Eindelijk ons huis gezien! maar nu??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkusssx

Re: Eindelijk ons huis gezien! maar nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:22

WilmaW schreef:
Leuk huisje hoor.
Die balken in de woonkamer zijn ook erg mooi.
Alleen dat ze die muur zo onderbroken hebben met een lijn en dan een andere kleur zou ik veranderen.
Als je op de foto kijkt is het net of je een heel laag plafon hebt (het vertekend een beetje)

als je erin staat lijkt het plafond juist ontzettend hoog! ik had eerst ook op de foto zoiezo van
hmmm... beetje heftige muur maar in het echt is het super mooi en heel natuurlijk..
die balken die je ziet hebben heel veel huizen hier.

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:27

_Sas_ schreef:
Dan vraag ik me af waarom dit huis dan zo goedkoop is, als je zegt dat je normaal gesproken bijna 200.000 voor een zelfde soort huis betaald.

dit zijn voorheen huurwoningen geweest vanuit woningbouwver. straat heeft daardoor een beetje
een naam omdat er toen toch wat mindere mensen woonden nu sinds 5 jaar terug zijn het allemaal
3/4 van de straat koop geworden en zit daar ook leuk en gezellig normaal volk in aan het einde
van de straat zit nog wel wat huur en dat is ook toch wel ander slag mensen deze woningen worden
binnenkort ook koop. Vandaar dat de waarde van de huizen in die straat toch anders is en dit is het
enige huis in de straat die er zoo super uitziet maar ze kunnen natuurlijk niet opeens veel meer gaan
vragen dan bijv. de buurman zo werkt dat hier niet. En deze mensen verkopen het voor de lage prijs
omdat ze er zo snel mogelijk vanaf willen omdat ze een ander huis al hebben gekocht waar ze dus in
sept. in gaan en omdat ze zwanger is (weet toevallig wie verkopers zijn) wil ze niet dan nog in onzekerheid zitten.
misschien zo iets duidelijker want anders snap ik dat het vaag overkomt.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:37

gefeliciteerd met je eigen woning!
(een reactie van mij heeft nu geen nut meer Haha! )
huizen zijn bij ons ook aan de goedkope kant (drenthe, vlakbij Emmen) er staan echt prachthuizen te koop rond de 200.000 en lager.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:52

hahah hier betaal je er 3 ton voor Lachen gefeliciteerd!!

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:01

xkusssx schreef:
_Sas_ schreef:
Dan vraag ik me af waarom dit huis dan zo goedkoop is, als je zegt dat je normaal gesproken bijna 200.000 voor een zelfde soort huis betaald.

dit zijn voorheen huurwoningen geweest vanuit woningbouwver. straat heeft daardoor een beetje
een naam omdat er toen toch wat mindere mensen woonden nu sinds 5 jaar terug zijn het allemaal
3/4 van de straat koop geworden en zit daar ook leuk en gezellig normaal volk in aan het einde
van de straat zit nog wel wat huur en dat is ook toch wel ander slag mensen deze woningen worden
binnenkort ook koop. Vandaar dat de waarde van de huizen in die straat toch anders is en dit is het
enige huis in de straat die er zoo super uitziet maar ze kunnen natuurlijk niet opeens veel meer gaan
vragen dan bijv. de buurman zo werkt dat hier niet. En deze mensen verkopen het voor de lage prijs
omdat ze er zo snel mogelijk vanaf willen omdat ze een ander huis al hebben gekocht waar ze dus in
sept. in gaan en omdat ze zwanger is (weet toevallig wie verkopers zijn) wil ze niet dan nog in onzekerheid zitten.
misschien zo iets duidelijker want anders snap ik dat het vaag overkomt.

Zo is het idd wat duidelijker, logische verklaring idd!
Vind het echt een supergaaf huis, denk dat jullie er met veel plezier zullen wonen!

Hier in de omgeving heb je ook wel ruime en leuke huizen voor onder de 2 ton trouwens..

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:16

Ik zit een beetje in het zelfde scheepje, ik heb een leuk huis gezien en ga maandag voor de tweede keer kijken, samen met m'n broer, die er wel kijk op heeft hoe de staat van de woning is.
Ik ben vorigjaar al eens voor 'n hypotheek advies geweest en ik denk dat wanneer ik er voor wil gaan daar het contact persoon maar van op bel wat ik precies moet doen, ik vind het zo spannend en ik moet ook alles alleen beslissen, m'n ouders hebben er ook geen idee van hoe het werkt want die huren al hun hele leven Lachen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 19:16

Maar wel gefeliciteerd met jullie aankoop!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:17

Pel schreef:
huizen zijn bij ons ook aan de goedkope kant (drenthe, vlakbij Emmen) er staan echt prachthuizen te koop rond de 200.000 en lager.

Wist niet dat rijtjeshuizen ook prachthuizen waren Verdrietig

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 22:21

Sundancer schreef:
Pel schreef:

Wist niet dat rijtjeshuizen ook prachthuizen waren Verdrietig

ff wat anders Tong uitsteken wat is die circe een lekker ding! die heeft echt iets
wat aanspreekt! sabine is ook een leukerd maar circle die is echt stoer
mag je trots op zijn !!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:37

Dankje ben er ook heel blij mee! (Met alle paarden).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:44

Wat een ontzettend leuk huis !!!!!! Wauw daar zou ik ook helemaal voor gaan , ik zou de inrichting en alles zo over willen nemen , heel smaakvol , echt enorm gaaf , helemaal mijn smaak allemaal zowel huis als tuin , die schuur !!! Heerlijk zeg....ik ben jaloers Tong uitsteken

Enige dat er ontbreekt is een bad , zeg me dat er geen bad inzit , dat maakt het draaglijker voor me dat zoiets hier niet betaalbaar is Tong uitsteken

GEFELICITEERD !!!

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 23:48

pmarena schreef:
Wat een ontzettend leuk huis !!!!!! Wauw daar zou ik ook helemaal voor gaan , ik zou de inrichting en alles zo over willen nemen , heel smaakvol , echt enorm gaaf , helemaal mijn smaak allemaal zowel huis als tuin , die schuur !!! Heerlijk zeg....ik ben jaloers Tong uitsteken

Enige dat er ontbreekt is een bad , zeg me dat er geen bad inzit , dat maakt het draaglijker voor me dat zoiets hier niet betaalbaar is Tong uitsteken

GEFELICITEERD !!!

er zit een vet grote jaccuzzi in!!!!!!!!! echt vet luxe!!!

Glappieeee tuurlijk niet Tong uitsteken haha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:04

Haha Haha!

Nou dat scheelt dan , dat verzacht de pijn een beetje Tong uitsteken

Als je dat hier zou vinden voor een ton meer dan zou je al heel veel mazzel hebben...