Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pNg schreef:Dat heb je mooi goed meid.inderdaad waarom zou je niet gelukkig kunnen zijn met een ouder iemand. dat is wat ik soms niet snap van mensen. Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn met iemand van je eigen leeftijd. Omdat hij dan zogezegd meer levenservaring heeft ofzo!!Nou ja ik vind dat onzin
Firedancer schreef:Als ik nou 12 jaar een hele bevredigende relatie met hem kan hebben en misschien daarna ooit nog tot de conclusie kom dat ons leeftijdsverschil toch een te grote rol is gaan spelen, dan mag ik toch in mijn handjes knijpen.
Er zijn geen garanties in het leven, dat geldt voor iedereen en elke relatie.
Gewoon genieten van elk moment en kijken van wat er gebeurd en zien hoe lang het loopt. Je weet immers nooit hoe je leven verloopt, dus wat je wel krijgt, en naar je zin is. Dat moet je dan idd gewoon waarderen
De kans dat het uitgaat met iemand van ongeveer dezelfde leeftijd, is imo even groot als het iemand betroft van een andere leeftijd. Dit omdat het toch allemaal unieke mensen zijn. Lijkt me wel dat beide partijen gewoon volwassen moeten zijn. Iemand die nog in de tienerperiode is met iemand die zelf kinderen heeft lijkt me lastiger.
Maya schreef:Hoe reageerden eigenlijk de ouders / familie toen jullie thuiskwamen met jullie (veel) oudere partner?
pNg schreef:Ik vind zelf dat leeftijd niks uitmaakt.
Maya schreef:Hoe reageerden eigenlijk de ouders / familie toen jullie thuiskwamen met jullie (veel) oudere partner?
Ze hebben elkaar ontmoet toen m'n moeder 24 was en m'n vader 44, en ze zijn nu zo'n 30 jaar bij elkaar, dus dat gaat perfect.

efaa schreef:ik ben 21 en mijn vriend is 34 en ik ben volwassener dan hem hoor !!!

ik had een ex die 14 jaar ouder was (19&33) en hij wilde kinderen, ik niet en als ik ze toch ooit zou willen dan zeker niet voor mn 30e en ja dan zou hij al half 40 zijn en dat vond hij zelf te oud.
Die gaat nog gewoon 1-2x perweek stappen, gedraagd zich niet als iemand van half 30 en ja oke hij begint er nu wat ouder uit te zien maar anders had je hem ook niet half 30 geschat
Renske_ schreef:efaa schreef:ik ben 21 en mijn vriend is 34 en ik ben volwassener dan hem hoor !!!
haha ja jij kiest dan ook wel weer een hele erge uit he![]()
![]()
Wanneer je beide 20+ bent maakt leeftijd voor mij weinig uit, en ach eigenlijk bij 18+ al niet zoveel meer, ligt nml meer een je persoonlijkheid dan aan je leeftijd of iets goed gaat f niet.
En niet te vergeten de kinderwensik had een ex die 14 jaar ouder was (19&33) en hij wilde kinderen, ik niet en als ik ze toch ooit zou willen dan zeker niet voor mn 30e en ja dan zou hij al half 40 zijn en dat vond hij zelf te oud.
Maargoed nu ben ik 25 en kom ik jongens van 26/27 tegen die zekerheid willen en t hebben over trouwen&kinderen..iets waar ik totaal niet mee bezig ben en toch maar 1/2 jaar jonger ben dan hun, dus leeftijd zegt niet altijd alles
Mn 2e ex was 9 jaar ouder maar daar merkte ik niets van en ben ik een paar jaar mee samen geweest, maarja dat is dan ook de eeuwige kleuter uit bovenstaande quoteDie gaat nog gewoon 1-2x perweek stappen, gedraagd zich niet als iemand van half 30 en ja oke hij begint er nu wat ouder uit te zien maar anders had je hem ook niet half 30 geschat
maja gelukkig dat ik af en toe ook erg goed een kleuter kan zijn