rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:10

Het enige dat ik me kan herinneren was dat ik op de peuterspeelzaal over de teen van m'n beste vriendinnetje heen was gefietst,
en gewoon door reed en absoluut geen sorry wou zeggen Sigaar
Maarja toen gingen ze dreigen om m'n moeder erbij te halen ( Koe die daar werkte) dus toen heb ik het volgens mij nog wel gezegt, Koe

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:17

Ik had ooit eens, we reden altijd samen met een vriendin en de'r zus naar school, met de auto..
En we hadden dus alleen een voordeuren.. dus ik zit vanvoor, stap uit en duw de deur dicht.. m'n vriendin der been zat ertussen..
Toen was ik aan het wenen omdat mama boo was

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:18

Schitterende verhalen hier Haha!

Weet nog wel dat ik als kleuter na de Kerst, toen de Kerstboom met meegebrachte versieringen werd leeggeruimd, glashard beweerde dat dat mooie vogeltje écht van mij was. Wat dus helemaal niet zo was, de juf was hem al aan het inpakken voor mij tot een ander meisje zei dat ie van haar was Bloos

Heb ook complete trauma's overgehouden aan een soort spelcomputer waar je kaarten op kon zetten en dan het goede nummer in moest voeren. D'r kwam een fouttoon uit als je het verkeerd had gedaan en vond dat zo vreselijk, dat ik er nooit mee wilde spelen.

En toen de glazenwasser kwam, ik met vriendinnetjes aan het spelen was en hem dus zag, was ik heel stoer rare dingen naar hem aan het roepen. Wat ie waarschijnlijk niet eens gehoord heeft ROFL En vervolgens andere kleren aan en mijn haar anders, zodat ie mij niet zou herkennen *LOL*

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:22

Ik had ook een soort van trauma, van een pop!
Het was zo'n pop van ong. 1m, ik was nog kleiner en kreeg hem cadeau van m'n peter maar had bang om er mee te spelen, omdat e pop nog groter was dan mij! deze heeft een paar jaar op zolder gelegen tot ik groot genoeg was om er geen bang meer van te hebben

PS: ondertussen heeft de pop lippenstift in der haar, slaapt op het containerpark en heeft geen armen of benen meer!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:33

5 jaar en stiekem met het buurmeisje de put openmaken bij onze achtertuin. Toen ik dacht dat ik mijn moeder hoorde, schopte ik de deksel dicht, tsjakka, met vingers van buurmeisje ertussen Nagelbijten / Gniffelen Krijsen natuurlijk, en ik maar roepen: 'ssstt, ze horen ons!' Geloof dat ze wel alle 10 haar vingers nog had Bloos

7 jaar en met m'n vriendinnetje haar goudvissen aaien Clown Vangen met het schepnetje, op een washandje leggen en dan aaien. Vonden ze lekker, volgens haar Ja En haar moeder zich maar afvragen hoe het toch kwam dat de goudvissen nooit langer dan een halfjaar meegingen Verward

8 jaar en met een groepje buurkinderen van de heuvels afrollen bij de speeltuin. Alleen jammer dat dat veldje ook als hondenuitlaatplek werd gebruikt. Hondendrollen zaten aan m'n nieuwe T-shirt geplakt Vork

Heb ongetwijfeld nog meer van dit soort acties, maar deze kwamen zo 1,2,3 in me op *LOL*

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:35

Van rare acties heb ik er heel veel!
Vriendin en ik zaten vol met domme acties.

- Barbie's met nagelak bekladderen

- knakworstjes door het huis heen gooien

- oude kranten rondbrengen

- rode lippenstift stip op onze neus en hakken aan van onze moeders en zo over straat lopen.

- Haar zusje pesten Nagelbijten / Gniffelen

- we hadden altijd ruzie om een roze cap, als we met de barbie's gingen spelen. We wilden alletwee de roze cap, en de zwarte cap was lelijk. Koe

- boeken schrijven

- we hadden een notitie boekje, daar schreven we dan in over onze 'red de pony' acties. Boekje was helemaal leeg.
Wij 5 keer het dorp rond gefietst om te kijken of er een zielige pony stond die onze 'superhulp' wel kon gebruiken. Vork

- Op de peuterschool hadden we een wip waar je met z'n 3e op kon, wij hadden dat ding altijd in beslag en niemand anders mocht erbij. Toen we eraf werden gestuurd door de juf waren we heel erg boos op een andere wip gaan zitten. Ja, we waren heel lief

- Bolletjesslikkers verzamelen en naar het kliniek brengen.
oftewel; lieveheersbeestjes in het boompje zetten.
En dan iedereen vertellen over onze opvang/kliniek voor bolletjesslikkers

- oude kranten bezorgen

- en ga zo maar door Nagelbijten / Gniffelen

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:38

Ik he ooit een afwasmiddel gegeten! Lekker smaakte het niet, m'n moeder begon me melk te geven maar eigenlijk: Water geven maar zeker GEEN MELK!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:46

