Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En aangezien je van jezelf al een knap gezicht heb, zal het dan helemáál geen probleem zijn! eroslover schreef:klinkt leuk patriesja , show je ons de resultaten ook?
capopjekop schreef:Super leuk, tips kan ik je niet geven, ben niet zo goed met kleren combineren enz, maar heel veel plezier en geniet er vooral lekker van.
Ben jij trouwens die gene van de weblog van cyntia?
lonneke schreef:ik heb niet echt tips voor je maar wil je even zeggen dat ik trots op je bent dat je zoveel bent afgevallen. ik weeg ook 15 kilo te veel en zou het er zoooo graag af hebben maar ben niet zo consequent met dieeten. heb je misschien nog wat tips voor me hoe dit vol te houden?
tienus63 schreef:Als je net zo op de foto komt als de foto van jou die op de weblog van Cyntje staat, dan wordt het een super leuke en spontane foto.
De kleuren die je daar draagt, vind ik je erg goed staan trouwens.

Patriesja schreef:tienus63 schreef:Als je net zo op de foto komt als de foto van jou die op de weblog van Cyntje staat, dan wordt het een super leuke en spontane foto.
De kleuren die je daar draagt, vind ik je erg goed staan trouwens.
Dank je wel, ik geloof dat ik daar die witte broek aan heb?? Die mag ik helaas niet aan, mag geen wit/zwart aan.

Patriesja schreef:capopjekop schreef:Super leuk, tips kan ik je niet geven, ben niet zo goed met kleren combineren enz, maar heel veel plezier en geniet er vooral lekker van.
Ben jij trouwens die gene van de weblog van cyntia?
Ja klopt, dat ben ik ja

Mijn heldin 
gipsyboy schreef:jeetje wat knap!
ben ook erg benieuwd naar fotoos.
*ik wacht*