meterstand van het gas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Re: meterstand van het gas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 14:44

Faelivrin schreef:
€11.000 tessebes? Wow! Jeetje mina. Ik zou inderdaad snel een bedrijf erbij halen die na gaat kijken of je een lek hebt. Want als het wel het geval is kun je er beter maar snel achter komen voor je straks weer een rekening van hier tot tokio hebt.

Nee 11000 ouderwetse guldentjes, maar das nog een heel bedrag. Tong uitsteken

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:52

Zo hebben wij vorig jaar ook een water-lek gehad bij de stallen en moesten ook even over een periode van 3 maanden iets van 150kuub extra betalen.
Gelukkig hebben wij het lek redelijk snel gevonden (we wisten nl. dat we in sept. verbouwd hadden achter en in jan. meterstanden doorgekregen).
Nu kost het water niet schrikbarend veel, maar goed, als dit nog een gezellig jaartje verder had gelekt, had ik niet willen weten wat dat geintje gekost zou hebben.
Ik zou, als ik in jouw schoenen stond, toch heel snel een gasmetermannetje laten controleren of je niet ergens een lek hebt. Zo'n hoeveelheid gas is nl. niet niks!

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 20:34

VAndaag weer eens gebeld , rechtsstreeks met het hoofdkantoor en ze zouden me weer terugbellen.
Heb ook duidelijk gezegd als er morgen onderhand niet is gebeld dat ik en klacht in zou dienen .
Ben benieuwd of het helpt , maar ik denk het niet .
Wil ook graag weten wat er aan de hand is , heb ook geen geldboom in de tuin , tenminste ik heb hem nog niet gevonden.