Lastig gevallen op de fiets!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kattenbak

Re: Lastig gevallen op de fiets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:15

daaf4ever schreef:
Ik ook Litterbox! Tuurlijk is er ook rotvolk tussen. Maar dat heb je op elk niveau. Zelf heb ik ook vmbo gedaan en zou het niet eens in m'n hoofd halen om mij zo te gedragen als die mensen waar de TS gedoe mee had... Bah

Precies, dat irritantje wijsneusje verdient ook wel een tik op haar neus Clown

Seranolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:16

ik vind het erg dat de politie daar niks aan doet? nee schoppen niet maar mag je dan zomaar gaan schelden over straat? jullie voelen je ook bedreigt. zie het verscheel niet, maar goed.. je bent goed rustig gebleven, pas op dat er niet meer mensen slachtoffer worden van die groep lui.. Ach gut

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:19

Litterbox schreef:
daaf4ever schreef:
Ik ook Litterbox! Tuurlijk is er ook rotvolk tussen. Maar dat heb je op elk niveau. Zelf heb ik ook vmbo gedaan en zou het niet eens in m'n hoofd halen om mij zo te gedragen als die mensen waar de TS gedoe mee had... Bah

Precies, dat irritantje wijsneusje verdient ook wel een tik op haar neus Clown

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:24

Je bent door ze geslagen.. slaan is een vorm van mishandelen.. mishandelen behoort de politie wat aan te doen.. Ja

Hoe vaak lees je niet over mensen die geslagen zijn op straat, zomaar zonder reden waar de politie wel wat aan doet.. slaat nergens op dat ze niets doen nu

Maar knap dat jullie zo kalm zijn gebleven en hopen dat het via school allemaal goed komt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:34

Stelletje VMBO-ers?
Volgens mij ben jij geen haar beter als je dat zo zegt, bah bah!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 00:44

Ik snap de reactie wel enigzins, maar het is echt niet mijn bedoeling om vmbo'ers over een kam te scheren hoor! Het is altijd een kleine groep die het verziekt voor de rest. Toch blijft het een feit dat als ik over het schoolplein fiets en langs het vmbo kom gemiddeld 3x gescheld over me heen krijg. (ziektes enz.) Dat heb ik nog nooit gehoord op het havo/vwo gedeelte. Maar goed die mensen die schelden vormen natuulijk maar een kleine groep.

Ik ben gewoon nog steeds ontzettend kwaad en hoop echt dat ik morgen die mensen herken in het fotoboek, maar ja wat ze er daarna mee doen weet ik niet.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 00:51

Tuurlijk ben je kwaad op déze vmbo'ers, het is ook knap stom wat ze aanrichten. Maar inderdaad zoals je zelf ook al aangeeft, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren. Lachen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:03

Ik hoop dat je ze zult herkennen in het smoelenboek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:33

Jimb0o schreef:
Ik snap de reactie wel enigzins, maar het is echt niet mijn bedoeling om vmbo'ers over een kam te scheren hoor! Het is altijd een kleine groep die het verziekt voor de rest. Toch blijft het een feit dat als ik over het schoolplein fiets en langs het vmbo kom gemiddeld 3x gescheld over me heen krijg. (ziektes enz.) Dat heb ik nog nooit gehoord op het havo/vwo gedeelte. Maar goed die mensen die schelden vormen natuulijk maar een kleine groep.

Ik ben gewoon nog steeds ontzettend kwaad en hoop echt dat ik morgen die mensen herken in het fotoboek, maar ja wat ze er daarna mee doen weet ik niet.

Ik heb genoeg gehoord van havo/vwo mensen hoor, en het is niet je bedoeling om vmbo'ers over een kam te scheren? Wat doe je nu dan?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:16

Als ze op dezelfde school zitten, dan zou ik ook nog naar de rector stappen. Misschien dat die er wel iets aan doet, zeker als je de mensen kan aanwijzen die het gedaan hebben.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:35

Gewoon tóch kijken of je aangifte kan doen bij de politie.
En het via school inderdaad 'uitvechten'.
Doe je het niet voor jezelf, dan doe je het al voor een ander, ws doen ze het anders nog eens.
Laat je niet klein krijgen!! Lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 07:56

Als ik het was geweest had mijn vader bij school verhaal komen halen bij de directeur, en geeist dat ze gestraft zouden worden door school. Dan maar geen politie, school kan ze wel degelijk de les lezen of het nu in of buiten school was.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 10:18

Anthea schreef:
Jimb0o schreef:

Ik heb genoeg gehoord van havo/vwo mensen hoor, en het is niet je bedoeling om vmbo'ers over een kam te scheren? Wat doe je nu dan?

