Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

esperance schreef:Ja geweldig om mensen zo af te stieren via een forum.. Als jullie niet serieus genomen worden vinden jullie het ook niet leuk..
Eleandra schreef:Wat bedoel je met 'UFO's rulen we nu uit hoor.'?

Redrumfox schreef:esperance schreef:Ja geweldig om mensen zo af te stieren via een forum.. Als jullie niet serieus genomen worden vinden jullie het ook niet leuk..
We nemen de TS wel serieus (of in ieder geval: ik wel en volgens mij is de rest het wel met me eens) maar die liftopmerking was gewoon geniaal.

esperance schreef:Kan me nog herinneren ja dat topic.. Van die UFO in Winschoten..
Heb trouwens het soort zelfde iets met mijn gsm gefilmd..
Was het wel overdag trouwens?
Marchador schreef:Ik ben me ook rot aan het piekeren over wat het geweest zou kunnen zijn... Blijft toch vreemd.
Wat zeiden die mensen op het perron?

Marchador schreef:Maar ze zeide nniet siets van: "He een UFO" of "Zou het een afstandsbestuurbaar vliegtuigje zijn" (Of afstandsbestuurbare UFO)
Trouwens, weet je de dag nog? Dan zou je eens op google kunnen zoeken, misschien staat er wat op.

Redrumfox schreef:U.F.O = Unknown Flying Object
We weten niet wat het is dus hij is wel aardig unknown.

HorseyDude schreef:Oja, ik geloof dat een paar jaar geleden ook ééntje was gezien boven Nieuwerkerk aan den IJssel?
Deze was in Winschoten: http://nl.youtube.com/watch?v=ENrJFk8Ulf4
esperance schreef: