Ik wil een BH die lekker zit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

alette

Re: Ik wil een BH die lekker zit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 23:56

Je kan je denk ik het beste even laten helpen door iemand die er verstand van heeft. Het schijnt dat heel veel vrouwen de verkeerde bhmaat heeft. Ik had eerst ook altijd last van prikkende beugels, afzakkende bandjes etc. maar sinds ik een keer goed advies heb gekregen (en bleek dat ik 70D had ipv 70C) zit alles ineens stukken lekkerder. Ze kunnen je gewoon even uitleggen waar je op moet letten bij het kopen van een bh. En genant? Waarom? Jij bent een vrouw, je wordt geholpen door een vrouw en iedereen heeft een bh nodig toch? Ze zien niks meer dan in de kleedkamer voor t sporten ofzo.. Lachen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 00:36

Ik draag fila sport bh's, dat zijn hele fijne bh's

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 01:19

nu draag ik nog zelden een bh
maarrrr...

als je een echt lekkere bh wilt die ook nog eens even mee gaat
(zeg jaartje of 2 3 4 ..) moet je eens een triumph proberen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 07:09

chipieke schreef:
Amanda_T schreef:
IEdereen zal nu wel lachen..Maar ik heb zelf een Cup D..

waarom moeten ze lachen?

Hier een goed voorziene bokker met cup E Haha!

Ik haal mijn bh's in Hunkemöller. Ik laat me telkens opmeten en laat die dames daar zelf de bh's uitkiezen, en daar kies ik dan weer uit!

Zo weet ik zeker dat ik een goedpassende bh heb. En van die beugels heb ik echt geen last... Als je beugels prikken heb je niet de goede maat vast!

En elke keer kom ik thuis met mooie, zelfs sexy lingerie! Ik weet m'n kerel wel te vermaken telkens ik van daar kom Knipoog

Dames met grotere borsten mogen gerust gezien worden hoor, maar dan moet je wel jezelf een beetje laten zien Knipoog

Ik had het meer over het feit dat ik mijn bh's haal bij de zeeman, niet het feit dat ik een cup D heb, daar is niks geks aan haha Clown ...Maar de meeste mensen denken volgens mij bij zeeman, aan goedkope prul, maar de bh's daar zijn echt goed! Lachen

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 07:34

Amanda_T schreef:
IEdereen zal nu wel lachen..Maar ik heb zelf een Cup D..en ik heb moeite met het vinden van fijne, goed ondersteunende bh's..Ik was het op een dag beu, om dure bh's te kopen, die toch maar kort mee gaan..Nu haal ik ze dus bij de Zeeman..Heb er toevallig vanmiddag nog 3 bijgehaald..Zitten heerlijk, gaan lang mee..Al heb ik wel de simpele huidskleur, zwarte en witte, maar ze zitten wel heerlijk! Lachen..Alleen als er 1 kapot gaat, gaat de rest ook haha..Zoals zaterdag bij Laurens van Lieren..een paar flinke bokken en toen ging mijn al versleten beugel *KRAK* doormidden Clown..Maar heb die bh's allemaal al redelijk lang, en ach voor 6 euri per stuk, mag je niet klagen toch.

Nou ik niet, ik heb die BH's sinds een jaar ook en vind ze heerlijk zitten. Heb je ook leuke BH's tussenzitten en leuke kleurtjes (heb 75C), prijs is goed. Maar veel belangrijker is, de BH's zitten perfect bij mij Knipoog

Heb voorheen ook BH's gehad die per stuk richting de € 80 - € 100,- liepen, maar er was er geen één die fijn zat. Nu ben ik voor een paar euri's klaar en t zit heerlijk Vork

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 07:37

Bij de hunkemoller hadden ze een paar maanden terug een nieuwe collectie gekregen.. Een BH zonder beugel en WEL voorgevormd.. Hij zit echt heerlijk! Ook een mooie pasvorm heeft hij.

Ik kan het weleens na vragen vanavond of ze er nog steeds zijn?
Het was de bedoeling dat hij in de collectie zou blijven namelijk.

Ik zal eerst eens kijken of ik ze op hun site kan vinden. Lachen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 07:39

Hmm er zit wel een beugel in.. Nouja.. Ik voel hem niet. Clown

Nieuw in de collectie, de 'Smooth Curves' beugel bh. De bh is uit één stuk gesneden, heeft onzichtbare beugels, slechts twee naden en is stiksel vrij. De bh zit hierdoor als een tweede huid en is nauwelijks zichtbaar onder de kleding.

