_Sas_ schreef:Dan vraag ik me af waarom dit huis dan zo goedkoop is, als je zegt dat je normaal gesproken bijna 200.000 voor een zelfde soort huis betaald.
dit zijn voorheen huurwoningen geweest vanuit woningbouwver. straat heeft daardoor een beetje
een naam omdat er toen toch wat mindere mensen woonden nu sinds 5 jaar terug zijn het allemaal
3/4 van de straat koop geworden en zit daar ook leuk en gezellig normaal volk in aan het einde
van de straat zit nog wel wat huur en dat is ook toch wel ander slag mensen deze woningen worden
binnenkort ook koop. Vandaar dat de waarde van de huizen in die straat toch anders is en dit is het
enige huis in de straat die er zoo super uitziet maar ze kunnen natuurlijk niet opeens veel meer gaan
vragen dan bijv. de buurman zo werkt dat hier niet. En deze mensen verkopen het voor de lage prijs
omdat ze er zo snel mogelijk vanaf willen omdat ze een ander huis al hebben gekocht waar ze dus in
sept. in gaan en omdat ze zwanger is (weet toevallig wie verkopers zijn) wil ze niet dan nog in onzekerheid zitten.
misschien zo iets duidelijker want anders snap ik dat het vaag overkomt.