Welke GOEDE stofzuiger met katten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke GOEDE stofzuiger met katten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:38

Ik heb 3 katten en ik bagger altijd met m'n stallaarzen door naar binnen (vriendlief ook trouwens) en 't is dat de Nederlandse wet 't niet toestaat, maar anders trouwde ik met m'n Dyson D20. Die houdt dit huis toonbaar Haha!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 22:02

Dyson klinkt wel goed dus, is die animal pro dan een echte aanrader? Of mag het iets goedkoper?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 08:40

Ik heb de D20 en die trekt het met gemak.
Verkoper wilde me ook wel eentje met speciale HEPAfilters ed aansmeren, maar ik heb 'm liefjes verteld dat iemand met zoveel beesten in huis echt geen allergie heeft Nagelbijten / Gniffelen

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:51

Dyson is idd toppie. Wij hebben er een voor mijn astma, ik weet niet welk type dat is. Clown

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:47

Sonja schreef:
Ik heb de D20 en die trekt het met gemak.
Verkoper wilde me ook wel eentje met speciale HEPAfilters ed aansmeren, maar ik heb 'm liefjes verteld dat iemand met zoveel beesten in huis echt geen allergie heeft Nagelbijten / Gniffelen

Die Dysson die jij hebt heeft ook een HEPA filter Haha! dat hebben ze namelijk allemaal. Ik heb ook de D20

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:26

Ik heb onlangs een Morphy Richard gekocht, een zonder zak, ik vind het een heel fijn ding, zuigt gemaakelijk haren overal van af en uit, en er zit een slang bij waar je in een keer heel de trap mee kan doen, ideaal Pling
Afbeelding

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 07:47

Wij hebben de goedkoopste Miele electronic 1800 en hebben ook een kat die erg verhaard. Mijn schoonmoeder zit precies in dezelfde situatie. Dankzij haar hebben wij nu ook een goede stofzuiger omdat deze gewoon goed zuigt.
Hoe duur deze was weet ik niet meer precies. We hebben hem bij BCC gekocht en hadden mazzel dat we korting kregen omdat hij bij de V&D toen goedkoper was.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 23:41

Op het werk hebben we blijkbaar een Nilfisk, ook een goed ding wel...

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 00:01

Wij hebben er een van bosch zonder zak, prima ding. Maar om haren enzo van de bank te halen werkt een natte trekker het beste (zo'n ding waar je de ruilen mee droogt na het lappen Vork )

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 00:56

Da noem ik ook een trekker Ja Ik wist niet dat het een goede kattenhaarverwijderaar was Haha!

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 01:09

poes schreef:
Da noem ik ook een trekker Ja Ik wist niet dat het een goede kattenhaarverwijderaar was Haha!

Haha ja ik legde het laatst aan iemand anders uit die ging uit van een trekker aka tractor Huilen van het lachen
Ik wist het ook niet tot mijn oma met het idee kwam Bloos Werkt echt heel goed!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 01:28

Aja da kan ook Ja Maar als het binnenhuis is, besef ik meestal wel om welke trekker het gaat Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 18:41

Et voila, vandaag een Dyson DC20 Allergy Parquet aangeschaft in media markt (er was 11% korting op alle dysons). Ding is niet half zo luid als verwacht en zuigt Haha!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:48

Toch wel handig Vork

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:59

Mijn tante heeft een Dyson kruimelzuiger-achtig apparaat en een hele grote suede bank en 4 heilige birmanen, en die Dyson is écht een wonder! Die bank is vrij makkelijk haarvrij te zuigen, en als zo'n handding het al zo goed doet, moet die stofzuiger helemaal een krachtpatser zijn.

Uit eigen ervaring zou ik dus zeker voor een Dyson gaan Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 00:52

Vandaag heel het appartement gezogen en ik ben tevreden Lachen Onze laminaat is slecht gelegd waardoor je bij de muren overal grote spleten hebt waar ontzettend veel prut en zand inzat, das nu allemaal, zonder moeite, weg. Ook rond de kattenbakken waar altijd bakken grind rondgegooid worden, had ie geen problemen. Ik vind hem erg stuurbaar en ook goed hanteerbaar voor mijn lengte (1m84), de contact head doet het zeer goed. En het ding ziet er spacy-hip uit Haha! Tot nu ben ik dus erg blij ermee Lachen Mag ook wel voor 355...

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:48

Ja ze zijn wel duur, maar kunnen, vooral in de omstandigheden waarin ze gebruikt worden (zand, veel haren, pluizen, enz.) wel heel lang mee. En het gebruiksgemak is wel een pluspunt Haha! Je hoeft er echt niet lang mee te poetsen ofzo.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 00:20

Nee idd. Heb laatst ook even de bak leeggegooid, ok dat er veel kattenhaar en kattenbakgrind in zou zitten had ik verwacht... maar de hoeveelheid fijn stof die eruit kwam!!! Hemel dat liet me even duizelen hoor! Het blijft ook veel langer proper nu, duidelijk een teken dat ik vroeger de boel gewoon rondveegde...

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:31

Wij hebben 2katten, en hebben sinds kort een nieuwe Dyson. Daarvoor hadden we er ook een, en hij heeft altijd goed zn werk gedaan, die hebben we toch wel echt heel lang gehad, en nu wordt ie nog gebruikt door mijn broer. Ik denk dat ie al 10jaar ofzo meegaat Nagelbijten / Gniffelen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 17:48

Das hoopgevend Ja Ik ga zo meteen de mijne nog es rondjagen Haha!