Nou ik vertel wat ik zo ongeveer dagelijks mee maak als ik langs dat gedeelte van de school fiets en ik zeg dat een klein groepje is die dat doet..scheer ik dan over een kam? Volgens mij niet hoor!

Maar goed ik ga zo naar school toe om alles te regelen, hoop dat er echt wat aan gedaan wordt, anders gaan mijn ouders naar school, want die zijn ook ontzettend kwaad. Heb btw wel ff een paar jongens uit mijn klas gewaarschuwd, dus die fietsen waarschijnlijk vanmiddag een stukje mee.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 17:06

Ik ben net veilig terug van school.
We hebben met onze mentor de smoelenboeken bekeken en hebben de ergste vier herkend! De jongen die begon met tuffen zit in de derde klas en blijkt het broertje te zijn van een jongen uit mijn klas, met wie ik op school best veel omga. We fietsen ook meestal het eerste stuk met hem op. Hij gaat bij zijn broertje even verhaal halen.
De drie meisjes waren gewoon brugklassers! (een van hen kwamen we zelfs tegen toen we door het vmbo-gebouw liepen en die keek ons al erg boos aan en begon al te wijzen, wij zijn stoïcijns doorgelopen met onze mentor)

De afdelingsleiders van het vmbo zijn op de hoogte (we moesten het hele verhaal op papier zetten) en zullen ze aanspreken en over verdere straffen hoor ik later wat. Mijn mentor wil eigenlijk dat we met ze om tafel gaan zitten, maar daar voelen we echt totaal niets voor, ik hoef die lui echt niet meer te zien. Als ze met een excuus komen doen ze dat maar mooi schriftelijk, ik ben echt helemaal klaar met die lui! Ik heb wel hun namen opgeschreven en die bewaar ik mooi, als ze me nog een keer lastigvallen moet ik van de politie 112 bellen en dan heb ik mooi hun namen om door te geven.

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 17:29

Mijn mentor belde net, die meisjes zijn op het matje geroepen en hebben ons verhaal volledig bekend (wat we op papier hadden) behalve dan dat wij zouden zijn begonnen met schelden...ja duh als je zomaar ineens wordt ondergetuft.

edit: we hebben trouwens maar 1x gescholden, net na het tuffen

Riemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 17:44

goed dat je ze herkent hebt!! ik hoop dat ze goed gestraft worden want spugen en ook nog eens met een grotere groep tegen 2 ontschuldige meisjes... dat vind ik echt zo min!

Dautsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 18:59

Goh ik kan me heel goed voorstellen dat je je enorm bedreigd voelde. Je moet hier gewoon aangifte van doen. Op school ook melden en het zou helemaal mooi zijn als je achter de namen van die "kinderen" kunt komen!

Ik snap ook werkelijk niet hoe die mensen het in hun hoofd halen om zich zo belachelijk te gedragen! Ik zou het niet eens durven!! Echt irritant, dit soort mensen!

Niet goed gelezen zie ik net, is al opgelost. Heel goed van je!!!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:06

Dautsen schreef:
Ik snap ook werkelijk niet hoe die mensen het in hun hoofd halen om zich zo belachelijk te gedragen! Ik zou het niet eens durven!! Echt irritant, dit soort mensen!

Inderdaad Nagelbijten / Gniffelen

Het is vaak zo.. Alleen zijn dit soort menen helemaal níks, maar zodra ze met meer zijn durven ze in 1x.

Stelletje aso's Boos! . Bah..

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:18

''Die VMBO-ers ook... altijd weer hetzelfde liedje met dat rotvolk. Het zijn een stelletje aso's, allemaal! Ik zou voortaan met een grote boog om ze heen fietsen.''

Geldt dat ook voor gediplomeerde ex vmbo''ers? Bloos
ha ha ha

maargoed ontopic, wat goed dat je je zo kalm hebt gehouden, ik zou helemaal gek worden Koe

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:22

Misschien heel dom,, Maar wat is "Tuffen" Bloos ?

Succes in ieder geval en als ze je weer lastig vallen gewoon direct zelf iemand bellen, dan gaan ze ook wel weg Knipoog

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 19:23

Spugen op iemand Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 19:27

najah wat een triest stelletje zeg........
goed dat je rustig bent gebleven...

dat stukje over vmbo mensen stoort mij ook,je karakter heeft niets met je scholing te maken,dat dat even duidelijk is.