persoon moet met een jonger iemand. Het is wat voelt een persoon voor je ongeacht de leeftijd etc. Tuurlijk moeten je toekomst enigzins gelijk lopen maar dat geld ook voor iemand van je leeftijd.

maar dat weet je nu wel geloof ik zo.... Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:57

Rinske schreef:
katiavl schreef:

Ik denk dat ik voor mezelf ook wel even mag antwoorden Lachen . Wij hebben het daar in het begin veel over gepraat, vooral het punt dat mijn vriend natuurlijk een grotere kans heeft eerder te overlijden dan ik. Maar ik heb er absoluut geen probleem mee dat hij straks "bejaard" is. Ik hou zo onvoorwaardelijk veel van hem dat ik dat graag voor lief neem.
En anders kan ie straks mooi met de kinderen naar de Efteling als ie met pensioen is Huilen van het lachen .

Ja dat snap ik inderdaad, maar dat vind ik opzicht wel mooi. Alleen maar beter voor de kinderen ben ik helemaal met je eens.

Maar had het eigenlijk over moeilijkere dingen zoals dementie. Natuurlijk is dat ook een gok, en misschien moet je risico's nemen in een relatie zolang je maar gelukkig bent zoals je zegt

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:01

Ik ken een man die weer opnieuw getrouwd is. Zij is 44 en hij is 73... vind ik wel heel veel!

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:08

toen ik 17 was had ik een vriend van 27,
10 jaar dus. dit ging eigenlijk heel goed. ik stond er heel normaal tegen over en hij ook. alleen bleek het eerder dat hij mischien 17 had moeten zijn en ik 27. maarja.

ik denk dat het verschil hem ook zit in hoe je zelf bent.
hoe je leeft en wat je doen en latens zijn

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:39

Ze zijn allebei volwassen dus als ze zich er goed bij voelen, waarom niet dan?
Het wordt anders als zij 15 is en hij 28, dat is toch een heel ander verschil.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:48

silfie35 schreef:
Ik ken een man die weer opnieuw getrouwd is. Zij is 44 en hij is 73... vind ik wel heel veel!

Net alsof je moeder met je opa is getrouwd Nagelbijten / Gniffelen zo'n gevoel krijg ik daar bij.

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:51

Mijn vriendin (zit hier niet op bokt) is 13 en heeft sinds kort met iemand van 18. Ik zou het zelf nooit doen, maarja, als zij er gelukkig mee is: het is haar leven en ik kan moeilijk tegen haar zeggen dat ze niet met zulke mensen om mag gaan, ik ben haar moeder niet Tong uitsteken