Heb je geen vrienden/buren/kennissen waar je misschien een
motor van kan lenen voor een ritje?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik ben ook niet 1 van de grootste dus ik pas ook niet zomaar overal op

nooit
Baxter schreef:ushi schreef:Ik heb geen rijbewijs, maar ik kan wel motor rijden. Maar vind niet echt dat je op een motor hetzelfde zit als op een paard, fietsen kan ook op paardrijden lijken, maar lijkt me niet zo verstandig om hetzelfde op m'n paard te rijden als op een motor/fiets.
Ik geloof niet dat jij het helemaal begrijpt
De manier waarop jij "kan" motorrijden kan iedereen...Volg eens lessen dan kom je tot de conclusie dat er toch wel zeker overeenkomsten zijn

DenK4ever schreef:Kreeg gister nog te horen dat ik het wel goed doe hoor
Dus ik hoor wel degelijk de overeenkomsten
Eerste examen gaat binnenkort al aangevraagd worden
Gelukkig in één keer gehaald,
de bijzondere verichtingen
als het mee zit krijg ik morgen avond de datum te horen 

Mas schreef:Wij weten niet hoe jij op een motor rijdt, nee
feit is wel dat iedereen hier met les/rijbewijs de overeenkomsten
ziet en jij niet... Of jij doet iets fout/ begrijpt iets niet, of wij
doen het allemaal verkeerd
DenK4ever schreef:de bijzondere verichtingen
als het mee zit krijg ik morgen avond de datum te horen
Begin bij het idee al te stuiteren
De noodstop vind ik zelf nog best spannend om te doen
Ben zelf errug trots op mijn achtje al zeg ik het zelf
RNLAF001 schreef:29-04 ga ik voor het eerst op een motor rijden dan heb ik namelijk mijn intest om te kijken welk pakket het beste bij mij past.
DenK4ever schreef:Spannend.. ik wist helemaal niet dat er ook verschillende pakketen waren
Het ging weer lekker!

gingen alle bijzondere verrichtingen tijdens een 'proefexamen' voor het eerst goed in een of twee keer. Mijn instructeur zou dus kijken of ik voor mijn theorie en bijzondere verrichtingen zou kunnen gaan en wanneer, maar eerst was het erg druk omdat zijn concurrenten alle examenplaatsen voor hem hadden weggekaapt (
) en daarna had hij het te druk en nu (na er zelf achteraan gebeld te hebben!
) blijkt dus dat hij er helemaal mee gestopt is om motorrijles te geven. Niks geen examendata dus.
Ben nu ook bezig... naja.. laatste les was ong. in Dec
, ik moet namelijk mijn theorie gaan halen! Ik ben er 2 keer voor gezakt, en heb ff niet de spirit om weer op te gaan. Ik heb mijn voertuigbeheersing al wel in the pocket en heb nog maar een aantal lesjes nodig...!! Heb nu ong. 11 lessen gehad..
Ben wel van plan t snel weer op te pakken! Want anders zou het zonde zijn!