Prijs: 30.-

Ik wil wel een foto van de mijne maken als je wilt? Had hem toen gratis omdat wij ze uit mochten testen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 07:40

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 07:42

Somebitch schreef:

Nieuw in de collectie, de 'Smooth Curves' beugel bh. De bh is uit één stuk gesneden, heeft onzichtbare beugels, slechts twee naden en is stiksel vrij. De bh zit hierdoor als een tweede huid en is nauwelijks zichtbaar onder de kleding.

Ik wil wel een foto van de mijne maken als je wilt? Had hem toen gratis omdat wij ze uit mochten testen. *LOL*

Lijkt me erg fijn zitten Ja

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 07:43

Klopt hij zit ook erg fijn.. Ik weet nog toen hij net in de collectie kwam.. Ze waren zo uitverkocht. Bloos!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 08:02

Ik heb precies dezelfde maat als jij Clown Echt vreselijk. Ik vind echt niks fijn zitten. Als ik m'n shirtje uit doe, zit het altijd scheef of weet ik wat.. Ga dit maar eens volgen Haha!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 08:11

hier eentje met 80E, ik koop mn bh's bij de hema, of bij de hunkemoller..

Als je beugel prikt dan is het denk ik niet de goede maat Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 08:15

ik had altijd een cup 75 G. Vind dan maar een bh! Ik heb altijd met te kleine bh's gelopen. en vorig jaar mei was voor mij de maat vol en heb ik een borstverkleining ondergaan. Nu ben ik nog steeds gezegend met een grote D/kleine E. En ga altijd naar de Hunkemoller voor bh's

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 08:26

ja lstig die bh,s
ik had eerst altijd sportbh van triumph voor ik zwanger was en beviel van mijn mooie dochter , heb op zich geen klienere of grotere maat nu , maar op de een of andere manier zit niks me lekker ...
heb nu toch maar weer t nieuwste model van triumph besteld , en raar maar waar had altijd 80D en van die heb ik nu 75D
en ze zeggen toch dat een omvangmaat kleiner ook de cup iets kleiner maakt , zou t door zelf te voeden toch wt minder geworden zijn ....
had vroeger ook wle ns bh,s van hunkemoller , die niet verkeerd zaten en krap 2 tientjes kosten , nadeel is de ban met klitteband die zijn allemaal zo lang dat ik de bh in t begin al op zijn strakst heb en als ie dan een keer of 5 gewassen is moet ik de bandjes helemaal inkorten !
bandjes die afzakken komt vaak omdat er veel katoen in de bh zit en dus minder rekt , heb ik ook met 2 bh,s en dat is niet fijn , zeker dadelijk in de zomer niet als je met n hemdje loopt/rijdt ziet idereen welke kleur bh je draagt , niet mijn idee
maar ik ga dit topic even verder volgen en wie weet komen we de ultieme BH tegen , en neemt iedereen er een run op ..... Knipoog

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 08:46

Ik ben ook erg gezegend met een 75 E Cup, erg vrolijk word ik er niet van en de Bh's die ik heb zijn erg prijzig. Sinds kort geloof ik alweer 52 euro. Maar die zitten dan wel erg lekker en gaan een goede tijd mee.
Ik draag bh's van L'aventure.
Maar ik ga ook altijd naar een dure zaak omdat daar de service en kwaliteit optimaal is. Natuurlijk had ik liever een C gehad ofzo, dan kon ik over heerlijk shoppen Knipoog

Maar de bh's zitten lekker!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 09:29

welke ik ontdekt heb sinds de amputatie
(1 borst missend daar een uitwendige prothese dus bh moet wel goed zijn ivm 2 compleet verschillende gewichten en vormen)

AMOENA

licht vorgevormd . heerlijk materiaal
stevig en toch beetje normaal uiterlijk

deze kan ook gedragen worden als je geen protheses hebt Knipoog

nu heb ik 2 uitwendige protheses (en dus geen tieten meer) en draag
nu mijn bh of tieten Haha! alleen nog maar als accesoire als we uit gaan oid Bloos

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 09:30

Somebitch schreef:

die heb ik dus ook, maar ik heb vreselijk veel last van de randjes! heb jij dat niet? ik heb allemaal schuurplekken als ik hem uittrek en de maat is perfect en verder zit hij als gegoten.
die van mij mag iemand dus wel overkopen Haha! 1x gedragen, maat 75D en zo valt hij ook echt.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 09:32

Hmm nee nergens last van gehad eigenlijk.

