Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:hoezo was jij tijdens dat verhoor niet nuchter?
Liezel1 schreef:meis, wat doe jij op je 14e met drank op??
je voelt je bagger en gaat dús drinken..... dit is gedoemd om fout te gaan ,dat besef je zelf toch ook wel?
misschien is dit een mooie aangelegenheid om helemaal andere vrienden te zoeken en naar een andere omgeving te kijken... krijg namelijk de indruk dat het op jouw kant daar niet helemaal goed gaat...
hittepit_12 schreef:Niet nuchter.............op je 14 e, degene die jouw alcohol verkocht heeft/heeft gegeven is ook nog eens strafbaar en daar zeiden de agenten niks van?
Chiqa schreef:hittepit_12 schreef:Niet nuchter.............op je 14 e, degene die jouw alcohol verkocht heeft/heeft gegeven is ook nog eens strafbaar en daar zeiden de agenten niks van?
Als ze het hadden geroken hadden ze dr wel in de cel gestopt![]()
Daarom geloof ik dr geen bal meer van.
superXmacho, waarom geef je geen antwoord op de vragen?
KylaLover schreef:als de zaak voor komt en je in de rechtszaal gehoord wordt is het enige wat je kan doen eerlijk zijn.
Als hij je inderdaad aangerand heeft, misschien ook verkracht, is hij strafbaar. Alleen dan blijft de vraag is er genoeg bewijs tegen hem.
Je meot, hoe moeilijk het ook is, zoveel mogelijk tegen ze vertellen. liefst alles, wat ze deden, hoe ze het deden, wat ze zeiden tegen je enz... En ik spreek uit ervaring dat dat heel moeilijk is. Maar prober toch alles te vertellen, al doe je het in meerdere keren, maakt niet uit zolang je ze maar alles vertelt. De kans op een straf voor de dader is dan groter.
Ik zelf ben 3 jaar geleden verkracht, loopt nu een zaak. heb een half jaar geleden pas aangifte durven te doen. Zaak werd geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. hiertegen heb ik bezwaar aangetekend en nu is het afwachten wat er verder gebeurt. Ik weet wel dat ik dit net zo lang uitvecht tot hij vast zit.
Meis, sterkte. En ehm.. Het komt allemaal wel goed, zolang je er zelf maar in gelooft
alja schreef:heb er nog nooit van gehoord dat iemand anders aangifte kan doen bij iets wat jou is overkomen en waarom zou de politie jou niet geloven??
je was er toch zelf bij ( of niet in dit geval)
KylaLover schreef:alja schreef:heb er nog nooit van gehoord dat iemand anders aangifte kan doen bij iets wat jou is overkomen en waarom zou de politie jou niet geloven??
je was er toch zelf bij ( of niet in dit geval)
Aangifte doen voor een ander kan wel. Mits er echt ene reden is waarom het slachtoffer het zelf niet kan.
_Barbara_ schreef:Ik vind het erg ongeloofwaadig overkomen ..
superXmacho schreef:wel dom eigelijk