Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lekker slikken is het ook niet 
. Had de arts op de foto's kunnen zien maargoed 
Moest in de wachtkamer wachten totdat de verdoving werkte en ik zat alleen maar te janken, mn ma en pa hebben we mee naar de tafel gesleurd, met van: je bent er nu toch al 

Citaat:Het kan wel maar omdat er geen noodzaak is voor narcose moet ik het zelf betalen of in die richting. En van narcose moet je ook een poos bijkomen (blijft lang in je lichaam zitten) dus mijn ma wil dat pertinent niet.
Maar dat ga ik wel doorzetten hoor.. als de reacties zo blijven meevallen zie ik het wel zitten!
en zo'n witte valt echt een stuk minder op

Ik ben een paar jaar geleden heel lelijk van mijn paard gevallen; waardoor mijn hele voortand er uit is geweest, nou kun je je voorstellen dat die het dus niet heeft overleefd; maargoed wij na de val de tand in een beker melk en naar Joure naar een spoedtandarts. Die heeft mijn tand er weer in geprutst, mijn tandvlees gehecht en een beugel gegeven. Ik heb geen kik gegeven.
Dagen erna gepureerd voedsel gehad en een paar weken daarna een echte beugel; deze 2 jaar gehad en nu is mijn tand dood waardoor 1 voortand lager dan de andere staat. Binnenkort moet ik dus geopereerd worden, gaan ze bot uit mijn been [griezel.
] halen en in mijn mond zetten omdat er een stuk kaak is weggebrokkeld en een kroon er dan nog eens bovenop.
Ik heb niet zulke witte tanden namelijk!
helaas weigerd mijn tandarts om ze te bleken, maar dat is een heel ander verhaal.
Zodra ik de centen ervoor heb... nou dan bleek ik ze (en opnieuw een beugel erin!). Want mijn tanden staan weer behoorlijk scheef, spalkje heeft het niet uitgehouden bij mij en mn beugel heeft er te kort in gezeten. Mja die wordt nu niet meer vergoed..!