Hopeloos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re: Hopeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:37

MieLo schreef:
zoals Denise zegt: geniet van je vrijheid.

ik geniet er met volle teugen van, heb zelfs geeneens tijd voor een vriend Nagelbijten / Gniffelen
er zitten zoveel voordelen aan vrijgezel zijn Lachen

Hier nog 1. Tuurlijk zou ik wel weer een vriend willen, maar op het moment weet ik echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen om hem ook aandacht te geven. Je mist een knuffel of kus wel op den duur, maar je moet iet wanhopig gaan zoeken. Als je dat doet vergeet je de intensie van liefde.

En dan mogen al die vrienden wel al iemand gevonden hebben, heb je nooit gemerkt hoeveel problemen dat met zich mee kan brengen? Ik wel hoor, moet vaak zat de relatieprobleempjes die nergens over gaan aanhoren, en dan ben ik toch blij dat ik nog vrijgezel ben Nagelbijten / Gniffelen .

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:45

Mijn vriendinnen hebben haast nooit problemen met hun vriendje.
Eén vriendin van mij heeft meer als een half jaar en ik heb nog nooit een slecht woord gehoord over em, dat ze ruzie ofzoiets hadden. Maar hun zijn ook echt helemaal hotel-de-botel van elkaar.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:04

Je komt vanzelf een leuke en lieve jongen tegen en dan merk je wel of het de ware is of niet Knipoog

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:11

ach ja.. ik heb ook nooit echt een vriendje, maar krijg wel altijd 'aandacht' in de kroeg enzo.. . maar op de een af andere manier wordt t nooit wat. Laatst een hele liefdesverklaring van een vriend, maar tja die zie ik als soort van broertje dus blijven we gewoon vrienden.
Dat is ook een beetje een probleem ben snel een beetje one-of-the-boys zegmaar. Mee drinken en geiten met de mannen. Misschien ben ik ook wel te kritisch.. heb nu ook vrij weinig tijd over en vind de vrijheid die ik heb heel relaxed, hoef nergens rtekening mee te houden, ben ook echt niet wanhopig op zoek. Ik merk altijd dat als ik rond loop met een houding van schijt aan alles ik ga t leuk hebben dat je dan juist de leukste mensen aantrekt.
Iig ik zou echt niet wanhopig worden! geniet gewoon van de vrijheid die je hebt! doe spontane dingen, zorg ervoor dat JIJ je lekker voeld en doe waar JIJ zin in hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:42

verography schreef:
MieLo schreef:
zoals Denise zegt: geniet van je vrijheid.

ik geniet er met volle teugen van, heb zelfs geeneens tijd voor een vriend Nagelbijten / Gniffelen
er zitten zoveel voordelen aan vrijgezel zijn Lachen

Hier nog 1. Tuurlijk zou ik wel weer een vriend willen, maar op het moment weet ik echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen om hem ook aandacht te geven. Je mist een knuffel of kus wel op den duur, maar je moet iet wanhopig gaan zoeken. Als je dat doet vergeet je de intensie van liefde.

En dan mogen al die vrienden wel al iemand gevonden hebben, heb je nooit gemerkt hoeveel problemen dat met zich mee kan brengen? Ik wel hoor, moet vaak zat de relatieprobleempjes die nergens over gaan aanhoren, en dan ben ik toch blij dat ik nog vrijgezel ben Nagelbijten / Gniffelen .

Iedereen heeft wel eens ruzie en problemen. Maar om dat nou als een van de redenen te zien om nog geen vriend te willen. Nagelbijten / Gniffelen

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:32

Hihi, je moet ook helemaal niet op zoek gaan, dat werkt niet. Heb een tijdje rondgehobbeld op zo'n internetdatingsite kreeg uiteindelijk alleen maar gestoorde gekken op mn dak. Je komt vanzelf wel iemand tegen. Je bent 17!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:51

@juul, ik zeg niet dat ik geen vriend wil. Ik wil namelijk net als zoveel meiden wel een vriend. Ik ga er alleen niet naar op zoek en als ik erover nadenk heb ik er totaal geen tijd voor (zeker niet omdat ik de tijd die ik nu aan vriendinnen besteed niet om wil zetten naar een vriend, vriendschap betekend namelijk veel voor mij) en bespaart het me ook wat ellende die je soms hebt in een relatie.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:28

Dan ben ik wel heel hopeloos met mijn 22 jaar als ik dit zo lees ROFL

Agja ik maak me er niet heel druk om. Tuurlijk is het leuk als je ook eens iemand hebt, maar wacht liever op iets serieus dan elke keer weer iemand ander te hebben Nagelbijten / Gniffelen

Daarbij ben ik niet zo'n kroegtijger en ga liever leuke (actieve) andere dingen doen Haha!

