en gewoon door reed en absoluut geen sorry wou zeggen
Maarja toen gingen ze dreigen om m'n moeder erbij te halen (
die daar werkte) dus toen heb ik het volgens mij nog wel gezegt,
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die daar werkte) dus toen heb ik het volgens mij nog wel gezegt,

En vervolgens andere kleren aan en mijn haar anders, zodat ie mij niet zou herkennen
Krijsen natuurlijk, en ik maar roepen: 'ssstt, ze horen ons!' Geloof dat ze wel alle 10 haar vingers nog had 
Vangen met het schepnetje, op een washandje leggen en dan aaien. Vonden ze lekker, volgens haar
En haar moeder zich maar afvragen hoe het toch kwam dat de goudvissen nooit langer dan een halfjaar meegingen 

)

Toen dat niet meer werkte was het door het raam gooien en dan de hond uit gaan laten

!
?). daarna vond ik het weer zonde en ging ik het eraf wassen! maar in de hoekjes en randjes ging het er niet goed af! toen heb ik geprobeerd bij een van mijn poppen het eraf te krabben met een schaar.. met als gevolg: een dikke snee in de neus van de pop
!
)! en ja hoor.. ik kreeg hem er niet meer uit
! ik in paniek, want papa en mama mochten natuurlijk niet weten dat ik dit ook had uitgeprobeerd!
!

macho_pino schreef:ik at altijd kattenvoer. Het was alleen jammer voor de kant.
Die had niks meer
best wel ernstig
een lang touw er aan en een ballon, dan deden we die wortel door de brievenbus bij iemand:P en dan hing die wortel mooi naar binnen,. want de ballon zat aan de buitenkant van de brievenbus
mooi aabellen en afwachten.. jaa t was erg lachwekkend moet ik zeggen
moesten we het schoonmaken.. wij dachten lekker makkelijk,, halen wel even slootwater
ojah.. we hebben ook een keer bij de dominee op de ramen lopen stoepkrijten.. we vonden het toch niet zo mooi.. dus hebben we lekker op die ramen lopen spugen om het er af te vegen

en vervolgens gewoon op het pleintje achter de huizen gaan zitten op je kleedje met je crackers en chocomelk
en je na een uur vervelen en naar huis komen en tot de conclusie komen dat je ouders dachten dat je gewoon aan het spelen was 
RoseK schreef:Ik wou ook altijd meehelpen koken, en ik sneed altijd de groenten. Op een dag mocht ik ook eens een scherp mesje proberen, had ik daarmee in mijn vinger gesneden om te kijken of het echt scherp was. Maar ik had mooi niks tegen mijn moeder gezegd, bang dat ik anders niet meer mocht meehelpen.
Ik heb een keer mijn vinger in de kokende caramel gestoken, toch eens voelen of dat nou echt zo heet was als iedereen altijd zei... Ze hadden gelijk
(Bij de jongen die zij leuk vond
) daNiielle_ schreef:Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum.Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart.

Of van die boterbloempjes..