Vroeger was ik niet zo''n leuk meisje (nu nog steeds niet Huilen van het lachen )
Ik sprong altijd van alle hoge dingen af, dan riep ik ''een-tee'' en dan ging ik ergens vanaf springen (dan moesten mijn ouders weer rennen en mij vangen), al eens bijna van :
*een boot
*een hoge bibliotheektrap
*een trap

Wij gingen altijd van zand, oliebollen maken Huilen van het lachen
Altijd vlotten bouwen en uittesten (gevolg: weer eens nat thuis)
Van een barbie een action men proberen te maken ROFL
Kauwgom van de muur af gegeten Nagelbijten / Gniffelen Bloos

En zo nog heel veel belachelijke dingen Huilen van het lachen
De jeugd van tegenwoordig ROFL

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 22:52

Ik at altijd de bloembakken leeg, was kennelijk dol op potgrond.. Volgens mijn moeder was geen plant veilig. Tong uitsteken

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:01

Als 3 jarige op vakantie in het bedje van mijn broertje gekropen en mijn ouders heel de camping laten afstruinen. Iedereen was in paniek terwijl ik lekker lag te slapen.

Eten niet op, met je bord naar de kamer. Gooie ik mijn eten op de kast en mijn moeder trof het daar dan later helemaal beschimmeld aan Clown Toen dat niet meer werkte was het door het raam gooien en dan de hond uit gaan laten Schijnheilig

En samen met mijn buurmeisje hutten bouwen in het moeras. En heilig overtuigd dat mijn broer en haar zus onze hut steeds hadden gestolen, terwijl het gewoon weggezakt was. Toen onze ouders er achter kwamen dat wij daar speelde, was het ook verleden tijd Bloos!

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:05

Ik heb een spin doodgetrapt. Toen het beest uitgesmeerd onder m'n schoenzool zat vond ik het zó zielig dat ik 'm begraven heb, inclusief een begravenisspeech en een kruisje gemaakt van twee takjes op z'n graf Huilen van het lachen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:08

Clown
ik heb op mijn 4de ofzo al mijn buren een kaartje gegeven voor als er iemand overleden is, k schaam me nogsteeds kapot Tong uitsteken

ik heb een tijdje geleden mijn haar gedaan met de mous etcvan mijn zus en wou dat mijn zus me hielp Clown
ging heel goed tot ze zei: schudden, begin ik te schudden met mijn hoofd.
zegt ze: nee sukkel met de fles! Clown

ook ben ik (trouwens niet lang geleden)
kikkertjes gaan vangen met mijn vriendin, maar toen ik het toh wel zielig vond want wat als mama kikker (:+) haar baby niet meer terugvind!
heb ik de dichtstbijzijnde modderplas gezocht, en wou kikkerlief erin gooien, maar ik was eerder onder water dan de kikker Clown
heb kikkerlief nooit teruggevonden xD

dat laatste vond ik eigenlijk niet heel leuk, want ik kon er zelf niet uitkomen Tong uitsteken

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:36

leuke verhalen hier zo Tong uitsteken !

- ik ging vroeger altijd samen met mijn zus mijn poppen schminken (hoe schrijf je dat Verward ?). daarna vond ik het weer zonde en ging ik het eraf wassen! maar in de hoekjes en randjes ging het er niet goed af! toen heb ik geprobeerd bij een van mijn poppen het eraf te krabben met een schaar.. met als gevolg: een dikke snee in de neus van de pop Tong uitsteken !

- mijn zus heeft een keer een kraaltje in haar neus gehad die ze er niet meer uit kreeg en waarmee ze dus naar de dokter moest! ik wilde eigenlijk wel weten hoe dat was, een kraaltje in mijn neus.. dus ik ook een kraaltje in mijn neus gestopt (hoe stom kun je zijn Tong uitsteken )! en ja hoor.. ik kreeg hem er niet meer uit Bloos! ! ik in paniek, want papa en mama mochten natuurlijk niet weten dat ik dit ook had uitgeprobeerd!
uiteindelijk heb ik hem er nog uit gekregen! ene neusgat dicht geduwd met mn vinger en heet hard snuiven! toen schoot ie er uit!

- toen ik een jaar of 9 was zijn wij op vakantie geweest in Spanje. we liepen daar op een avond over de boulevard heen, want er was markt! ik liep altijd aan de hand van papa.. tot ik even los had gelaten en weer zijn hand wilde pakken! pakte ik dus de hand van een wild vreemde vent vast! ik schrok me natuurlijk dood... en mijn ouders maar lachen Scheve mond !

