Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monica08 schreef:In een discotheek vind ik het ook niet erg, behalve als de mensen dronken zijn en dan in je gezicht gaan blazen!
En ik heb er geen medicijnen voor.. zijn al bijna een jaar te zoeken naar de juiste dus die kan ik niet innemen..
viefdepief schreef:In 1 woord: GEWELDIG!!
Ook in discotheken, wat zal dat heerlijk zijn. Ik kijk er echt naar uit
esperance schreef:Nou behoorlijk dom.. Weet nog wel een idee.
Als er nou telkens een roker een sigaret opsteekt, en de kroegbaas telken om de 5 min de politie moet bellen omdat er een roker binnen zit... En dan in alle kroegen he!
(Heb het ook alleen over de kroeg)
Henri3kjuH schreef:haha zal heerlijk zijn!? wacht dat nog maar eens af, volgende keer dat jij in een kroeg komt wat denk je dat je dan gaat ruiken?
e_horse schreef:esperance schreef:Nou behoorlijk dom.. Weet nog wel een idee.
Als er nou telkens een roker een sigaret opsteekt, en de kroegbaas telken om de 5 min de politie moet bellen omdat er een roker binnen zit... En dan in alle kroegen he!
(Heb het ook alleen over de kroeg)
De kroegbaas zal je eruit laten zetten door zijn uitsmijters.. hij krijgt nl een boete als er mensen roken binnen..
De kroegbaas is namelijk strafbaar, niet degene die rookt...
e_horse schreef:Henri3kjuH schreef:haha zal heerlijk zijn!? wacht dat nog maar eens af, volgende keer dat jij in een kroeg komt wat denk je dat je dan gaat ruiken?
Ik vermoed naar bier..