Fotosessie.com !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:48

Dit heb ik ook gehad!!!! me moeder boos dat ik iets niet had betaalt blablablba
ik bellen,bellen,bellen mailen,mailen hoorde er niks van,namen niet op enz.. maar heb er tot op vandaag niks meer van gehoort! en dit was 3 maand terug.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:15

Ikben ook gebeld vandaag.
Ik was nogal overdonderd en ze vertelden mij dat ik nadat ik de bevestigings email ontvang dat ik dan nog7 dagen bedenktijd heb om het te cancelen..

En het gesprek werd ook nog even opgenomen zodat de mondelijke overeenkomst een feit was, werd mij aan het einde van het gesprek verteld..

Misschien ben ik naief, maar als iemand belt die ik niet ken met een vlotte babbel dan ben ik zo onder tafel gel*ld.. O:)
Ik hoop dat ik geen gezeik krijg als ik het alsnog annuleer.. Vooralsnog heb ik geen email binnen gehad....

Klaasje

Re: Fotosessie.com !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 10:53

Hahahaha, intrum justitia.....Negeren die boel! Ik ken zowel het bedrijf (m'n ex is er werkzaam) als Intrum Justitia, pure bedreigingen. Niks mee doen, ze weten zelf wel dat ze fout zijn ;)

Macho_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:38

ik heb begin dit jaar telefoon gehad van die fotosessie.com dat ik gespot was op hyves & netlog en dat ik een gratis fotoshoot had gewonnen , ze wouden me heel erg graag fotograferen en zouden zelf een portfolio willen maken ? terwijl ze alleen fotos van hyves & netlog hebben gezien . Ik heb er verder nooit meer op geantwoord want vertrouwde het al helemaal niet !

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 21:55

thinka schreef:
Ikben ook gebeld vandaag.
Ik was nogal overdonderd en ze vertelden mij dat ik nadat ik de bevestigings email ontvang dat ik dan nog7 dagen bedenktijd heb om het te cancelen..

En het gesprek werd ook nog even opgenomen zodat de mondelijke overeenkomst een feit was, werd mij aan het einde van het gesprek verteld..

Misschien ben ik naief, maar als iemand belt die ik niet ken met een vlotte babbel dan ben ik zo onder tafel gel*ld.. O:)
Ik hoop dat ik geen gezeik krijg als ik het alsnog annuleer.. Vooralsnog heb ik geen email binnen gehad....

Dat het gesprek opgenomen wordt behoren ze aan het begin van het gesprek te melden!

Krieltje

Re: Fotosessie.com !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 01:27

Zelfde verhaal als met Starsteps dus :) Net zoiets, ook oplichting, en ook dreigingen met incassobureau's zonder overeenkomst o.i.d en ook zonder dat er gemeld wordt dat ze het gesprek opnemen. Dit is ook bij radar of kassa geweest, net als bij fotosessie hebben ze geen poot om op te staan. Schande, hoe ze zo mensen oplichten...
Een fotoshoot kost geld ja, maar 300 euro? Nee...