Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Equinecoach schreef:Ik denk dat 'vreemdgaan' iets oernatuurlijks is van mensen, je wilt toch die sterkere genen misschien (als vrouw zijnde)
Lianne84 schreef:Equinecoach schreef:Ik denk dat 'vreemdgaan' iets oernatuurlijks is van mensen, je wilt toch die sterkere genen misschien (als vrouw zijnde)
Ja en als man wil je je 'sterke genen' rondstrooien
Dniesjj117 schreef:Ik denk dat ik in het geheim abortus zou plegen. Wat als je met een bruine man bent vreemdgegaan terwijl jij en je man allebei blank zijn
Als ik ben vreemdgegaan en het zit niet goed in de relatie, zou ik alles opbiechten en er een punt achter zetten.
Als ik vreemd was gegaan en niet zwanger was, zou ik het niet vertellen. Ik zou het denk ik gewoon nooit meer doen.
ma_rie_tje schreef:Dat geloof ik ook wel, maar als je die leeftijdheb moet je toch zo slim zijn om een morning after pil te halen?
Voor een 15 jarige is de stap om een MAP te kopen veel groter dan voor een "volwassen" iemand... Zo verstandig moet je toch wel zijn op die leeftijd of niet?
nikkigioa schreef:Volgens mij gebeurt dit heel vaak, dit soort dingen! Ik heb ergens gelezen dat een een op vijf van de kinderen biologisch gezien niet van hun "vader" is. OOPS!
ma_rie_tje schreef:Dniesjj117 schreef:Ik denk dat ik in het geheim abortus zou plegen. Wat als je met een bruine man bent vreemdgegaan terwijl jij en je man allebei blank zijn
Als ik ben vreemdgegaan en het zit niet goed in de relatie, zou ik alles opbiechten en er een punt achter zetten.
Als ik vreemd was gegaan en niet zwanger was, zou ik het niet vertellen. Ik zou het denk ik gewoon nooit meer doen.
Mijn vader is donker, mijn moeder blank
Ik ben blank, en mijn vriend ook.
Als ik met mijn vriend een kind krijg, kan dat ook gewoon een "pinda" worden....
Zegt dus niet altijd wat.
LauraMc schreef:nikkigioa schreef:Volgens mij gebeurt dit heel vaak, dit soort dingen! Ik heb ergens gelezen dat een een op vijf van de kinderen biologisch gezien niet van hun "vader" is. OOPS!
Dat is 20% van de kinderen, dat lijkt me heel sterk..
oudehinken schreef:Want eerlijkheid wordt ditmaal ook afgestrafd.
Maanling schreef:Waarom biecht je het op? Zodat je man daar gelukkiger van wordt? Denk het niet. Omdat je de last zelf niet kunt dragen? Dan had je dat maar eerder moeten bedenken.
Opbiechten gebeurd over het algemeen om jezelf daarna beter te voelen. Dat dan de hele wereld van de partner in puin ligt.... tja...
Dus als je echt met je eigen fouten wilt leven, biecht je niets op, en bespaar je je partner ook een hoop ellende.