Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:Amanda_T schreef:IEdereen zal nu wel lachen..Maar ik heb zelf een Cup D..
waarom moeten ze lachen?
Hier een goed voorziene bokker met cup E
Ik haal mijn bh's in Hunkemöller. Ik laat me telkens opmeten en laat die dames daar zelf de bh's uitkiezen, en daar kies ik dan weer uit!
Zo weet ik zeker dat ik een goedpassende bh heb. En van die beugels heb ik echt geen last... Als je beugels prikken heb je niet de goede maat vast!
En elke keer kom ik thuis met mooie, zelfs sexy lingerie! Ik weet m'n kerel wel te vermaken telkens ik van daar kom
Dames met grotere borsten mogen gerust gezien worden hoor, maar dan moet je wel jezelf een beetje laten zien
...Maar de meeste mensen denken volgens mij bij zeeman, aan goedkope prul, maar de bh's daar zijn echt goed!
Amanda_T schreef:IEdereen zal nu wel lachen..Maar ik heb zelf een Cup D..en ik heb moeite met het vinden van fijne, goed ondersteunende bh's..Ik was het op een dag beu, om dure bh's te kopen, die toch maar kort mee gaan..Nu haal ik ze dus bij de Zeeman..Heb er toevallig vanmiddag nog 3 bijgehaald..Zitten heerlijk, gaan lang mee..Al heb ik wel de simpele huidskleur, zwarte en witte, maar ze zitten wel heerlijk!..Alleen als er 1 kapot gaat, gaat de rest ook haha..Zoals zaterdag bij Laurens van Lieren..een paar flinke bokken en toen ging mijn al versleten beugel *KRAK* doormidden
..Maar heb die bh's allemaal al redelijk lang, en ach voor 6 euri per stuk, mag je niet klagen toch.

Somebitch schreef:Hmm er zit wel een beugel in.. Nouja.. Ik voel hem niet.![]()
Nieuw in de collectie, de 'Smooth Curves' beugel bh. De bh is uit één stuk gesneden, heeft onzichtbare beugels, slechts twee naden en is stiksel vrij. De bh zit hierdoor als een tweede huid en is nauwelijks zichtbaar onder de kleding.
Prijs: 30.-
Ik wil wel een foto van de mijne maken als je wilt? Had hem toen gratis omdat wij ze uit mochten testen.
Echt vreselijk. Ik vind echt niks fijn zitten. Als ik m'n shirtje uit doe, zit het altijd scheef of weet ik wat.. Ga dit maar eens volgen

alleen nog maar als accesoire als we uit gaan oid
Somebitch schreef:Hmm er zit wel een beugel in.. Nouja.. Ik voel hem niet.![]()
Nieuw in de collectie, de 'Smooth Curves' beugel bh. De bh is uit één stuk gesneden, heeft onzichtbare beugels, slechts twee naden en is stiksel vrij. De bh zit hierdoor als een tweede huid en is nauwelijks zichtbaar onder de kleding.
Prijs: 30.-
Ik wil wel een foto van de mijne maken als je wilt? Had hem toen gratis omdat wij ze uit mochten testen.
1x gedragen, maat 75D en zo valt hij ook echt.
Ffortuna schreef:Ik heb geen enkele BH van onder de 100 euro... Komt bij mij ook door een grote bovenmaat (E) en een kleine ondermaat. Haal mijn BH's altijd bij een speciaal zaakje in Amsterdam, superfijn. Ga er 2 keer in het jaar heen voor 2 a 3 nieuwe BH's (met mijn mama die betaalt), en dan blijven we er zeker 3 uur hangen
En die dames maar lopen rondrennen met zeker 10 verschillende modellen. Heel fijn als die allemaal ook daadwerkelijk passen