Komt vanzelf inderdaad als je zoekt dan is de kans dat je vind erg klein Lachen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:46

Ik denk ook heel vaak hetzelfde als jij. Ik ben ook 17 en nog nooit een serieuze relatie gehad. Soms zou ik dat best willen maar aan de andere kant ook niet. Knipoog Ook veel vriendinnen of klasgenoten hebben vriendjes. Maarja, komt vanzelf!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:47

Ach dan ben ik ook flink hopeloos, ben 19 en om nou te zeggen dat ik iets 'serieus' heb gehad... Uh, nee. Maar ben op dit moment ook echt niet opzoek. Heb genoeg aan alles om mij heen en heb het druk genoeg. Misschien wel te druk om ook nog eens een vriendje in te plannen Knipoog En als ik wel weer een keer verliefd ben.. Dan heb ik er vast en zeker wel een keer tijd voor. Maar voorlopig blijf ik nog even lekker vrijgezel Lachen

Dautsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 20:56

Stop met zoeken dan komt het vanzelf een keer Haha!. Klinkt stom, maar altijd als ik er niet mee bezig was, kwamen de leukste mannen tegen. Jullie zijn allemaal nog zo jong! Waarom zou je nu al een serieuze relatie willen. Het is wel gezellig, maar het brengt ook veel ellende met zich mee hoor Haha!. Liefdesverdriet enzo! Geniet gewoon lekker met je vriendinnen van het leven en maak vooral veel lol voordat je je in een serieuze relatie stort waarin je toch veel verantwoordelijker zal moeten zijn (naar je vriend toe).

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:22

Ik begrijp je volledig hoor maar zoals ze zeggen, niet te hard gaan zoeken en dingen doen om er absoluut eentje tegen te komen, komt vanzelf wel.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:22

Niet zo hard opzoek zijn! Knipoog

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:10

ik heb sinds mijn laatste vriendje op mijn 14 (nu 18) 4 jaar lopen zoeken naar degene die ik wilde..
ik stopte eind januari met zoeken en eind februari kwam jeroen mijn leven binnengewandelt.. inmiddels hebben we een week en 3 dagen Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:22

jeetje pas 17 en nu al dit soort berichten mijn god waar gata het naartoe. gewoon lekker verder gaan met je leven. als hij komt dan komt ie...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:44

ik ben 19, een relatie gehad van 2 dagen, een relatie van 2 weken (ik knap nogal snel af), en dan nog iets meer met een jongen maar zonder relatie ...

dus mijn ervaring is nihil Haha!
ik ben ook te kieskeurig, ofwel willen ze mij voor een avond, ofwel zijn het van die typetjes die mij vastwillen en NOOOOOOIT meer gaan loslaten, ikzelf ben meer van een vrije vaste relatie ...
en die vind ik maar moeilijk (komt vast ook doordat ik altijd op de jongens val die voor mij onbereikbaar zijn Haha!)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 12:36

Duhelo schreef:
ik ben 19, een relatie gehad van 2 dagen, een relatie van 2 weken (ik knap nogal snel af), en dan nog iets meer met een jongen maar zonder relatie ...

dus mijn ervaring is nihil Haha!
ik ben ook te kieskeurig, ofwel willen ze mij voor een avond, ofwel zijn het van die typetjes die mij vastwillen en NOOOOOOIT meer gaan loslaten, ikzelf ben meer van een vrije vaste relatie ...
en die vind ik maar moeilijk (komt vast ook doordat ik altijd op de jongens val die voor mij onbereikbaar zijn Haha!)

Hahhah ooh herkenbaar Haha!
Ach ik maak mij er ook echt geen zorgen over, waarom zou ik?