Maar ik moet zeggen dat ik hem niet zovaak draag. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 10:42

Heb meerdere keren hartstikke dure BH's gekocht, maar uiteindelijk zijn het steeds weer de sportBH's van de HEMA die het allerlekkerst zitten. Mooie brede bandjes, goede ondersteuning en ze slijten zelfs minder hard dan sommige keidure BH's.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 10:47

Ik irriteerde me ook aan zoooveel behas! En nu heb ik ineens voor bijna geen geld een super fijne beha van de Hema! DIe zit echt heerlijk. Is er in wit zwart en huidskleur en is waar de beugels inverwerkt zitten en van een hele zachte stof! Super dingen!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 10:49

de sloggie bh's zitten bij mij erg goed Ja

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 10:52

ik heb 70C en ik vind de hukemoller bh's met voorgevormde cup (t-shirt bh's) toch t lekkerst zitten! zit dan wel een beugel in, ik voel m bijna niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 10:55

Ik vind die van de V&D en de H&M het fijnst zitten.. Had een keer 1tje van ikweetnietmeer welke winkel maar daar voelde ik die beugel in m'n ribben prikken, daar heb ik nu bij deze nooit last van..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 11:09

Mijn eerste gedachte bij "beugel prikt in m'n zij" is dat je niet de juiste BH maat draagt.
Ik kan mijn partij ook wel in een 80D proppen, maar daar wordt ik niet echt vrolijk van met die beugels die in mijn zij prikken. Dus draag ik 75E en valt de beugel perfect achter de aanzet van mijn borst en heb ik nergens last van.

Ik kom wel altijd bij de duurdere BH's uit omdat die nu eenmaal het fijnste zitten, de gevallen die ik dagelijks draag zien er dan ook echt niet uit. Functioneel en comfortabel, dat wel, maar absoluut niet om mee te pronken. Maar dat boeit mij ook niet, als het maar functioneel en comfortabel is. Ik draag die BH immers voor mezelf en niet voor iemand anders.

Af en toe haal ik wel eens een leuk setje om mijn man te behagen, en dat is dan ook het enige waar ze voor gebruikt worden. Een hele dag erin rondlopen trek ik echt niet soms mogen ze één dag mee op pad, maar dan heb ik het ook echt gehad. Ik heb maar één setje in de kast liggen die ik net zo graag aantrek als mijn oma BH's en dat was ook meer geluk dan wijsheid.

Voorgevormde bh's hoef ik echt niet aan te beginnen. Die dingen gaan uit van de ideale vorm van borsten en dat zijn de mijne absoluut niet. Ik heb altijd onder de borst een hele loze ruimte, ze geven mij dus ook nog eens niet de steun die je van een degelijke BH mag verwachten.

Ffortuna schreef:
Ik heb geen enkele BH van onder de 100 euro... Komt bij mij ook door een grote bovenmaat (E) en een kleine ondermaat. Haal mijn BH's altijd bij een speciaal zaakje in Amsterdam, superfijn. Ga er 2 keer in het jaar heen voor 2 a 3 nieuwe BH's (met mijn mama die betaalt Tong uitsteken ), en dan blijven we er zeker 3 uur hangen Haha! En die dames maar lopen rondrennen met zeker 10 verschillende modellen. Heel fijn als die allemaal ook daadwerkelijk passen Ja

Ow dat ken ik, ik ga altijd naar zo'n zaakje in Eindhoven. Echt super! Alleen ben ik meestal tussen de 50/60 euro per BH klaar. Moet wel zeggen dat wanneer je moeders inruilt voor een man het minder leuk wordt Boos!

@Caroline1985: Helaas is dat de vloek van ons goed bedeelden. Ik kan je echt adviseren de Hunkemoller links te laten liggen en echt naar de speciaalzaak te gaan. Dan maar af en toe iets dieper in de buidel tasten, maar comfort en functionaliteit (je wilt ze over 5 jaar toch niet op je knieën hebben hangen) zijn imo dat geld dubbel en dwars waard.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 11:17

@Sonja: Gefeliciteerd met je verjaardag!

On topic: Ik ben fan van marlies dekkers! Laatste tijd dan niet meer zo veel gekocht omdat ik er al veel van heb, maar de pasvorm is fantastisch.
OOK voor grotere maten want daar ontwerpt ze aparte lijnen voor, en die zitten dus als gegoten. Ja