amanda2 schreef:Zonder problemen kreeg ik 2 nieuwe deurpakelen van zo n 450 euro. Voor verkleuringen hoef je ook niet bang te zijn, de akties zijn daar te kort voor.
.
een keer wasstraat en gegarandeerd verschil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amanda2 schreef:Zonder problemen kreeg ik 2 nieuwe deurpakelen van zo n 450 euro. Voor verkleuringen hoef je ook niet bang te zijn, de akties zijn daar te kort voor.
.
amanda2 schreef:echt niet hoor! Misschien omdat ik een plastic auto heb? Mijn langste aktie was 3 maanden in de zomer maar helemaal geen kleurverschil, anders zou ook niemand zijn auto ter beschikking stellen?
amanda2 schreef:@chika, t spijt me er zitten óók geen krassen op mijn auto...zucht
Als je met je smart geld wil verdienen kijk dan op hopr.nl. Geldopwielen is imo geld verdienen voor hun organisatie ipv voor degene die rijd omdat je hun inschrijfgeld betaalt.
Siets schreef:Oh hoeveel geld het ook op kan brengen, nooit geen reclame op mijn auto. Zonde!
OoappeloO schreef:Siets schreef:Oh hoeveel geld het ook op kan brengen, nooit geen reclame op mijn auto. Zonde!
Maakt mij dus echt geen donder uit hoevol mn auto zit met reclame, eninge grens aan dé reclame maar verder niet!
OoappeloO schreef:Siets schreef:Oh hoeveel geld het ook op kan brengen, nooit geen reclame op mijn auto. Zonde!
Maakt mij dus echt geen donder uit hoevol mn auto zit met reclame, eninge grens aan dé reclame maar verder niet!