Wat een verhaal!!!! Hou zelf een kopie van de brief... EN!!! hou een monstertje van de creme! Je weet maar nooit. Als zei er niets aan doen kan je altijd nog naar kassa of radar of zo.
Ik heb wel vaker problemen gehoord van Midalgan en aanverwanten...
Bijwerkingen van salicylate volgens fk Soms overgevoeligheidsverschijnselen (urticaria, huiduitslag, angio-oedeem, rhinitis, bronchospasmen en anafylactische shock), voornamelijk door acetylsalicylzuur en vooral bij chronische urticaria en astma.
Het komt dus wel voor al is het meestal door een ander middel dan midalgan en veel vaker na orale toediening.
Ik ken het wel, maar dan in lichtere vorm. Ik heb het ook wel eens gebruikt, maar altijd erg pijnlijke en rode huid daarna. Toen ik een keer niet dun genoeg gesmeerd had had ik een serieuze brandplek!
Midalgan vind ik echte troep. Ik heb het gesmeerd. Echt niet dik of lopen wrijven, maar kreeg een dikke rode huid, die erg pijnlijk en branderig was. Dat was nog niet het ergste -> Ik kreeg onzettende heftige buikpijn op een hele vreemde plek, werd duizelig en trillerig. Pas nadat het eraf gewassen was, ging het weer beter.
Vorig jaar had ik een huismiddel van Kruitvat, zelfde soort tube en blijkbaar ook zelfde middel er in. Weer helemaal beroerd geweest.
Ik gebruik nu gewoon tijgerbalsem of Perskindol. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
Dat was nog niet het ergste -> Ik kreeg onzettende heftige buikpijn op een hele vreemde plek, werd duizelig en trillerig.
Daar begon het bij mij dus ook mee, vage buikpijn net onder m'n maagstreek Maar het was niet buikpijn-buikpijn zeg maar, vage pijn / druk alsof er 20 kilo op die plek werd gelegd....
Ik vind het maar beangstigend om te zien hoeveel mensen hier klachten hebben, van kleine tot erg grote. Van mij is al echt veel jaar terug, maar blijkbaar is er nog niet veel veranderd in dat spul. Dat het nog in de handel mag zijn verbaast mij enorm.
Ik ben er ook allergisch voor. Ik heb een keer mijn man zijn nek gemasseerd, handen gewassen en daarna gaan slapen. Werd de volgende ochtend wakker met een vollemaansgezicht, waarbij ik mijn ogen amper kon openen en vocht op mijn hoornvlies waardoor ik 50% visus had. Had 's nachts met mijn hand op mijn wang geslapen
He bah schrikken zeg, Midalgan is rot spul, heb het zelf eens gehad dat toen m'n rug daar mee ingesmeerd werd ik het vresslijk benauwd kreeg, gelijk onder de douche gesprongen en dat hielp gelukkig, nee bij mij komt dat spul er niet meer in.