- wij hadden vroeger in de tuin een zandbak! ik was denk ik een jaar of 2 en ik was helemaal gek op die zandbak! of laat maar zeggen, op het zand uit de zandbak... op de een of andere rare reden was ik namelijk dol op zand eten!

maar kan ik me even niet herinneren!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 15:59

Wij hebben zo'n trapje bij de sloot naar beneden en daar stonden mijn vader en broer te kijken. I kwas 2 en mijn broer 4. Roept mijn vader me ineens "kijk visjes" maar ik kon niks zien want hun stonden ervoor, dus duwde ik mijn broer in het water Bloos
Schijn daarnaa ook nog boos te zijn geweest dat er helemaal geen vissen waren.. *goh*

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 16:36

ik hem mezelf ooit willen schminken zoals mijn mama... helaas vond ik alleen nagellak... en maar bleiten als ze dat er weer af moesten krijgen...

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:15

ik at altijd kattenvoer. Het was alleen jammer voor de kant.
Die had niks meer Duivel

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:22

Ik at ook kattenvoer ja Huilen van het lachen
Ook hondensnoepjes geprobeerd, maar die vond ik zo hard Huilen van het lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:26

mijn neefje van toen een paar jaar oud heeft ooit in een supermarkt tegen een vrouw in een electrische rolstoel gezegt dat ze daar niet mocht rijden Tong uitsteken
gelukkig vatte de vrouw het goed op en heeft alles uitgelegd waarom ze in een rolstoel zat en mijn neefje mocht zelfs een stukje mee rijden Haha!

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:28

macho_pino schreef:
ik at altijd kattenvoer. Het was alleen jammer voor de kant.
Die had niks meer Duivel

haha, heel herkenbaar, deed ik vroeger ook Vingers aflikken

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:56

wat wij vroeger allemaal wel niet uitgevreten hebben Haha! best wel ernstig Sigaar
hadden we een keer een grote winterwortel gepakt.. lekker op lopen kauwen Vork een lang touw er aan en een ballon, dan deden we die wortel door de brievenbus bij iemand:P en dan hing die wortel mooi naar binnen,. want de ballon zat aan de buitenkant van de brievenbus Clown mooi aabellen en afwachten.. jaa t was erg lachwekkend moet ik zeggen Extreme duivel *LOL*

hadden we ook een keer op de muren en hordeuren gestoepkrijt bij iemand Tong uitsteken moesten we het schoonmaken.. wij dachten lekker makkelijk,, halen wel even slootwater Koe ojah.. we hebben ook een keer bij de dominee op de ramen lopen stoepkrijten.. we vonden het toch niet zo mooi.. dus hebben we lekker op die ramen lopen spugen om het er af te vegen Gestoord Nagelbijten / Gniffelen

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:20

Zoals bijna elk meisje heb ik ook parfum gemaakt. Tong uitsteken

Het ergste is dat ik mijn toenmalige achterbuurjongen van zo'n 4 jaar ouder een gat in zijn hoofd heb bezorgd waarvoor hij naar t ziekenhuis mocht..
Het was bij ons op het pleintje achter en ik mocht niet meespelen met hun, dus wat doet Eva, die pakt een hele grote stok en gooit die naar de buurjongen en vervolgens wegrennen. Hoorde nog wel een hele harde 'auwwww' maar niet gekeken. Kreeg het later van zijn ouders te horen, was toen 7 jaar ouder oid en ze waren niet boos. Anders hadden ze het ervoor wel gezegd. Schaamde me rot.

Vriendinnetje uit de douche gooien als we samen gingen douchen (jaar of 7) waardoor zij met haar lip op de wastafel terecht kwam en tand door lip had..

Weglopen Ja en vervolgens gewoon op het pleintje achter de huizen gaan zitten op je kleedje met je crackers en chocomelk Haha! en je na een uur vervelen en naar huis komen en tot de conclusie komen dat je ouders dachten dat je gewoon aan het spelen was Clown

En nog veeeeel meer van dat slechte gedrag. Verder was ik wel lief hoor Schijnheilig

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:31

RoseK schreef:
Ik wou ook altijd meehelpen koken, en ik sneed altijd de groenten. Op een dag mocht ik ook eens een scherp mesje proberen, had ik daarmee in mijn vinger gesneden om te kijken of het echt scherp was Clown . Maar ik had mooi niks tegen mijn moeder gezegd, bang dat ik anders niet meer mocht meehelpen.

Herkenbaar Haha! Ik heb een keer mijn vinger in de kokende caramel gestoken, toch eens voelen of dat nou echt zo heet was als iedereen altijd zei... Ze hadden gelijk Koe

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:34

Heb ook wel is een keer een bekwijld moam papiertje op een deurbel geplakt samen met een vriendin Duivel (Bij de jongen die zij leuk vond Clown )

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:37

daNiielle_ schreef:
Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum. Schijnheilig Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart. Nors opkijken

Haha ja dat ging ik ook doen, en dan langs huizen lopen van mensen die lavendel erin hadden staan en dat dan gaan plukken ROFL

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:48

Ik at altijd mijn zus, haar lippenstift op Bloos Of van die boterbloempjes..

Stiekem met mijn sokken over straat lopen/rennen.

Op school al het knutselwerk van andere kindjes gesloopt, Extreme duivel